2009年9月2日

Snow Leopard(中文譯本)

(有人話睇唔明我尋日寫乜。所以我用咗個翻譯器,俾啲睇唔明廣東話嘅朋友再睇過。嘻嘻…)

尋日收到雪豹,開心到立即裝咗佢。真係好正!!!六十四 Bit 果然係唔同啲。但我一時醒唔起,個九方未必用得。點知真係唔用得喎!頂!!!我點打中文呀?!


郭生叫我去學倉頡。但邊得呀… 依家去學,就好似臨老入花叢一樣,算罷啦…

我睇唯有等九方出新版啦。無啦啦又要洗多三舊水!頂… 希望唔洗等足一個月啦。唉…



~ Lindberg

20 則留言:

  1. 男 NANA上午8:00

    can't use parallel XP for 九方 ma?

    if so, u can save 300 law
    hope helpful!

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    咁都俾你諗到?!但咁煩,算啦。其實可以裝 MXi 版,不過唔係個個軟件得。所以都係懶得整…

    回覆刪除
  3. 飛天火羽上午8:00

    yea~ 原來係咁

    學簡易啦, 好易咋!!

    其實雪豹係咩? xp 之類既物體?

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    妳令我好失望!以為外星話妳實明㗎嘛!
    冇錯!Mac 最新嘅 OS 係 Leopard,而 Snow Leopard 唔算全新,只係有改進。所以我先裝咋嘛。

    回覆刪除
  5. It's to be expected ga la; every time OS X's upgraded Q9's broken. That's why I don't update till 10.x.1 to wait for most apps to be updated first...

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    你知我心急嘛!

    回覆刪除
  7. 通常心急都冇好結果, 呵呵~

    回覆刪除
  8. 豹哥有乜什麼新功能?講來(Ten,Ten)除咗bit數

    回覆刪除
  9. 咁..速成..呢?!

    原來你直用九方架?!..

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    但我就係最心急嗰種人囉。「身先士卒」!

    回覆刪除
  11. Jojit Au Yeung上午8:00



    如果用 Macbook,就可以用個 trackpad 寫中文。其他嗰啲都只係整靚個版面。最重要都係 64 bit。爽好多!

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00



    一直都係…

    回覆刪除
  13. koko :

    通常心急都冇好結果, 呵呵~

    同意!所以我成日撞板..

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00



    唔好拉我落水!

    回覆刪除
  15. (蛇果)產品雖然好型,好貴,但對我於來講一點興趣都冇:因為我會經常換CPU,GPU,ram的一個超頻玩家!(以上是個人意見)........笑,還有你是apple fans?

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00



    我以前都會追求刺激,但依家就唔會啦。好用、唔洗煩,就已經係最好啦。

    回覆刪除
  17. 原來篇文係咁....你都洗濕左個頭, 唔差在果三百幾蚊啦, 係咪?!

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00



    我已經搵到個臨時解決嘅方法!

    回覆刪除
  19. 入花叢不好麼???哈哈哈!

    回覆刪除
  20. Jojit Au Yeung上午8:00



    Err...

    回覆刪除