2009年9月8日

溫暖的維他奶廣告

「好耐冇睇過咁開心嘅廣告啦。」

「死佬,因為人地靚女咋?!」

「冇嘅事!唔好睇得我咁膚淺!」

「爸爸,做乜您塊面紅晒嘅?」


作為一個成功嘅廣告,最緊要令人有個深刻嘅印象。而要做得好,一個清晰嘅形象就好重要。呢個廣告,未睇到個牌子,我已經問係唔係維他奶。其實一啲都唔難想象,除咗佢係一個深入民心嘅本地品牌之外,本身形象貫徹始終,畫面見到一大班好開心嘅笑面,見到都心內暖,好容易就聯想起維他奶。所以我覺得佢拍得好成功。而喺廣告時段,可以睇到一個咁開心嘅廣告,真係可以用心曠神怡去形容。比起可口可樂嘅動畫,更加提神。比起《香港力量》,更加有力量。

我覺得最精彩係臨尾一句歌詞:「延繼到秋冬,Stand by me。」維他奶對於好多人嚟講(尤其是我地嗰代—「以為仲好後生代」),相信都係冬天嘅飲品。學校放小息嘅時候,跑到操場嘅小食部,一支熱維他奶,一包炒米(乾到冇維他奶一定哽死!),不知為幾多個寒冬帶來絲絲嘅溫暖。依家正值夏天尾,令人好想快啲到秋冬,手上攞住支溫暖嘅熱維他奶。非常人生啊…



~ Lindberg

16 則留言:

  1. 你令我諗返起讀書時, 第一時間衝去小食部買熱維他奶果個情景, 好懷念啊...

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    炒米 + 熱維他奶 = 絕配!

    回覆刪除
  3. 我通常只買一支熱維他奶,真係好懷念...

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    男仔要多啲能量嘛。哈哈哈…

    回覆刪除
  5. 我細個好窮架...窮到無錢飲維他奶!

    好彩後尾識到anson ba先有我飲咋...

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    唔怪得王子咁瘦啦!啲野食俾妳搶晒!哈哈哈…

    回覆刪除
  7. Auntie Elma上午8:00

    熱維他奶都係我當年讀書冬天時嘅favourite,無早餐食果陣,飮返包維他奶,即刻覺得個人好滿足。依家都好懷念 :)
    p.s.其實我當年有一個小學同學係維他奶後人,但我反而好少好少見佢飮維他奶=.=

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    咁妳有冇見我出街食意大利菜呀?

    回覆刪除
  9. 我都好鐘意哩個廣告, 首歌又好, d人又唱得好, 有好多唔同既人唔同既唱腔唔同既style, 好有一個香港既感覺...

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    不過啲後生仔好似感覺唔到。

    回覆刪除
  11. 熱維他奶,真係好正!炒米?咩嚟?

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00



    咪乜都冇嘅炒米囉。勁乾!

    回覆刪除
  13. Lindberg :

    不過啲後生仔好似感覺唔到。



    唔係丫, 我咪感覺到囉。

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00



    Err...

    回覆刪除
  15. 櫻杏子上午8:00

    維他奶我幼稚園時已經開始飲嫁喇,每朝返學校去校務處放低1.5, 茶點時間就會有一枝枝嘅維他奶送去課室…

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00



    咁妳都記得?!我唔記得晒啦…

    回覆刪除