2010年2月28日

Julie 生日快樂

上星期二係 Julie 嘅生日。我地叫婆婆買咗啲新鮮嘅蝦,同埋一個芒果蛋糕同佢做生日。


而 Jayson 當然就係負責唱生日歌同切蛋糕啦。


Julie 係一個好典型嘅少女。好喜歡食甜野。


上次 Jayson 生日用剩咗啲 Thomas 餐具,我地珍而重之咁攞出嚟用。而 Julie 食咗少少蛋糕之後,我就整啲蝦肉俾佢食。超開心!


Julie 雖然已經 6 歲女,但仲好似一個 BB 咁。希望佢身體健康,遲啲搬屋唔會唔適應啦!



~ Lindberg

18 則留言:

  1. wingwing.上午8:00

    JULIE 生日快樂呀 !咁快就5歲呀!我仲以為佢細添!

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    之前打錯。其實已經 6 歲啦!不過佢個樣真係幾細㗎。哈!

    回覆刪除
  3. Toby & Pauline Family上午8:00

    Julie 同 Jayson 都食得好開心喎 ,

    生日快樂

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    多謝!

    回覆刪除
  5. 個蛋糕似比大人細路食多d XD

    生日快樂 Julie!

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    所以之後咪補啲蝦俾佢囉。哈哈…

    回覆刪除
  7. 莎莉蛋糕上午8:00

    Julie肯食蛋糕咁乖呀!!我個隻小姐淨係食新鮮raw乳鴿,虾同雞都唔肯食....茱莉生日快樂呀,要身體健康聽爸爸媽媽話同錫細佬呀,知無?

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    Julie 最鐘意食蛋撻!哈哈哈…
    細路唔蝦佢已經好好啦!

    回覆刪除
  9. Ballzai上午8:00

    Happy Birthday ar :P

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    多謝呀!

    回覆刪除
  11. 生日快樂julie!

    甜野係可以食架?!

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00



    我冇聽過唔得囉。而且咁少,冇問題呱…

    回覆刪除
  13. 點解julie隻腳係咁撐撐下好想走咁既??
    julie, 遲來的生日快樂!

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00



    企唔穩啫。

    回覆刪除
  15. Julie食得好施文,Jayson就想大大啖

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00



    有 Thomas 幫手,當然好味啲啦!

    回覆刪除
  17. 生日快樂呀!!!!

    julie好幸福丫~~~~~~~~~~

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00



    我個女喎,當然啦!

    回覆刪除