2010年1月29日

Yr2Q1 報告

因為發展速度快,已經很難每個月記下有甚麼進展。加上我身心疲慮,就連每月一家庭照,也經常忘記。
體重:28 磅
身高:87.5 厘米
牙齒:小臼齒也出齊了

發展報告:
體能方面:
  • 跑得很快,亦很穩陣。
  • 未識跳。
  • 沒有人扶,不敢自行去上落樓梯。
頭痛一面:
  • 正式全面展示 Terrible 2。玩閉眼已令眾人嚇破膽。
  • 非常大脾氣。雖然現在已沒有長時間閉眼,但如有不如意,會掟東西。這是之前沒有發生過的。
  • 十級或以上的耳邊風。經過以上兩個階段之後,最近開始可以跟他講道理。但大部份都當成耳邊風,令媽媽很勞氣。相信是遺傳自本人,但青出於藍,勝於藍…
  • 放完聖誕假後,不喜歡上學。入到學校門口便大喊要媽媽。
  • 放完假開學後,不喜歡上廁所。原因… 是一個謎…
甜心一面:
  • 喜歡上學。之前說的不喜歡,只是跟於學校門口。老師帶了進去之後,就沒有甚麼問題。婆婆接放學的時候,更見他歡天喜地地走出來。
  • 因為心情回復而開眼的一刻,笑得很甜,但亦很鬼靈精。
  • 情感很豐富,常常觸動父母心。
  • 超級黐媽媽。

學習方面:
  • 懂得由 10 數到 1。(原來不是想像中那麼簡單,尤其是用英文。起初有閱讀困難的我,用英文快數都有些吃力。)
  • 對數目字或有規律的東西(例如 A、B、C…)比較敏感。
  • 仍然喜歡看書。但比較喜歡一些生字或物件類型的。故事書就比較少自己拿來看,但喜歡聽媽媽或老師讀。
  • 分辨 Big、Small。懂得 On、Under、Up、Down、等等。
  • 玩「小明」,然後「磨利刀」。
  • 玩「姆指摔角」。
  • 學校學了不少兒歌。最喜歡的仍是「排排坐,食果果」。
  • 繼續上 Kindermusik。
其他:
  • 喜歡的電視節目:最近喜歡看 Dora The Explorer。但當然 Thomas and Friends 還是最有吸引力。
  • 喜歡的電影:Toy Story 2。不知看過多少次,可以由頭看到尾。我發現 Toy Story 2 是一套頗適合小朋友看的電影。Toy Story 1 有些恐怖的場面。而其他的又有大多小朋友不明白的情節。
  • 有天突然唱起 Animal Alphabet Song!但還未算熟練,跳過了中間很多隻動物。哈哈…
  • 還未能戒尿片。
  • 識講:「唔識」…
  • 經常對著我說:「NO…NO…NO…」唉…



~ Lindberg

16 則留言:

  1. 愈來愈有性格~~~~ 哈哈~~~~~~

    有排受啦你地!
    不過我果邊都係....

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    就快激死佢阿媽。

    回覆刪除
  3. 朗B媽上午8:00

    我估Jayson一定容易搞過熙熙。。。

    大個少少就會懂得聽人講道理,要慢慢解釋比佢知點解,我覺得2YearsQ3之後會有改善。

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    仲要等半年?!唉…

    回覆刪除
  5. 做人父母真係甚艱難

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    唉… 養貓咪好地地囉!

    回覆刪除
  7. CHLOE MA上午8:00

    I agree with Hei Hei's mum. Chloe has improved a lot once she turns 3.

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    有排捱呀!

    回覆刪除
  9. 睇黎jayson應該係氣質書生型, 似你~

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    我係咩?!不過佢性格真係似我… 衰格!

    回覆刪除
  11. wingwing上午8:00

    養一個小朋友真的不易啊 ! jayson 要聽話啊,要鍚爸爸媽媽啊 !

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00



    承妳貴言!

    回覆刪除
  13. 櫻杏子上午8:00

    我好明白…果d激氣嘢…
    而家我嘅處理方法係講道理+選擇+自己承擔後果,例如:

    早上未刷牙就要吃最心愛的芋蓉包

    「我地刷咗牙先啦!你平日返學都係刷完牙換完衫先食嫁啦~」

    有人扭計…

    「嗱,你快快趣刷完牙我地咪有得食囉,如果你再係咁扭落去我就唔俾你今朝食,要延遲到下午茶點時先食嫁喇」

    仍然扭要食咗先

    「好啦,咁今朝要取消喇…」

    仲扭...

    「嗱,最後選擇:一係下午茶點先食,一係媽媽即刻掉咗個芋蓉包」

    繼續扭…媽媽即刻掉咗個包…有人狂哭…

    「冇辦法啦…你自己選擇的,如果你合作快快刷完牙先,而家咪有得食囉!」

    喊完一輪…知道點扭媽媽都唔會回心轉意,於是自己妥協話刷完牙食方包。
    重點係:個選擇同後果,大人要講得出做得到;同埋個後果要同件事有關連,唔好好似係講數講條件咁,例如你xxx我就俾xxx你食/買xxx俾你;最後就係要預佢最初係好難纏嫁,要試好多次先慢慢見效…
    試行咗兩個月,而家茄茄知道我係言出必行,佢d脾氣都好似冇之前咁大…

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00



    我地都有咁做。佢嘅戰鬥力好高。我地未贏過。不過會學妳咁講,堅持到底!多謝提點!

    回覆刪除
  15. 耳邊風..遺傳自你! susanna未變咗自己同自己講嘢...

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00



    唔好提啦!想我兩父子死咩?!

    回覆刪除