2009年9月25日

五十四日環遊美加 之 昔日的紐約

離開費城之後,我地坐巴士向紐約出發。每當去到一個新地方,我地都首先搵地方落腳。因為冇乜錢嘅關系,我地今次又住青年旅館。今次呢間據稱好近黑人區,所以先咁平。但去到之後,感覺還可以接受。

嚟到紐約,當然要到各地標參觀下啦。時代廣場、帝國大廈、交易中心、洛克斐勒中心(Rockefeller Center)和前面的普羅米修士神像(Prometheus Statue)等等。


其中當然唔少得呢一度…


相信冇辦法再可以影到呢張相。因為以上正是:世貿中心。

而令我地最深刻嘅,都係嗰度的物價。當年,我地已經識用「老麥指數」去評估當地物價。紐約嘅老麥真係好貴!貴到完全唔捨得食。但我地又唔識得搵平野食,所以唯有喺旅館附近嘅超級市場,買料整三文治,然後入老麥買杯汽水,坐喺到靜靜咁(偷)食。

喺紐約,我地通常以地鐵代步。不過對佢嘅印象好差,唔乾淨兼有陣味。覺得香港嘅文明好多。


去到一個自由嘅國家,當然唔少得去探望一下自由神像啦。我地從入面行樓梯到頭冠嘅位,入面都幾迫。上到頂,由頭冠細細嘅窗口望出去,一片自由嘅領域,感覺除咗辛苦之外,……冇乜特別。


下面左邊一幅相,喺當年《運財智叻星》嘅題目。佢遮住咗啲字,只係話俾人知放喺地鐵入閘口外面,叫人估係乜。睇到啲字,大家都知係乜啦。其實塊板真係超級核突。道理上係叫人唔好入閘後食香口膠,吐到周圍都係。但吐得中個目標都仲好少少,吐唔中就攞命啦。而且口水又多,臭到死。俾著依家咁多款流感,一定冇可能咁搞啦!


下一站:我們的終極加油站:多倫多



~ Lindberg

16 則留言:

  1. 你地幾個都好似曬到好黑bor~

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    鬼咩。前一站曝曬!

    回覆刪除
  3. 你哋真係影咗好多相.世貿都有,唉~影唔番

    回覆刪除
  4. chloe 媽上午8:00

    我以為最貴gei 老麥係瑞士tim, 每包茄汁hkd1.2, hk任派!

    回覆刪除
  5. Jojit Au Yeung上午8:00



    冇啦…

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    嘩!咁我又唔知喎… 不過去瑞士都唔去老麥啦!

    回覆刪除
  7. 飛天火羽上午8:00

    紐約地鐵n咁多年啦, 唔好計較. 你見唔到老鼠就ok, 有無去42街時代廣場站內既街頭表演show?I NY~

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    冇… 應該冇… 好大㗎?有冇相睇?

    回覆刪除
  9. 點解你可以記得咁細緻?我連前兩年去布吉既野都冇乜印象......

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    之前嗰啲有寫日記。不過今站開始就冇啦…
    我記性選擇性地還可以。所以唔好得罪我呀!記妳一世!

    回覆刪除
  11. 小魔怪上午8:00

    期待你的多倫多站, 我就住這裡, 也想看看當年的多倫多.... 期待期待

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00



    好快!等等!

    回覆刪除
  13. 白雪 :

    點解你可以記得咁細緻?我連前兩年去布吉既野都冇乜印象......


    我都佩服你咁好記性記到咁多野, 每次睇到你呢個系列都好羨慕, 因為依家真係無咩幾可可以一班人放低所有野去玩咁多日, 好在你依家紀錄低, 是一個美好回憶呢

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00



    邊到仲有可能咁無憂無慮去玩法呀。唉…

    回覆刪除
  15. 櫻杏子上午8:00

    你地幾個男生一齊去旅行,睇你地d相張張都咁fd,好好奇想知其實你地有冇試過意見分歧鬧內哄呢?

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00



    有!不過係一啲好無聊嘅野。例如啲衫應唔應該反轉洗。哈哈哈…

    回覆刪除