2010年2月11日

一個半天的工作(二)

近來 Jayson 不太主動叫去小便。不知是否我們經常叫他:「忍住…忍住…」要到廁所才解放,所以便忍到忍無可忍,也不叫要去:「Wee…Wee…」。最後往往攋尿收場。

當 Jayson 吃過奶後,第二回合開始。我花了很大的努力才帶他到廁所小便。之後沒有替他穿上尿片,只穿上可愛的小內褲和長褲。即使我已經不停問他要否去小便,但結果還是攋尿收場。

第一次,他有叫要「Wee…Wee…」。但可能已經到了忍無可忍的地步,或者尿濕了才驚覺。內外褲子都濕了些少。

第二次,睡房傳來「Wee…Wee…」兩聲。但這次也是太遲了。除了褲濕了,地面也有一小灘尿。我再按不住我的怒火。一邊不停地責罵,另一邊捉他到廁所完成餘下的小解。

沒有穿著褲的 Jayson,我一手打在他的屁股和大腿之間。我的手很痛,但心更痛。而他當然立即哭起來。

他說:「要媽咪…唔要爸爸!」

我回答:「爸爸頭先問您去唔去 Wee…Wee…,您話唔要。依家邊個攋濕濕呀?邊個唔乖呀?」

我就讓他倒臥在廁所門的地上放聲地哭。他不停踢著腳想推開我。

他繼續說:「要媽咪…要媽咪…唔要爸爸!」

我憤怒回答說:「邊個唔乖呀?邊個掛住玩所以攋Wee…Wee…呀?做錯野仲唔要爸爸?」

以上的對答,重複了多次之後,他開始有點悔意,說:「要爸爸…」

心還在痛的我,當然立即抱起了他。然後按一按我剛才打下去的位置。他很快便沒有再哭。對於「四仔」,用力的擁抱通常都很有效。

「咁您以後乖唔乖呀?」

「乖…」

「以後 Wee…Wee… 要出聲嘛。依家冇褲著幾醜怪。知唔知?」

「知…」

「睇下地下都濕晒啦。以後要聽話呀。好似 Thomas 唔聽話咪喊喊囉。以後要聽爸爸媽媽話啦。爸爸媽媽先錫㗎嘛。」

Thomas and Friends 有一個故事,因為 Thomas 不聽話,所以做錯了事。他衝落到一堆泥水中,然後喊了起來。之後 Thomas 知錯道歉了,大家也原諒了他。因為 Jayson 喜歡 Thomas,所以我經常用這個故事去教導他。

他點點頭。

「咁要同爸爸講咩呀?」

「Sorry…爸爸。」

現在這個階段,我覺得一樣令我最心甜的,就是可以跟他說道理。

我替他穿上新的內褲,但沒有立即穿上長褲。讓他感受一下沒有褲子穿的感覺。我清理完現場之後,跟他再說一篇剛才的事,然後才穿上長褲。讓他繼續去玩。第二回合結束,還有第三回合!

待續…



~ Lindberg

30 則留言:

  1. 會講sorry 的好孩子喎..

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    都會嘅。自細都有教。不過有一排硬頸死都唔肯講。依家好啲。

    回覆刪除
  3. 最甜都係句 sorry, 至少, 佢真係明你講咩.

    回覆刪除
  4. Haha, Jayson's better than me in saying sorry! I can't even recall when was the last time... perhaps I've really done nothing wrong all these years ;-)

    回覆刪除
  5. 櫻杏子上午8:00

    我個件最近都有類似問題…不過唔係wee wee,係poo poo...鬧又鬧過…氹又氹過…又試過罰佢著片 (佢唔鍾意著片嫁)…都仍然係會去到last min先出聲然後企喺個廁所邊就賴出黎…=.="""""

    回覆刪除
  6. 我果件,誓c不講sorry架,幾有性格呀...

    回覆刪除
  7. 好高深既學問.....

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    終於明啦。

    回覆刪除
  9. Jojit Au Yeung上午8:00



    Err... Yeah yeah...

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    Jayson 大便就好乖。可能始終都要用多啲力呱…

    回覆刪除
  11. Jojit Au Yeung上午8:00



    Jayson 之前都係。大個啲就會㗎啦。

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00



    都係養貓好!

    回覆刪除
  13. 突然覺得你好有威嚴呀!

    咁睇嚟你都好勁呀,熊貓俠可以好好休息等你嚟(特別係夜晚!!!!)

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00



    我幾時都咁有威嚴㗎啦!呵呵呵呵呵…

    回覆刪除
  15. CHLOE MA上午8:00

    你個t2都係剛開始姐, 陸續有來呀...

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00



    唉… 唔好嚇我啦。

    回覆刪除
  17. 原來你都會發惡架?!

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00



    咩唔會呀!

    回覆刪除
  19. 朗B媽上午8:00

    我地知道點解Jayson要媽媽唔要爸爸。

    似乎爸爸惡好多。。。

    如果要佢跟翻你,咁就要媽媽嚴厲D對佢。

    回覆刪除
  20. Jojit Au Yeung上午8:00



    我都唔係成日兇佢啫。佢依家好似好啲啲。

    回覆刪除
  21. 頭一次聽你 嚴教Jayson~~

    不過見你說打佢~~反而令人想打你!

    回覆刪除
  22. Jojit Au Yeung上午8:00



    我都估到啦…

    回覆刪除
  23. 中段你大嬲鬧jayson時我好想大笑~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    我想像唔到人妖點大聲鬧人~~~~~~~

    回覆刪除
  24. Jojit Au Yeung上午8:00



    想死乎?

    回覆刪除
  25. wingwing.上午8:00

    非常好的教育啊! 自小培養,你地教得好好啊!

    回覆刪除
  26. Jojit Au Yeung上午8:00



    依家唔教,驚第二時好難教呢…

    回覆刪除
  27. QQ 媽咪上午8:00

    鬧佢都係為佢好者﹐不過我都係咁﹐每次鬧喊佢﹐心都痛...

    回覆刪除
  28. Jojit Au Yeung上午8:00



    係呢。真係自己仲痛過佢。

    回覆刪除
  29. 無錯, 依家佢地聽得明又講得通, 都可以算係講下道理, 估唔到你都會打jayson咁痛痛...我心都赤埋呀

    回覆刪除
  30. Jojit Au Yeung上午8:00



    近排就唔打都可以講得明啦。

    回覆刪除