2010年1月21日

大人の科学25号 Twin Lens Reflex

「爸爸,您又有新玩具呀?」

「呵呵呵呵…」


大人の科学嘅玩具,屋企都有唔少。針孔相機都有兩部(其中一部係另一個牌子)。追求嘅,當然唔係科學精神,而係一部二、三百蚊嘅塑膠玩具。呢期第 25 期,好快就賣晒。相信係因為大家嘅好奇心,加上相比是但一部玩具相機,大人の科学真係平得多。而且仲有得自己組合,幾抵呀!我呢部等咗我兩個月,見崇光突然番貨,仲唔即刻去俾錢!


其實雙鏡片都唔係有咩特別。一塊鏡用嚟觀景,另一塊就落菲林。唔同單鏡反光,原則上少咗塊反射鏡,反應會快啲同震少啲。玩起上嚟都幾得意,因為景觀係左右倒轉,所以要構圖都幾考功夫。


我用咗大半小時嘅時間去組合呢部機。非常好玩!好後悔冇買多一部嚟做「後備」。砌完之後,發現雖係只係一舊玩具,但結構非常認真。比起 Black Bird, Fly Twin Lens Reflex 嘅觀景器,後者簡直可以用搵笨去形容!大人の科学「真」好多!


見天色好,用咗兩日嘅時間,高速地影晒 36 張菲林。睇下啲製成品先…

貓。對焦方面,最近可以 50cm。對得準,中間都幾明廓。


廟。我發現影遠景,中清周圍朦嘅情況比較明顯。


部相機冇得校光圈快門。入咗筒乜野 ISO 嘅菲林,就影到乜野相。所以好可能會有曝光不足嘅現象。


不過其實如果真係有心去校,都可以喺光圈做手腳。裡面有一塊有個洞嘅膠片,攞走佢,光圈咪等於大啲囉。而塊膠可以放喺鏡片前或鏡片後。對相片嘅黑角,有特別嘅影響。不過對我嚟講,唔好搞咁多野啦。

Jayson。幾準!嘩哈哈哈哈哈…


跟著媽媽走。相機要放喺腰間,從上望落去。因為觀景位置比較細,對焦有一定難度。而且要打橫影,基本上冇乜可能。除非用腳架慢慢玩啦。


花。走得太近,好易對錯焦。


窗。正因為菲林珍貴,所以影起上嚟都會用心啲去搵野影嘅…


小朋友。快門唔知有幾快。我估有 1/60 秒或以下。所以影小朋友或有動感嘅畫面都得。

「哥哥,你幾號電話呀?」

「我有心上人㗎啦!」


總括嚟講,對於一個貪玩嘅人,呢部相機真係超晒值。但要影到靚相,真係要睇個天。當然,高手嘅技術亦都好重要。如果再番貨,我會買多一部,等 Jayson 大個之後俾佢玩。呵呵呵呵…



~ Lindberg

16 則留言:

  1. 原來係你的止屁股痕藥同止頭痛藥的介紹BLOG

    回覆刪除
  2. 即係可以較既只係對焦,同埋全部都係直倒相?

    回覆刪除
  3. 仲要砌架?!我驚我唔識喎!

    好在無貨!..(吃不到的葡萄)

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    係呀!好有效㗎!

    回覆刪除
  5. Jojit Au Yeung上午8:00



    可以咁講啦。

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    都要啲技巧㗎。叫啲男人做囉!

    回覆刪除
  7. 好彩我失業~~

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    咁妳尋日又去買野?!

    回覆刪除
  9. Lindberg :

    咁妳尋日又去買野?!


    果d買比個仔丫嘛...無咁大罪疚感!

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    哈哈哈… 咁我都係用嚟影個仔啫。冇傷肝!

    回覆刪除
  11. Kenさん上午8:00

    今期"送"o既係電結他,買兩本一砌一收藏啦!

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00



    唔好意思。一早已經買咗。死未?!哈哈哈…

    回覆刪除
  13. Kenさん上午8:00

    Lindberg :
    唔好意思。一早已經買咗。死未?!哈哈哈…


    Great, look forward to your next article on building & playing the electronic guitar! :D

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00



    I'll wait until I move before opening that one. He...

    回覆刪除
  15. 又幾得意喎,有得睇有得砌有得影,好似出奇蛋咁

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00



    係呀!所以我好鐘意。

    回覆刪除