2010年2月23日

新年活動

Jayson 媽是一個很有傳統和家庭觀念的人。過年都會依照一些傳統或習俗。迎接新一年的來臨,當然要帶 Jayson 去賣……懶啦。


昨年可能過份保護 Jayson,所以銷售情況不太理想,剩回很多「懶」。做了一隻依賴媽媽的懶豬。今年希望好一點吧。


年初一,第一件事便是全家穿得整整齊齊,來一張全家福。之後便派利是給小朋友們。因為 Julie 不太合作,所以拍照的時間比較長。到接利是的時候,Jayson 已經表現得很不耐煩。


好明顯,他是趕著要去玩。唉…

「爸爸,執唔到…」


之後便出發去向嫲嫲拜年。


熙熙的太婆就住在嫲嫲的隔壁。我見到他妹妹的座駕停泊在走廊,便知道他一家在太婆家。於是,我便打電話給熙爸,叫他過來一聚。

「Jayson,乜您唔記得熙熙哥哥呢咩?」

「邊位呀?」

「您唔記得熙熙哥哥同妹妹咩?」

「我心入面只係得米B喎。」


小朋友還真的會怕陌生。

熙熙很好笑。他中 Thomas 毒超深。只要說 Thomas 一字,他便會完完整整的把整首 Thomas 片尾歌唱出來。甚至乎談話中有 Thomas 一詞,也會自發唱一次。笑到我肚痛。

除了拜年之外,我們亦希望 Jayson 可以在假期中玩一下。而最好不過,就是找表姐玩。所以於晚上,我們幾家人都集合到婆婆家。可以拜年之餘,Jayson 又可以跟表姐玩。


這天,我們還收到一個好消息。Jayson 除了將會有個表妹,之後還會有個表弟!真的可喜可賀!



~ Lindberg

14 則留言:

  1. 朗B媽上午8:00

    Jayson的眼神好似發現了兩位外星遊客登陸咗佢嫲嫲屋企。無錯,佢中 Thomas 毒之深已到了不能自拔的地步。其實唔多唔少都系因為佢阿爸傳染咗比佢。

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    我都覺得係佢老豆玩野,驚死阿仔中毒唔夠深。哈!

    回覆刪除
  3. 恭喜丫!!!

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    多謝!

    回覆刪除
  5. 我身邊都有d好消息, 大家都66續續生第2胎lu~~~~~~~~~~~
    JAYSON舊年好似個公仔!哈!

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    妳都快啲整多件啦。唔後生㗎啦。呵呵呵呵…

    回覆刪除
  7. 「昨年」, 好一個潮語. ;)
    你無非都係想Jayson媽賣左Jayson d 懶俾你, 等佢依賴你錫完冇扁咀推開你者...

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    唔好笑我啲中文啦!我係有限公司嚟㗎。嘻嘻…

    回覆刪除
  9. 咁搞笑!?(thomas)

    好似set左個制咁!

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    都唔知好嬲定好笑。真係中晒毒!

    回覆刪除
  11. 有小朋友真係會好開心ga, 最好就個個兄弟姐妹都生個咁佢地就可以一齊玩啦

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00



    有呀!佢咪有 Julie 囉!

    回覆刪除
  13. Jayson同熙熙哥哥嗰張,個眼神不突止,仲用pat pat向住妹妹,咁劃清介線呀!

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00



    搞咗好耐都唔肯一齊影。激死!

    回覆刪除