2010年1月26日

無牌駕駛

呢架係我架戰車。睇落發唔發覺有啲乜野唔妥?


星期六下午,我開車去接 Jayson 媽放工。行經告士打道,前面有架車炒起咗一個發泡膠箱嘅蓋。因為嚟得好突然,我都盡量收慢,俾佢喺我車底過。心諗,一塊發泡膠邊到傷到我呀!

之後塊野又俾後面炒起咗,最後我見佢黐咗喺人地架車嘅車頂架上面。果然頑強!

去到 Jayson 媽公司,佢已經落定嚟等我。佢用一個好奇怪嘅眼光望住車廂中嘅我。佢入嚟之後話:「您架車好似有啲唔同,搞到我唔知係唔係您…」我話:「傻啦,您今朝先坐住返工。」然後佢驚訝地話:「您唔見咗個車牌呀!」

我即刻飛身落車去睇一睇。原來真係俾個死人發泡膠蓋打飛咗我前面個車牌!感覺好奇怪。Jayson 媽話架車型咗,就好似落場嘅跑車一樣。而我就覺得好似冇拉褲鏈出街,由銅鑼灣遊街遊到薄扶林。所有人都見到,係得我一個唔知!瘀到爆!

之後唯有硬住頭皮開返屋企,叫親戚幫我整返。一路上,手心冒汗。好驚俾差佬睇到,盡量貼近前面架車。途中都有俾對面車嘅人見到,然後指指點點。十級樣衰呀!之後發現原來冇帶銀包!!!如果真係俾警察捉到,真係水洗都唔清喇…



~ Lindberg

41 則留言:

  1. brfamily2008上午8:00

    kakakakakaa 好鬼搞笑呀~~~!!!!

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    好慘呀!

    回覆刪除
  3. wingwing上午8:00

    幾型啊 !

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    Err...

    回覆刪除
  5. Toby & Pauline Family上午8:00

    so cOoOoOoOl........haha !

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    唔似賊車咩?

    回覆刪除
  7. 露露仁秉上午8:00

    原來係呢樣野又淤到爆,又驚比差佬見到!!
    你呢架賊車,太過 out.......................................standing la!! XD

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    殺死妳!

    回覆刪除
  9. 哈哈,好在沒有遇到警察~!!

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    係呀!我仲要唔記得帶銀包呀!

    回覆刪除
  11. 我以為你玩緊 GTA 真人版!

    回覆刪除
  12. Toby & Pauline Family上午8:00

    Lindberg : 唔似賊車咩?
    又係喎....要換車牌去做大事嗰D省港奇兵!

    回覆刪除
  13. Jojit Au Yeung上午8:00



    可知幾樣衰呢!

    回覆刪除
  14. Toby & Pauline Family上午8:00

    Lindberg :
    係呀!我仲要唔記得帶銀包呀!


    你行緊大運啦!

    回覆刪除
  15. Jojit Au Yeung上午8:00



    買六合彩又唔見我中!

    回覆刪除
  16. 飛天火羽上午8:00

    我唔信d人有咁留意, 你唔講, 我完全唔覺. 仲諗緊邊度壞左

    回覆刪除
  17. Jojit Au Yeung上午8:00



    真係有個輕型客車佬講呀!嗚嗚…

    回覆刪除
  18. Wow, those screws were surely loose!

    回覆刪除
  19. Jojit Au Yeung上午8:00



    不過可能行 70 已經好大力…

    回覆刪除
  20. 咁都遇唔到警察,簡直要還神呀~

    回覆刪除
  21. Jojit Au Yeung上午8:00



    係呀!

    回覆刪除
  22. 朗B媽上午8:00

    你個車牌同發泡膠可能都一同捲咗入人地車底。。。。

    我仲以為你親機換個自定車牌添?

    回覆刪除
  23. Jojit Au Yeung上午8:00



    其實我一直都想。但我要一行過。後面個車牌唔夠位。唉…

    回覆刪除
  24. 沒問題的, 警員一般會接受你的解釋, 只要你真的即時處理就可以了. 開始時看見圖片, 就想, 難道blog 主非香港人, 因爲在其它地方, 有些是容許車輛車頭不掛車牌的:) 

    回覆刪除
  25. Jojit Au Yeung上午8:00



    咁我估都係嘅。我個樣咁善良。哈哈哈…

    回覆刪除
  26. 見到阿SIR咪同佢講,"我係雙失(駕駛執照同車牌)青年呀LAW!"

    回覆刪除
  27. Jojit Au Yeung上午8:00



    只少「青年」啱我聽。哈!

    回覆刪除
  28. 冇拉褲鏈仲要冇打底, 你都真係勇喇!

    回覆刪除
  29. Jojit Au Yeung上午8:00



    雖然有啲嘔心,但都好貼切呀。哈哈哈…

    回覆刪除
  30. 哈哈.........瘀爆呀!!!

    回覆刪除
  31. Jojit Au Yeung上午8:00



    唔好提…

    回覆刪除
  32. 喂喂喂喂喂喂!!!

    我地都試過, 一模一樣!!!

    回覆刪除
  33. Jojit Au Yeung上午8:00



    果然低能都兩份!哈!

    回覆刪除
  34. 哈哈哈哈哈哈....
    笑死我啦~

    如果真係遇到警察 唔知唔會唔被拉返酋館呢?

    回覆刪除
  35. Jojit Au Yeung上午8:00



    睇怕都會難逃厄運…

    回覆刪除
  36. 原來無拉褲鏈係咁解..又會咁都有既=.= 我睇張相時其實我係為意唔到無左個車牌....

    回覆刪除
  37. Jojit Au Yeung上午8:00



    但如果係警察就一定覺囉。哈哈哈…

    回覆刪除
  38. 咁又係,車牌大過褲鏈咁多,係驚D嘅.你又唔係Juno,鬼睇你條褲鏈咩

    回覆刪除
  39. Jojit Au Yeung上午8:00



    Err...

    回覆刪除
  40. 口圭卡卡~原來係咁!

    我追blog真係慢!

    回覆刪除
  41. Jojit Au Yeung上午8:00



    我仲慢。嘻嘻…

    回覆刪除