2010年2月10日

一個半天的工作(一)

星期六的早上,Jayson 媽要回她的實驗室㩒緊急掣,而婆婆就想去辦年貨。有見及此,我拍心口說沒有問題,讓我一個人照顧 Jayson 半天。說完之後,自己都覺得自己很有作父親的風範。但當然之後是萬二分的後悔。

對上一次獨個兒照顧 Jayson,應該是前年四月的事。那時的 Jayson 比較容易「處理」。都只是一些飲食問題,而且體重輕很多!而今次半天的節目,除了飲食之外,還要帶 Jayson 到學校的開放日玩。以 Jayson 近來的脾氣,難度係數是 4.5,相等於跳水3米板的 409B(向內翻騰4周半屈體)。

一大清早,Jayson 媽變身為熊貓俠之後,八時已準備出門口。Jayson 還沒起床,而我就想懶床多一會。她把我的 iPhone 放在我的枕邊,然後便離開。過了十五分鐘之後,我下了最大的決心,終於爬了落床,趁 Jayson 還在睡覺,我去梳洗一下,並且餵 Julie 和處理一下她的便便。

行過房門,我發現他坐了起來。眼還是閉上的,但只是還沒醒過來,「正常的」閉目。通常我們不會理會他,因為如果被吵醒了,他會很不滿。而他很多時都會再倒在床上,回到夢鄉。我於是繼續處理我要處理的東西。過了一會,我再從門隙望入去,心臟差一點跳了出來!不見了 Jayson!他已不在自己的床上。他在大床玩我的 iPhone!


我的 iPhone 有密碼鎖。他嘗試多次失敗後,把我的電話上了鎖!


因為嘗試解鎖不成功的 iPhone,要等五分鐘才可以解鎖。Jayson 見到我,不停要我開鎖,而自己又繼續不停亂按。很不容易才過了五分鐘。解了鎖之後,我和他一起玩了一會。之後,問題便開始了。

「媽咪?」Jayson 好奇地問。

要來的始終會來。我用我慈父的聲線跟他說:「媽媽今日要返工工呀。」

「媽咪…?」Jayson 開始有一點不耐煩。

我再用溫柔而又感性的聲線跟他說「媽媽今日要返工工呀。搵錢錢買野俾 Jayson 食呀。」

從 Jayson 的眼神,我感覺到他在問:「點解唔係您去搵錢錢㗎?!」

「我要媽咪!!!」然後便豪哭。唉…

見勢色不妙,我來了一招「快刀斬亂麻」和使出我的最強「必殺技」。以極高速替他穿上外套,口中不停地呼喚著「必殺技」的暗語:「出廳睇電視…出廳睇電視…」終於閃電麥昆(《Cars》的主角)真的為我解了圍。

待他安定了之後,我讓他刷了牙。然後我開奶給他吃。一切都好像很順利。但節瓜俠又怎會這麼容易便放過我呢…

待續…



~ Lindberg

23 則留言:

  1. HAHAH你都有今日了

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    錯!係半日啫。哈哈…

    回覆刪除
  3. 朗B媽上午8:00

    點解你講到湊仔咁控怖o架。。。。

    試多幾次佢就會肯跟你,你就放下Jayson媽假啦。

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    點只恐怖?!直頭奪命呀!

    回覆刪除
  5. 你應該向洛文請教下喇~ 佢成日同mavis 2人世界, 呵呵~~~

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    唔好提起佢啦!佢做壞晒個市啦!

    回覆刪除
  7. 上次係前年四月?你真幸福唷﹗
    你好快d練定309B喇(4.8),除非你打算「壁拍」大字型落水喇。 (另加Jayson企係你上面V字手勢)

    回覆刪除
  8. Jeremiah爸打死都唔會俾呢件事發生係佢身上......

    回覆刪除
  9. Jojit Au Yeung上午8:00



    希望唔會去到 309B 啦…

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    走得甩咩?!

    回覆刪除
  11. 呢D機會唔係成日有,點會放過你呀!

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00



    咁又係呀。唉…

    回覆刪除
  13. 米爸都成日有機會同米b二人世界,佢又係成日用唉瘋同電視必殺技...

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00



    男人係咁㗎啦呱… 哈!

    回覆刪除
  15. Lindberg :

    唔好提起佢啦!佢做壞晒個市啦!



    做坏咩市丫?

    回覆刪除
  16. 哈哈哈!!!!!!!!!!!!

    因為嘗試解鎖不成功的 iPhone,要等五分鐘才可以解鎖。Jayson 見到我,不停要我開鎖,而自己又繼續不停亂按>>>>同anson一模一樣...
    乜原來你咁少自己湊jayson...你要同anson ba學下野啦咁...呵呵

    回覆刪除
  17. Jojit Au Yeung上午8:00



    係呀。我好少一個人對住佢㗎。

    回覆刪除
  18. 溫柔而又感性的聲線..

    口圭卡卡~~
    你地個個都lock iphone?我無lock架..

    回覆刪除
  19. Jojit Au Yeung上午8:00



    提防小手呀!

    回覆刪除
  20. QQ 媽咪上午8:00

    哈哈哈哈。。。Bertin 爸都係咁﹐每次我委以重任﹐都如臨大敵咁﹗You are not alone!!

    回覆刪除
  21. Jojit Au Yeung上午8:00



    嘻嘻…

    回覆刪除
  22. 哈哈, 所以話無電視點得? 有時真係要靠晒佢丫!

    回覆刪除
  23. Jojit Au Yeung上午8:00



    係呀!冇都唔知搵乜安撫佢!

    回覆刪除