2010年2月17日

Zippo 暖手器

今日咁鬼凍,不如介紹一樣可以暖身嘅野。市面上有好多款暖蛋,有用化學反應嘅、用電芯嘅、有叉電嘅、仲有 USB 叉電嘅。不過我始終覺得嗰啲唔夠熱,而且通常只熱得三五個鐘,唔係咁理想。所以都係呢隻 Zippo Handy Warmer 暖蛋好。


見到 Zippo 呢隻牌子,當然就係用氣油㗎啦。主要有個不鏽鋼暖蛋、隔熱布袋、同一個油壺。崇光賣 $3XX 一個。


原理係點著下圖嘅白色觸媒芯。佢唔會真係著火,而係燃燒住暖蛋入面嘅氣油,見唔到火種。因為都幾熱,所以有個布袋俾你放隻蛋入去。溫度就啱啱好,可以用手揸住嚟取暖。


暖蛋可以入兩個油壺份量嘅油,暖足二十四小時。但缺點係一經點著,就冇得停。其實都可以拔走個觸媒芯,冇氣油就會停。不過要練成「鐵沙掌」先做得到。而且如果入面剩咗啲氣油,下次有機會落多咗。

而安全方面,有幾點我自己覺得要注意一下。第一,唔好入太多油。多到倒得出嚟就有機會著火。第二,唔好俾小朋友玩,唔好瞓覺用,要好好保養。第三,如果放入衫袋,入面唔好放電話之類嘅野。如果爆炸,唔好話我冇講過。

雖然有以上嘅危險,不過我認為都好安全。而且我唔覺得其他啲暖蛋會安全得過佢幾多。只要小心用,就可以過一個溫暖嘅冬天。



~ Lindberg

21 則留言:

  1. refill 最麻煩.. 如果可以用生油就好喇. :p

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    Err… 生油只係可以用嚟添香油喎…

    回覆刪除
  3. 好似好煩喎...

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    可以暖咁耐,唔算煩啦!

    回覆刪除
  5. Remember to put in the same pocket as the ext. iPhone battery...

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    Yeah right. Almost put them together this morning!

    回覆刪除
  7. 哎呀,袋住個石油氣爐,始終不安全,還是多穿點保暖衣物吧:)

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    我做人比較…「屎忽」。哈!

    回覆刪除
  9. 朗B媽上午8:00

    哎呀!我仲用緊暖水袋渣。。。。點解公司仲凍過條街?

    回覆刪除
  10. .....................

    我第一樣都係諗到會爆炸............
    咪攪我!!

    不過如果爆係咪可以claim zippo?

    回覆刪除
  11. Jojit Au Yeung上午8:00



    佢寫晒危險標語。我睇都幾難…

    回覆刪除
  12. 俾我用就一定爆硬!!

    回覆刪除
  13. Jojit Au Yeung上午8:00



    Err...

    回覆刪除
  14. 我細個已經用喇!!!

    回覆刪除
  15. Jojit Au Yeung上午8:00



    堅㗎?!

    回覆刪除
  16. 我以前都有朋友用過,不過我覺得好熱,辣手添呀!

    回覆刪除
  17. Jojit Au Yeung上午8:00



    用咗個隔溫袋,都唔算太熱啫。

    回覆刪除
  18. Lindberg :

    堅㗎?!



    真架, 袋返學。

    回覆刪除
  19. Jojit Au Yeung上午8:00



    原來歷史尤久喎。幾十年前就有啦?!勁!

    回覆刪除
  20. 唔知係身體好左定係個人燥底左 (又或者有個人肉小暖爐), 以往我都要用暖蛋, 但生完哲哲就無再用過, 你呢個暖蛋好有型, 不過硬係覺得好易燙親手咁...

    回覆刪除
  21. Jojit Au Yeung上午8:00



    變咗阿媽果然身體強壯咗呀!
    都唔燙㗎,因為有野包住。

    回覆刪除