2010年2月26日

戒奶…樽

首先要聲明,我並非真的怕了洗奶樽。但是用飲管飲,真的方便很多嘛。而且都已經大個仔了,那還是要臥著吃奶奶嗎?

因此我靜靜的起革命。趁 Jayson 媽去了沖涼,我便用一個有刻度的水樽開奶。完全沒有問題呀!

「Goo… Goo… Goo…」

「Good boy, Jayson!」 


曾經想過替 Jayson 戒掉宵夜這餐奶,因為對戒片會很有幫助。晚上來一大支八安士的液體,莫說是 Jayson,就算是我也忍不住。但除此之外,又沒有甚麼別的問題。而且奶粉營養豐富。有些時候正餐吃很不「順利」,也不怕缺乏甚應營養。

現在我們提早讓他吃。希望臨瞓之前可以去多一兩次廁所。但要捉他去「Wee... Wee...」也不是一件易事。唉…
離戒片這個目標,還有很遠吧…

而且雖然洗少了奶樽,但還是要開蒸籠。因為 Jayson 還要吃奶咀!到底幾時才可以戒掉奶咀呢?!



~ Lindberg

10 則留言:

  1. 或者先戒日間的片片

    晚上飲完奶,的確很難忍的~

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    日間都盡量唔俾片佢著。不過好多時都掛住玩,冇叫去廁所。激死人!

    回覆刪除
  3. 咁快戒到奶樽,好叻喎!

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    其實都唔係太難啫。試下就得。

    回覆刪除
  5. 其實之前我都有試過唔用奶樽用水樽開奶, 反正又係有刻度, 唔洗洗咁多野, 不過哲哲仲係鐘意訓低啜啜果種嘆法...咁依家jayson係咪keep住真係唔洗用奶樽飲奶奶呀?

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    係呀!不過朝早都係用奶樽,佢地話未醒得晒,瞓低飲舒服啲喎…

    回覆刪除
  7. 飲得好知味喎!

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    仲令我好方便添!哈哈…

    回覆刪除
  9. 叻仔呀!!

    我地好怕一戎樽佢就連奶都戎埋...

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    唔會呱… 有乜關系喎…?

    回覆刪除