2009年2月20日

摘士多啤梨 @ 新生互動農場

上星期日,米B召集大家一起到農場去摘士多啤梨。作為裙下之臣,Jayson 當然要報名出席。同行的還有米爺。


一大清早便要開車。先去接米爺,然後要 10:00am 去屯門的新生互動農場。去接米爺其間,因為心分心去找電話,不少心撞向前面的大貨車。因為只是很細力,對方完全沒有感覺,但我的車頭便有一片凹陷。唉… 真的是老貓燒鬚。幸好機件沒有問題。但車頭蓋就這樣報消了。唉…

接過米爺之後,便全速飛入屯門。一路上米爺都很多話說,而 Jayson 就在四圍望。米爺後來去了「充電」,所以之後亦能量充足。

這個有機農場是由一班精神病康復者所打理的。有導賞員帶領我們參觀農場。


農場其實位於青山醫院旁,四周有貨櫃場。環境清幽,地方很整潔。之前沒有來過這一邊。原來青山醫院是這麼漂亮,有如一所渡假村一樣。



導賞員先帶我們去看他們種植的花卉。

「Jayson,薰衣草呀。」


米爺又有。

「食唔食得㗎?」


Jayson 一落地便要四圍行。樣子甚為興奮!


千萬不要阻 Jayson 的去路,否則有人就會發脾氣!

「我要行呀!」


之後獨自先行,拉著媽媽行到老遠去。


「行行行…」


「Jayson,唔入得去㗎!您唔見有網咩?就係唔俾啲狗仔同小朋友仔走入去玩㗎!」


可能因為行得太多,所以消耗了所有體力。最後不支睡著了…


一對新鞋都是泥。早知就穿舊的一對來。


在採摘士多啤梨時,Jayson 繼續大覺瞓。雖然不是有很多士多啤梨,但 Jayson 媽總算摘了一小盒。導賞員說這是美國種,味道香甜。


米B好可愛!


醒過來時,Jayson 又開始四圍走。

「媽媽,我要食呀!」

「知啦,果王!今晚先洗俾您食啦!」


因為收成不足,導賞員讓我們收割其他蔬菜以作補償。我們見那些油麥菜很靚,所以每個家庭便落田收割了一斤半的菜回家。新收割的油麥菜很香,跟超級市場賣的完全不一樣!


最後我們去了茶水室休息。那時已經過了十二時,小朋友才有機會吃午飯。米太公更請我們飲新鮮的士多啤梨奶昔,和士多啤梨果醬多士。好味!


是次活動,多得米B媽安排。希望以後有更多一起外出的機會啦。




~ Lindberg

32 則留言:

  1. Oh...having babies is sooooo good :)

    回覆刪除
  2. 路人丙G in Ottawa上午8:00

    "原來青山醫院是這麼漂亮,有如一所渡假村一樣。"
    咁你使唔使入去住吓呀!!??? 你成日都話殺人,睇嚟都快架喇!! 閃啦............

    回覆刪除
  3. 櫻杏子上午8:00

    乜青山隔離有d咁geh地方?我真係唔知添…
    其實茄茄公公退休前係青山醫院的護士黎嫁!我細個時都住過青山醫院的宿舍幾年嫁!
    青山醫院以前冇咁靚,係早兩年全院翻新先整到好似酒店咁「富麗堂皇」~

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00

    靚靚 :

    Oh...having babies is sooooo good :)


    Having cats is even better!

    回覆刪除
  5. Jojit Au Yeung上午8:00

    路人丙G in Ottawa :

    "原來青山醫院是這麼漂亮,有如一所渡假村一樣。"

    咁你使唔使入去住吓呀!!??? 你成日都話殺人,睇嚟都快架喇!! 閃啦............


    我會捉埋妳一齊入去!

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00

    櫻杏子 :

    乜青山隔離有d咁geh地方?我真係唔知添…

    其實茄茄公公退休前係青山醫院的護士黎嫁!我細個時都住過青山醫院的宿舍幾年嫁!

    青山醫院以前冇咁靚,係早兩年全院翻新先整到好似酒店咁「富麗堂皇」~


    點只呀!唔睇個牌,真係以為係高級渡假村!

    回覆刪除
  7. 第一次見jayson既兇狠樣~好好笑!
    所以人地話行車時切勿講電話呢~~~

    搞效遊, 我岩岩睇新假期, 粉嶺有幾個地方唔錯喎~

    一係一齊去下山頂都好!

    幾時啫?

    回覆刪除
  8. 真的世外桃源 ^-^
    米b 真的很可愛呢~~

    回覆刪除
  9. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    第一次見jayson既兇狠樣~好好笑!

    所以人地話行車時切勿講電話呢~~~

    搞效遊, 我岩岩睇新假期, 粉嶺有幾個地方唔錯喎~

    一係一齊去下山頂都好!

    幾時啫?


    妳架車幾時有?有就去啦!

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00

    HaPPy :

    真的世外桃源 ^-^

    米b 真的很可愛呢~~


    係呀!唔係點解咁多人爭呀!

    回覆刪除
  11. Jayson真係行得好開心哩~
    其實我希望每個月至少有一日同大家見過面,等班細路熟落下,因為米b無乜親戚朋友~
    有活動記得預埋米b啊~

    回覆刪除
  12. 我有個同事前一個星期去摘,摘左好多好大既士多啤梨呀!不過唔知佢係咪去呢個呢...

    回覆刪除
  13. brfamily2008上午8:00

    我住屯門, 有個咁既場我都唔知... 好失敗耶.......
    o的士多啤梨好吃麼?

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00

    Can :

    Jayson真係行得好開心哩~

    其實我希望每個月至少有一日同大家見過面,等班細路熟落下,因為米b無乜親戚朋友~

    有活動記得預埋米b啊~


    一定!一定!

    回覆刪除
  15. Jojit Au Yeung上午8:00

    kimkim :

    我有個同事前一個星期去摘,摘左好多好大既士多啤梨呀!不過唔知佢係咪去呢個呢...


    如果係的話,唔怪得之我地得啲細細粒啦!

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00

    brfamily2008 :

    我住屯門, 有個咁既場我都唔知... 好失敗耶.......

    o的士多啤梨好吃麼?


    補多張相!都幾好味。唔算好甜,但香又唔酸。

    回覆刪除
  17. 露露仁秉上午8:00

    hey, my blog grand open!! haha...sim.....

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00

    露露仁秉 :

    hey, my blog grand open!! haha...sim.....


    即去!

    回覆刪除
  19. 可惜米爺未可以行,如果唔係會更好玩.

    見多一兩次,小朋友仔會認得吧!

    回覆刪除
  20. jayson 好似好興奮!! 蘭花肥豬手好鬼得意!! 

    回覆刪除
  21. Jojit Au Yeung上午8:00

    boosaa :

    可惜米爺未可以行,如果唔係會更好玩.

    見多一兩次,小朋友仔會認得吧!


    喺呢。希望米爺快啲識行啦!一定仲好玩!

    回覆刪除
  22. Jojit Au Yeung上午8:00

    Bee :

    jayson 好似好興奮!! 蘭花肥豬手好鬼得意!! 


    佢啲手指仔成日都係咁嗰喎。好搞笑。

    回覆刪除
  23. 靚佬lin

    以後開車就唔好攪部電話啦

    今次只係小意外就算好彩囉~

    回覆刪除
  24. Emilili上午8:00

    Jayson, 你有冇摘番幾粒士多啤梨俾米B 食呀??

    回覆刪除
  25. Jojit Au Yeung上午8:00

    Patsy :

    靚佬lin

    以後開車就唔好攪部電話啦

    今次只係小意外就算好彩囉~


    仲敢咩!?

    回覆刪除
  26. Jojit Au Yeung上午8:00

    Emilili :

    Jayson, 你有冇摘番幾粒士多啤梨俾米B 食呀??


    米B當然有啦!

    回覆刪除
  27. 小波波班長上午8:00

    嘩,真係好,BB係城市生活,可以接觸下大自然,我都PLAN緊想帶班長行下山,不過,又怕依家太細,到夏天又怕佢俾蚊咬~~都係去香港公園先啦~~

    回覆刪除
  28. Jojit Au Yeung上午8:00

    小波波班長 :

    嘩,真係好,BB係城市生活,可以接觸下大自然,我都PLAN緊想帶班長行下山,不過,又怕依家太細,到夏天又怕佢俾蚊咬~~都係去香港公園先啦~~


    係啦。等班長大個啲一齊去玩呀!

    回覆刪除
  29. Lindberg :

    白雪 :第一次見jayson既兇狠樣~好好笑!所以人地話行車時切勿講電話呢~~~搞效遊, 我岩岩睇新假期, 粉嶺有幾個地方唔錯喎~一係一齊去下山頂都好!幾時啫?
    妳架車幾時有?有就去啦!

    攞左成個星期啦...

    回覆刪除
  30. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    攞左成個星期啦...


    我架仲未番來。唉…
    約啦!約啦!

    回覆刪除
  31. 曦曦媽上午8:00

    jayson發惡個樣好鬼趣緻嘅o姐~

    回覆刪除
  32. Jojit Au Yeung上午8:00

    曦曦媽 :

    jayson發惡個樣好鬼趣緻嘅o姐~


    夠惡嘛?哈哈…

    回覆刪除