2010年2月3日

牙簽的秘密

前一排,Jayson 媽講咗一個佢同事嘅經歷俾我聽。我一直都好在意,所以決定同大家分享一下。

以下關於牙簽嘅情節,全部屬實,但可能令人情緒不安。敬請留意。


Jayson 媽嘅同事(下稱同事)有一日去到一間茶餐廳食晚飯。見到一個著住拖鞋嘅人入嚟食野(下稱拖鞋人)。拖鞋人(跟拖鞋飯冇關…應該…)坐咗喺佢對面檯。食完飯之後,翹起一隻腳,腳䟴䟴眼望望,伸手要攞牙簽。佢一手攞起牙簽筒,然後輕輕扭開個蓋。但照常理,應該喺牙簽筒蓋上嘅小洞,倒出牙簽,先至衛生。

同事以為佢想搵支好啲尖啲嘅牙簽,方便撩牙。然而拖鞋人並冇抽出一支牙簽。佢將所有牙簽倒出一半,然後一手攞住,成為一束。之後恐怖嘅事情就發生啦…

拖鞋人除低拖鞋,然後就用呢束牙簽嚟括腳板底!完事之後,佢將牙簽放番入牙簽筒,上蓋,放回原位。拖鞋人若無奇事咁離開茶餐廳。伙計睇唔到,同事冇出到聲,之後… 相信唔洗再點講。

聽到呢到,我隱約感受到,一堆牙簽喺腳板底下,刮下死皮嘅快感。如果用帶有薄荷嘅牙簽,更會有清爽涼快嘅感覺。另一方面,我從此對牙簽,就帶有一股莫名嘅恐懼。包裝好嘅牙簽,可以用。沒有死皮嘅牙簽,可能可以用…

完。



~ Lindberg

36 則留言:

  1. 好在我無用牙簽習慣...好驚喎...

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    哈哈哈… 問妳死未?

    回覆刪除
  3. Chloe 媽上午8:00

    如果我係目擊者, 我會第一時間舉報佢, 等d伙記鬧爆佢

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    其實同事都係一個好火爆嘅人。可能拖鞋人好大殺氣,所以唔敢出聲…

    回覆刪除
  5. MaG (馬姬)上午8:00

    好核突呀!!!!! 咁我以後都要自備牙籤喇!!!!!

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    我牙線都有㗎。嘻嘻…

    回覆刪除
  7. Unless your foot happens to be wet, I think it's hard to have 清爽涼快嘅感覺, even with the mint ;-)

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    How do you know I have sweaty feet?! HA!

    回覆刪除
  9. 除了餐具外, 從來不使用茶餐廳檯上的公用擺設, 包括醬料等等. 沒有監管的設施, 都會有衛生問題.

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    勁喎。好難做得到啫。我嘅選擇係眼不見為乾淨。善哉善哉…

    回覆刪除
  11. 櫻杏子上午8:00

    口區..........

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00



    我警告咗大家啦。嘻…

    回覆刪除
  13. 朗B媽上午8:00

    核突。。。。

    回覆刪除
  14. 咁佢都未到至高竟介刮完再撩牙.

    回覆刪除
  15. 幸好, 我不用牙籤的~

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00



    嘔心…

    回覆刪除
  17. Jojit Au Yeung上午8:00



    如果得,我寫個「服」字俾佢。

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00



    好難唔用喎…

    回覆刪除
  19. OMG......以後唔用...除非有獨立包裝....好嘔心...

    回覆刪除
  20. Jojit Au Yeung上午8:00



    驚告咗大家話好嘔心㗎啦。哈哈哈…

    回覆刪除
  21. wingwing上午8:00

    OH OH OH !

    我都係帶定有包裝的牙簽係身邊好,茶餐廳好少有獨立包裝 !

    回覆刪除
  22. e ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    大鑊!!! mavis有時拎牙籤玩同擺入口...
    果個拖鞋人應該拎去打靶, 咁無公德!!!

    回覆刪除
  23. 好噁心...

    比起將用過的牙籤放返入牙籤筒更變態...

    回覆刪除
  24. 嘩....的條友去打靶啦!!

    回覆刪除
  25. 莎莉蛋糕上午8:00

    唔係下化? 係咪偷拍(觀察香港人反應)呀? 比我即刻鬧爆佢啦!!

    回覆刪除
  26. 我一定會出聲呀!!唔當場都至少等佢走左出聲1

    再唔係我一手倒哂d牙簽出黎掉左佢!

    回覆刪除
  27. Jojit Au Yeung上午8:00



    實冇啦!

    回覆刪除
  28. Jojit Au Yeung上午8:00



    嘩哈哈哈哈哈哈… 不過係唔係都唔好放入口玩啦!

    回覆刪除
  29. Jojit Au Yeung上午8:00



    係極度變態,所以我先至講。

    回覆刪除
  30. Jojit Au Yeung上午8:00



    我都贊成!

    回覆刪除
  31. Jojit Au Yeung上午8:00



    聽講唔似喎…

    回覆刪除
  32. Jojit Au Yeung上午8:00



    我都會呀。所以好奇怪點解同事唔會… 莫非我聽漏野?

    回覆刪除
  33. QQ 媽咪上午8:00

    OMG....O 晒嘴﹗(暗暗幸慶自己無用牙籤既習慣...好恐怖...!)

    回覆刪除
  34. Jojit Au Yeung上午8:00



    小心!小心!

    回覆刪除
  35. well...好在我一向都唔用牙簽姐, 講左比哲爸知, 佢以後都唔敢用了

    回覆刪除
  36. Jojit Au Yeung上午8:00



    哈哈哈… 咁又未必會咁好彩嘅… 哈!

    回覆刪除