2010年1月20日

新居大改造 之 拆樓篇

可以用四個字去形容:「夷為平地」。

之前好多人都話我浪費。啲裝修原本都用得,唔洗整咁多啦。但一拆落去,就知決定冇錯。首先睇一睇個客廁天花。一打開個假天花,一大塊石屎跌落嚟。鋼筋露晒出嚟,好明顯之前上面浸過。


再睇主廁天花,都有同一個問題。


起晒啲地磚之後,發現原來啲電線都冇入牆!全部放晒喺地就算!


變相啲電都要全部做過。之前個業主仲話自己花咗幾多心機同錢去裝修。如果佢唔係俾人搵笨,就好明顯係我俾佢搵笨!唉…


Jayson 房拆完之後,感覺大咗好多。之後可能喺宜家買張小朋友嘅檯同椅,一個衣櫃,最多買張床俾佢學自己瞓。留多啲空間俾佢玩。


廚房拆完都係咁細。之後都唔知點算。唉…


值得慶幸嘅係,洛文幫我搵咗個幾細心嘅師父。例如廁所啲鋼筋,佢幫我油咗幾層防鏽油。之後再補番好。


其他野都好似好細心。雖然時間係長咗少少,但慢工出細貨,而且見佢都出好多人,都應該唔洗太過擔心。

泥水水電依家都進行得如火如荼。如無意外,(因為中間有個農曆新年)三月中應該完工。



~ Lindberg

26 則留言:

  1. brfamily2008上午8:00

    嘩, 乜你真係拆到好似危樓咁架!!

    (仲癲過我老公)

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    係拆咗先知係咁呀!唉…

    回覆刪除
  3. 今次我橕你喎!

    我地果陣就係孤寒無拆哂D野,結果而家自食其果,D櫃又爛水喉漏水廁所無去水乜都有,都唔知點攪~

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    搬囉!搬嚟我呢頭啦!橫豎你地都喺香港返工!

    回覆刪除
  5. chloe 媽上午8:00

    鋼筋外露好似好嚴重wor, 樓上會唔會仲漏緊ga? 你果度唔係好耐樓齡ja bor.

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    冇漏啦。如果漏就唔係咁整啦。

    回覆刪除
  7. 唔係買一手樓係要小心d, 我果時都係把心一橫拆過晒, 水喉同電線都做過晒入返晒喉, 有樣野想提下既, 你有無係主入水位裝濾水器, 我highly recommend你裝, 一來你新屋既樓齡都睇黎有好幾年,相信大廈既共公水喉有可能老化,o甘樣d水會容易有雜質,filter就可以過一過先入屋,起碼你既洗衣機同熱水爐果d都會襟用d,況且果個filter又唔係貴,只要記住換就得,希望lee個suggestion幫到你啦!

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    我有呀。不過無妳去得咁盡。淨係俾廚房啲食水咋。

    回覆刪除
  9. 反正自住, 落重本執好d都好既, 好過住落左呢樣唔妥果樣唔掂先黎執嘛, 期待下次的大變身!

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    我都好期待…

    回覆刪除
  11. 飛天火羽上午8:00

    係外國都好少見人咁拆晒d裝修, 難怪以前做裝修會搵到錢啦~

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00



    我都好難想象啲 House 可以咁拆法…

    回覆刪除
  13. 朗B媽上午8:00

    外面的山景好靚啊!

    羨慕中。。。。。

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00



    我都好鐘意…

    回覆刪除
  15. 好緊張!!!

    洛文快手d丫!!!

    回覆刪除
  16. 期待你的新居入伙

    請我地去玩~

    回覆刪除
  17. Jojit Au Yeung上午8:00



    都唔係佢落手!

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00



    一定!

    回覆刪除
  19. 口圭..之前既裝修真係無哂!

    回覆刪除
  20. Jojit Au Yeung上午8:00



    去得盡呢!

    回覆刪除
  21. Kenさん上午8:00

    睇你間屋d相又令我諗番起自己果間,又係拆晒牆見生鏽鋼筋再鋪過晒水電(我仲換埋鋁窗),雖然好煩但之後好安心! 祝工程進度良好兼唔會超支!

    回覆刪除
  22. Jojit Au Yeung上午8:00



    後面嗰句最緊要!多謝!!!

    回覆刪除
  23. 拆咗好似好恐佈咁

    回覆刪除
  24. Jojit Au Yeung上午8:00



    係呀!

    回覆刪除
  25. 想問, 大約咁大整要駛幾錢呀 ? 你間屋既大呀 ? (如果唔介意講我知)

    回覆刪除
  26. Jojit Au Yeung上午8:00



    我間屋八百幾尺。全部包晒…過四十…

    回覆刪除