2010年2月19日

一個半天的工作(三)

昨天打了一篇「水蛇春」的議論文,其實原本是在寫這一篇。誰知收不了手,所以便分拆上市。

近來 Jayson 不太喜歡聽從我們的指示。相信大部份父母都會遇到同一個問題。上完之前的講座之後,其中一個建議,是付與選擇的權力。但其實有點兒取巧。例如:

「Jayson 飲水水啦。你可以揀用杯杯飲或者羹羹飲。」起初這一招還見效,但現在真的要給他真正的選擇。

這個半天的主題節目,便是帶他到學校的開放日玩。更有機會可以到附近的另一校舍參觀一下。問他想不想到學校跟老師玩,他說:「想」。但可能掛住玩眼前的東西,即使我跟他說要去跟 Miss Fan、群姐玩,甚至跟他說之後帶他到麥當勞吃包包,他都反抗不要換衫。我跟他說:「唔換衫就出唔到街囉喎。你係唔係想喺屋企玩呀?」他點點頭。再三嘗試和詢問之後,我便由得他自己一個玩。這是他的選擇。

過了大概半個小時左右,我跟 Jayson 媽通過電話。那時已經差不多 12 時了。我再試一次問 Jayson。這次他說想去學校,願意換衫。終於回心轉意了。我當然立即飛快幫他換衫,然後出門口。

但我知道我已經是在挑戰大家的極限,因為很快便是 Jayson 的午睡時間。落到街,因為怕他自己行得太疲倦,行了幾步,我便抱起了他。加上有少少雨,還是讓我快步走吧。
我們先到另一校舍。這裡比想象中細,不會比 Jayson 現在的校舍大很多。而且形狀奇怪,地方不太好用。

每個課室有不同主題,由老師及高年班的同學解釋和帶領。

「歌斯拉嚟啦!」


有些遊戲都適合 Jayson 玩。例如以下這個跟顏色大小去配對的遊戲:


還有一個做勞作的遊戲,Jayson 就最喜歡玩。花了我很多唇舌,才可以拉他到下個地方。但因為大部份的遊戲他都不明白,我見時間寶貴,很快便離開了。之後便回自己地頭。兩間校舍大概相隔五分鐘腳程。

回到本校就有如回到自己家一樣。校長老師們都很高興見到 Jayson。但很快,我便發現有些問題。為甚麼全校上下,都會叫 Jayson 的名字呢?!通常只有幾個可能性:
  1. 他是校董的孫兒(沒可能吧!);
  2. 他品學出眾(還太早吧?);
  3. 他是最扭計的一個(…)。
答案很明顯吧。唉…

但見到老師們的反應,就算他真的是最扭計的一個,以他可愛的模樣,大家都應該很喜歡他。最好笑是每一個老師都問:「Jayson,你個群姐呢?」唉…

因為 Jayson 的「電力」有限,我見他玩了一回兒已經很疲倦,我便立即起程回家。以我的腳程,大概十五分鐘便可以回到家。但因為他真的後疲倦,沒辦法不抱著他。心裡盤算過之後,都是帶他到麥當勞買外賣午餐,省卻之後要分身去煮給大家吃的麻煩。但還未接過「開心樂園餐」的玩具,他便在我的肩頭上睡著了。抱著一個 28 磅睡著的小朋友,加上背包和手上的食物,行上一條大斜路回家。開門的一刻,再分不清面上的是汗水,還是淚水。

放下 Jayson,讓他安睡之後,我便用抖顫的雙手吃過午餐。Jayson 媽回來的一刻,心裡有如釋重負。以後再有同樣的工作,必然要三思才好應承…

(完)



~ Lindberg

18 則留言:

  1. 朗B媽上午8:00

    好艱辛的一天啊!下次搭的士翻去啦!

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    有諗過坐小巴。等咗一陣就放棄咗。行到半路就見到有車… 唉…

    回覆刪除
  3. lind兄, 幾辛苦都要撐呀, 因為係父母既責任...
    其實俾孩子有選擇係好, 但有時太多選擇/太自由又未必係好事. 不過心中有個概念已經好好, 盡力去做喇.
    我下星期有五日對住嵐嵐, 我遲d又寫blog. :P

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    好呀!祝你好運!May the force be with you...

    回覆刪除
  5. 28磅????????唔止呀????????

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    堅喎。尋日先磅過。最多多半磅。

    回覆刪除
  7. Chloe Ma上午8:00

    明知佢就瞓, 點解唔推車仔呢? 28lbs 碎料la, chloe ba 都得勒, 計我話你應該勤加practice, 多d照顧jayson, 你將會愈來愈慣ga la

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    我架車仔都好重㗎。

    回覆刪除
  9. 你唔係早排有做開健身咩?Jayson應該難唔到你喎!

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    健鬼健馬咩。三日香咗啦!哈哈哈…

    回覆刪除
  11. 櫻杏子上午8:00

    我都同意chloe ma咁講,你應該多d珍惜呢d機會,practice makes perfect嘛!
    牛生都得,你冇理由唔得!

    回覆刪除
  12. 櫻杏子 :
    我都同意chloe ma咁講,你應該多d珍惜呢d機會,practice makes perfect嘛!

    牛生都得,你冇理由唔得!





    (加多腳先) 洛文都得, 你冇理由唔得, 哈哈~~~

    回覆刪除
  13. Jojit Au Yeung上午8:00



    咁… 牛生係反面教材!

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00



    咁… 洛文一向都係做壞市啦!

    回覆刪除
  15. QQ 媽咪上午8:00

    “放下 Jayson,讓他安睡之後,我便用抖顫的雙手吃過午餐。” <-- 哈哈... 唔好意思﹐我唔想笑架﹐但你形容得太逼真啦﹐我可以完全相信到當時點﹗多謝Lin 爸令我知道﹐Bertin 爸要湊住個仔時既心情~﹗

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00

    QQ 媽咪 :
    “放下 Jayson,讓他安睡之後,我便用抖顫的雙手吃過午餐。”

    回覆刪除
  17. 聽落你真係一個好爸爸, 明知咁少時間都帶jayson玩盡佢, 之後仲要咁辛苦抱住佢返屋企, 唔好話28磅, 哲哲22磅我雙手抱住都覺得腰斷!
    雖則你話要三思, 但有時都要幫幫jayson ma手比佢抖抖呀...

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00



    我都係講下啫。同佢一齊都好開心嘅。嘻嘻…

    回覆刪除