2009年2月27日

有賣點但未夠班的「近又」

尋晚落咗旺角,想搵地方食野。行下行下,行到朗豪坊。原來咁耐以嚟,我地都未行過朗豪坊。見佢有好多野食,我地被一張廣告海報所吸引,上面有塊炸得金黃黃嘅豬扒。於是就上去睇睇。
近又吉列黑豚專賣店
地址:旺角亞皆老街8號朗豪坊L11-13舖
電話:2363 6633 / 2332 6868
未入門口,先睇一睇個餐牌。見價錢比銅鑼灣嘅 Tonkichi 平 $20 左右,便安心入去試一試。
隔離張檯有兩個姐姐。其中一個話飽,所以唔想食。但餐廳經理話一定要一人叫一個。其實檯面都有張卡提示客人。但間餐廳又唔係滿,好心就算啦。最後佢地就黯然離開咗…。

我地叫咗兩個定食。一個係招牌菜:吉列千層芝士黑豚肉定食,另一個有炸蝦同炸帶子。一齊撈亂食。

吉列千層芝士黑豚肉定食

原本我想叫兩個招牌餐,一個要芝士味,一個要另一種味。但 Jayson 媽問我,如果唔好食點算。好彩有聽佢講!其實我起初都有懷疑過。所謂嘅千層芝士黑豚,只係用一塊塊嘅薄切豬肉片疊起,中間放一舊芝士,然後上粉炸。問題在於薄切豬肉片,睇相已經見冇乜汁。可能啲肉唔夠肥膏,所以冇豬味。任何肉類嘅味道,都係來自脂肪。雖然薄片入口鬆化,因為唔見肉汁,食起上嚟,只有芝士味。唔值 $158。


而醬汁方面,人地 Tonkichi 會俾一碗炒香咗嘅芝麻,等客人自己慢慢磨。除咗新鮮磨會香啲之外,新鮮炸野係需要時間,磨芝麻不失為一個好好嘅消閑節目。可惜,呢到冇。只有一碗唔多香嘅芝麻碎。而加入啲芝麻碎嘅醬汁就偏酸。佢啲野食未至於要咁酸嚟消滯。而且佢有「任食」椰菜絲(同白飯),啲沙律汁已經夠酸啦。

另外個炸蝦同炸帶子就不過不失。有兩隻大蝦同兩隻大帶子。佢嘅炸粉,印象中比 Tonkichi 輕一啲。都算係一個靚嘅吉列。

當 Jayson 媽飲個麵豉,佢忍唔住笑咗出嚟。因為十足十去燒味店飲嘅例湯。之前一晚賣剩嘅燒肉就放晒入去。不過呢到又唔係咁差嘅。個麵豉湯入面有炒過嘅紅、白蘿蔔,仲有啲炒過嘅豬肉。係感覺似例湯,但飲落都唔錯嘅。


服務方面,除咗以上講嘅死板要求,都算幾好。埋單仲識問人攞意見。我差啲想同佢講:「我想保留我嘅意見…」要食吉列,去番 Tonkichi 食豬扒啦!



~ Lindberg

25 則留言:

  1. 如果只係平$20就真係唔值去啦..我上次去cwb都係平少少..但我都係覺得吉列專門店好食好多

    回覆刪除
  2. 賞雨*上午8:00

    「我想保留我嘅意見…」哈哈哈...好抵死* xD

    其實做得經理應該要識變通,好多時上頭訂下的規則都好奇怪。

    回覆刪除
  3. 莎莉蛋糕上午8:00

    不過見d芝士流出嚟,好似好吸引咁

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00

    露露仁秉 :

    返嚟食囉。

    回覆刪除
  5. Jojit Au Yeung上午8:00

    JO :

    如果只係平$20就真係唔值去啦..我上次去cwb都係平少少..但我都係覺得吉列專門店好食好多


    贊成!

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00

    賞雨* :

    「我想保留我嘅意見…」哈哈哈...好抵死* xD

    其實做得經理應該要識變通,好多時上頭訂下的規則都好奇怪。


    為咗要賺錢,係咁啦。我地以前都衰過,依家唔會啦。

    回覆刪除
  7. Jojit Au Yeung上午8:00

    莎莉蛋糕 :

    不過見d芝士流出嚟,好似好吸引咁


    就係得啲芝士有味囉。咁我不如食薄餅!哈哈哈…

    回覆刪除
  8. Good, I'll stick with 井吉 then!

    回覆刪除
  9. 加一後成兩舊水,你都幾有!

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00

    Fred :

    Good, I'll stick with 井吉 then!


    Good idea!

    回覆刪除
  11. Jojit Au Yeung上午8:00

    hk :

    加一後成兩舊水,你都幾有!


    我只可以話唔平囉。

    回覆刪除
  12. Emilili上午8:00

    專一既我, 都係去番 Tonkichi 好D ~~

    回覆刪除
  13. Toby & Pauline Family上午8:00

    呢期大角咀都有間食炸豬扒,唔知得唔得呢?

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00

    Emilili :

    專一既我, 都係去番 Tonkichi 好D ~~


    穩陣呀!

    回覆刪除
  15. Jojit Au Yeung上午8:00

    Toby & Pauline Family :

    呢期大角咀都有間食炸豬扒,唔知得唔得呢?


    大角咀唔熟路。嘻嘻…

    回覆刪除
  16. 櫻杏子上午8:00

    我都係tonkichi fans! 你咁講,我可以疊埋心水唔使試~

    回覆刪除
  17. 我同ANSON BA好少食呢D野...哈哈~

    我地好專一咁中意食壽司~

    回覆刪除
  18. QQ 媽咪上午8:00

    THanks for sharing!

    回覆刪除
  19. Jojit Au Yeung上午8:00

    櫻杏子 :

    我都係tonkichi fans! 你咁講,我可以疊埋心水唔使試~


    如果鐘意 Tonkichi,這間可免。

    回覆刪除
  20. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    我同ANSON BA好少食呢D野...哈哈~

    我地好專一咁中意食壽司~


    唔怪得妳成日肚痛啦。哈哈哈!

    回覆刪除
  21. Jojit Au Yeung上午8:00

    QQ 媽咪 :

    THanks for sharing!


    快啲番嚟,一齊去食好野啦!

    回覆刪除
  22. 噢, 吉列is not my cup of tea!

    太油喇...我要留返D quota食蟹羔, 豬皮, 同肥牛; kekekekekeke :P

    回覆刪除
  23. Jojit Au Yeung上午8:00

    靚靚 :

    噢, 吉列is not my cup of tea!

    太油喇...我要留返D quota食蟹羔, 豬皮, 同肥牛; kekekekekeke :P


    豬皮…?

    回覆刪除
  24. Lindberg :

    白雪 :

    我同ANSON BA好少食呢D野...哈哈~

    我地好專一咁中意食壽司~
    唔怪得妳成日肚痛啦。哈哈哈!



    唔關事~我自己喳之嘛..

    回覆刪除
  25. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    唔關事~我自己喳之嘛..


    我明… 自己攞嚟呀嘛。哈哈哈…

    回覆刪除