2009年9月21日

我要「細妹」

Jayson 說:「我要細妹!」

「咩話?!Jayson,不孝呀您!您係唔係想要咗爸爸媽媽條命呀?」

「我要細妹呀!細妹好呀!」


原來 Jayson 想吃「西梅」。嚇得我們呀…

近來發現 Jayson 對食物有些特別的要求。不是完整的,不吃。例如提子被破開一半取核,不吃。他會說「黐番啦」或「Close」,把它合回原狀才肯吃。香蕉斷開了兩節,要媽媽「黐番」才肯吃。真的被他激死。



~ Lindberg

24 則留言:

  1. 朗B媽上午8:00

    出到聲喇,你地識做啦。

    呢D就所為迭序期,所有o野都要還原先合心意。

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    唔好玩啦…
    真㗎?!有啲咁嘅期咩?!

    回覆刪除
  3. Jayson會唔會係要西梅又要細妹???

    原來Jayson係完美主意者

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    唔好玩野喎!

    回覆刪除
  5. hoho..如果真係想要細妹都唔會攞你地命既.

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    妳講下好啦!

    回覆刪除
  7. 貓比斯上午8:00

    或者Jayson真的想要個細妹都唔出奇吖~p.s.因為我係獨生女(沒兄弟姊妹),所以好明白成長時期得自己一個的孤獨和寂寞感覺(真)

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    佢未知細妹係乜呀… 不過佢應該知有個家姐…
    P.S. 我都係!所以我擅長左手同右手玩。哈哈哈…

    回覆刪除
  9. 你地誤會哂Jayson真係要細妹丫!

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    係呀係呀…係妳個頭!

    回覆刪除
  11. 哈哈哈!比個細妹JAYSON啦一於!

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00



    攞咗我地條命好過!

    回覆刪除
  13. 飛天火羽上午8:00

    細妹~ 好啊~

    Lin兄, 加油!!

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00



    唔好玩啦…

    回覆刪除
  15. 櫻杏子上午8:00

    Jayson好清楚表示係要細妹喎~~~ 西梅係頂住檔先嫁咋喎~~~
    你要識做呢~~~~~

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00



    咁都得?!

    回覆刪除
  17. e....jayson都係用左手拎餐具食野架?{左撇子???我都係喎~}

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00



    我都覺得佢係左撇子。妳都係?!

    回覆刪除
  19. 呵呵, 唔好扮聽唔明啦, 好清楚聽到jayson話要細妹, 細妹呀~~~~~

    回覆刪除
  20. Jojit Au Yeung上午8:00



    唔好玩啦!

    回覆刪除
  21. Lindberg :
    我都覺得佢係左撇子。妳都係?!


    yes arrrr

    我係左撇子!!!!!

    左撇子好聰明架{自讚中,哈哈哈}

    回覆刪除
  22. Jojit Au Yeung上午8:00



    (滴汗中…)

    回覆刪除
  23. QQ 媽咪上午8:00

    哈哈~ 我估Jayson 係想要個細妹架﹐不過“西梅”都殺住先咁囉﹗

    回覆刪除
  24. Jojit Au Yeung上午8:00



    咁都好退而求其次喎… 哈!

    回覆刪除