2009年9月22日

綠茶可樂

每當我去啲日式嘅超級市場,我都鐘意睇下佢個雪櫃有啲乜野日本飲品。雖然要十幾廿蚊一支,不過用一支靚靚嘅飲品,可以感受一下日本嘅氣氛,我覺得都值得呀。飲咗,心情都靚啲。

今次俾我見到一支新嘅可樂。可樂加綠茶,到底係乜野味呢?


其實我對綠茶冇乜好感。應該話對綠茶製品冇乜好感。我鐘意飲綠茶,但綠茶雪榚、綠茶蛋榚、蜂蜜綠茶等,都唔鐘意。但見個包裝咁靚,所以都買一支嚟試一試。


如我所料,果然好難飲。可以飲到明顯嘅可樂味同綠茶味。可樂味似 Zero,而綠茶味仲要係綠茶末嗰種濃味。我飲咗 1/4 支就宣布投降。即使綠茶嘅 Catechin(兒茶素)係有抗氧化嘅功效,但如果係咁嘅味,我情願飲苦茶喇!Coke + 廿四味… 好想嘔…



~ Lindberg

38 則留言:

  1. Jojit Au Yeung上午8:00



    Not my cup of tea too. HA!

    回覆刪除
  2. wingwing上午8:00

    我仲想試下先...errrr

    都係唔好了 !

    回覆刪除
  3. Jojit Au Yeung上午8:00



    如果「好」鐘意綠茶製品,咪試下囉。

    回覆刪除
  4. 櫻杏子上午8:00

    你好勇呀!我成日都唔敢試新嘢嫁,就係驚好似你咁賴嘢嘛…
    我都係對綠茶未嘅嘢唔太大興趣,蜂蜜蛋糕都OK因為其實我覺得冇咩綠茶味~

    回覆刪除
  5. Jojit Au Yeung上午8:00



    我心口經常有個「勇」字啦。

    回覆刪除
  6. SIDE 錢!

    回覆刪除
  7. Jojit Au Yeung上午8:00



    我點知唔好飲啫?!

    回覆刪除
  8. 我之前已經聽過綠茶可樂唔好試既傳言... 多謝你做左白老鼠。 :)
    第一次留言,多多指教! :D

    回覆刪除
  9. Jojit Au Yeung上午8:00



    台長,久仰大名,光臨寒舍,萬分榮幸啊!
    其實都想象到個結果,但唔試過又唔死心呢。

    回覆刪除
  10. 咁騎呢你都敢試,比個叻你啦~

    回覆刪除
  11. Jojit Au Yeung上午8:00



    多謝!

    回覆刪除
  12. 可以飲到明顯嘅可樂味同綠茶味..咁佢都做得幾足喎!哈哈哈!

    我係regular coke既fans,唔會轉/試第2d架!呵呵!

    回覆刪除
  13. Jojit Au Yeung上午8:00



    我天生勇於嘗試嘛。

    回覆刪除
  14. 謝謝分享!
    是否是日本百貨公司才有售?
    《我通我識》節目主持

    http://lslu.wordpress.com/

    回覆刪除
  15. Jojit Au Yeung上午8:00



    我喺 Apita 買嘅。

    回覆刪除
  16. 我就不敢試了,很難想像綠茶+可樂會好飲...^0^

    回覆刪除
  17. Jojit Au Yeung上午8:00



    我就係想象唔到咪去買支試下囉。

    回覆刪除
  18. 除左薯片我會試新之外, 其他我都麻麻地, 因為我好怕mix埋一齊既怪味, 聽你咁形容, 呢支野真係好好好好難飲咁...

    回覆刪除
  19. Jojit Au Yeung上午8:00



    的確係怪味一支。

    回覆刪除
  20. Toby & Pauline Family上午8:00

    勇氣可加,多謝分享呢個咁慘痛的經驗!

    回覆刪除
  21. Jojit Au Yeung上午8:00



    別客氣!

    回覆刪除
  22. 飛天火羽上午8:00

    仲諗住落去買添! 其實我連綠茶latte' 都覺得難飲~ 辛苦晒~ 

    回覆刪除
  23. Jojit Au Yeung上午8:00



    緣茶熱奶咖啡?咦………… 都好想死。

    回覆刪除
  24. -_- 發姣貪過癮!結果咪就係中雷~

    我上次都係甘樣 懶係野甘 買接骨木花味的汽水.....唉

    回覆刪除
  25. Jojit Au Yeung上午8:00



    「接骨木花」?!咩嚟㗎?!

    回覆刪除
  26. Lindberg :
    「接骨木花」?!咩嚟㗎?!

    咪就係花既一種, 某j字牌的美膚就係用呢個花做的 ...我想我真係瘋了..才會誤當飲埋花味的汽水也有美容功效...

    回覆刪除
  27. Jojit Au Yeung上午8:00



    原來有人仲勇過我… 哈!

    回覆刪除
  28. 貓奴Patsy上午8:00

    我鍾意錄茶bor...

    咁我係咪要買嚟試下??

    回覆刪除
  29. Jojit Au Yeung上午8:00



    妳覺得好飲話我知。

    回覆刪除
  30. 貓奴Patsy上午8:00

    Lindberg :

    妳覺得好飲話我知。




    不過我又唔會特登出去買bor~

    我住鄉下地方 唔出去囉~

    回覆刪除
  31. Jojit Au Yeung上午8:00



    咁又係。下次見到買支俾妳…如果記得。哈!

    回覆刪除
  32. 貓奴Patsy上午8:00

    Lindberg :

    咁又係。下次見到買支俾妳…如果記得。哈!



    你唔會記得架啦~ (雖然我都一定唔記得~)

    回覆刪除
  33. Jojit Au Yeung上午8:00



    哈哈哈…

    回覆刪除
  34. 有冇過期?

    回覆刪除
  35. Jojit Au Yeung上午8:00



    邊有呀?

    回覆刪除
  36. QQ 媽咪上午8:00

    Lin 兄真係有勇于嘗試既精神..﹗

    回覆刪除
  37. Jojit Au Yeung上午8:00



    多謝!

    回覆刪除