2009年9月27日

大潭道落山王

上星期日去石澳沙灘游水,俾我發現咗「大潭道落山王」。真係快得好緊要,完全追唔到。佢俾我嘅感覺就好似《頭文字D》嘅藤原拓海一樣,大家都係業務車,大家都係日日開住同一段路,大家都係要載住啲好易散嘅野。我叫佢做「亡靈快車」,因為佢正正係一部……棺材車。

事發當日,我由石澳道轉入大潭道。前面見到一架慢駛中嘅儐儀館車輛(附近就係歌連臣角火葬場)。心諗,跟著架慢車,有排都返唔到屋企。話雖如此,不過速度都還可以接受。當時,我仲未知道自己係有眼不識泰山。過多幾個彎之後,我見到原來佢係推住前面一架平治,仲要推得好貼。俾我係架平治,第一時間當然係想加速擺脫。但見佢俾人推成咁,相信係有心冇力。當倒後鏡只係見到:「X府治喪」四個字,點到佢唔讓路呀?

平治駛入避車處。「亡靈快車」同我都抽頭過。冇咗架慢車頂住,我倆全速前進。

自問自己手車都唔錯,而且「細威」亦都算幾好力。記得之前停喺街邊,有一個小朋友問媽媽:「媽媽,跑車嚟㗎?」一架保養得咁好嘅 94 年 Civic 當然好型,但最重要係入面車手嘅魅力。就等於米高舒密加開住一架保母車,你都會覺得係一部一級方程式賽車。


但「亡靈快車」真係好快。直路都勉強跟得住,一到彎位就輸晒。再過多兩個 Z 字彎,就連人地嘅車尾燈都見唔到。感覺就好似高橋啟介望著拓海嘅車尾燈,消失於黑暗中一樣…

 

如果大家日後有機會行呢一段路,而發現倒後鏡只係睇到四隻中文字,緊記讓路俾:「大潭道落山王」呀!



~ Lindberg

18 則留言:

  1. 你唔好攞Jayson嚟較飛喎!

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    唔洗擔心!我係一個好守規矩同安全嘅車手!

    回覆刪除
  3. 比著係我就即dup!哈哈!

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    咁咪炒囉!邊得呀?

    回覆刪除
  5. 嘩... 洗唔洗咁快丫~

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    趕住去投………

    回覆刪除
  7. brfamily2008上午8:00

    不得不說句:...... 男人!!!!

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    呵呵呵呵呵…

    回覆刪除
  9. 入面車手嘅魅力........*0*
    其實果條路,我見過好多次,渣得最快,轉彎唔收油既係>>>>>

    9號雙層巴士司機......

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    我覺得雙層巴士都係差一皮。哈哈哈…

    回覆刪除
  11. Kenさん上午8:00

    舒密加賽車係冇得頂, 不過佢老婆話佢完全唔識泊車, 成日泊到屋企d車花晒, 呢樣o野我o地應該叻過車神!

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00



    F-1 洗乜泊喎。唔怪得佢嘅…

    回覆刪除
  13. Lindberg :
    咁咪炒囉!邊得呀?



    咁咪可以屈爆佢囉!

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00



    我驚佢有「野」照住,一落車嚇死妳喎。哈哈哈…

    回覆刪除
  15. 其實我都好想揸快車, 無奈只係以前做囡時去機鋪賽車多, 真係揸既話我貪快貪刺殺既性格真係會害人不淺, 阿門...

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00



    (滴汗中…)

    回覆刪除
  17. 高橋啟介望住拓海個車尾燈消失... 好難代入個畫面... 你=高橋啟介... 靈車入面果位=老左既拓海...   ...  錯錯地...

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00



    想死呀?!

    回覆刪除