2009年9月1日

自己同自己玩 Peekaboo

我很享受幫 Jayson 洗澡的時刻。就算自己有多疲倦,這親密的接觸,加上他開懷的笑聲,總讓我整個人也輕鬆下來。


這招「自己同自己玩 Peekaboo」,是他原創的玩兒。近排 Jayson 多了很多古靈精怪的表現。我不清楚是否跟上學有直接關系,但這短短兩三個星期,他有很明顯的轉變。留待《二十二個月報告》再詳談吧。

浴盆中的 Pooh,是新買的玩具。之前的 Elmo,因為是布質,所以不久之後便發了霉。 可惜…



~ Lindberg

11 則留言:

  1. 櫻杏子上午8:00

    jayson講peekaboo 講得好好聽呀~!
    我都好enjoy同個仔沖涼嘅時刻,就算只係坐係度睇住佢玩,都好有滿足感,覺得人生好充實,如果加埋佢嘅笑容同笑聲,當然就更加開心了~

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    係呀!人生真係仲充實過䟴腳㗎。哈哈哈哈…

    回覆刪除
  3. jayson好似玩得好開心喎 ^0^

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    係呀。沖涼真係幾開心㗎。

    回覆刪除
  5. 你仔仔而家對返學習慣嗎?

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    好啲啦。不過返學都仲有少少扭計。

    回覆刪除
  7. 聽到Jayson嘅笑聲我都開心晒

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    免費充電服務!

    回覆刪除
  9. 好開心好得意丫~ er... 通常mavis都係自己沖...間唔中我先走去望下或者玩下... 

    回覆刪除
  10. koko : 通常心急都冇好結果, 呵呵~
    好想親眼見住jayson沖涼..
    最近成日游水, 之後就同anson母子浴, 佢攬實我果時sweet到爆!!

    回覆刪除
  11. Jojit Au Yeung上午8:00



    下次妳嚟幫佢沖囉!

    回覆刪除