2010年1月15日

養兒一百歲…之三

前晚 Jayson 回家放假一天。昨天回醫院再檢查一次。綜合這麼多天以來的觀察,我們相信 Jayson 的問題是跟心情有關。

其實一開始,我們及醫生都很難相信是心理問題。因為一個兩歲的小朋友,又沒有受過甚麼大刺激,為何要閉上眼好幾個小時。期間完全清醒,會對答、有要求、會唱歌、會吃東西,只是像瞎了一樣。但經過連日的觀察,記錄甚應刺激會令他閉上眼或張開眼,我們才相信跟他心情有關。

相比怎樣頑皮扭計,如果這個是 Terrible 2,必定是最 Terrible 的一種。醫生說可能因為他有些鼻敏感,令到雙眼不太舒服。再加上心理因素,便變成閉上了眼。而可以閉上好幾小時,大概跟他的性格和專注力有關。

醫生鼓勵我們不要太過遷就。如果沒有危險,便讓他自己一個,不要放額外的關注。另一方法,就是跟他說,如果眼睛有問題便要滴眼藥水,令他知道這個不是遊戲。昨天試過兩次,花了些少時間,但都見效。

下星期讓他復課,相信都會有些難度。希望找校長談一談。如果可以提早轉讀上午班,對 Jayson 的生活安排會有很大幫助。

除此之外,Jayson 媽跟我說,可能主要都是她照顧 Jayson,所以他變得很依賴 Jayson 媽。所以我不要只掛著做家務,輪流分擔家中的角色。希望 Jayson 不要太依賴其中一個人。
節瓜俠開始向我宣戰了!


~ Lindberg

P.S. 曾經有一刻,我以為他想學沙加。但 Jayson 又不是處女座!


40 則留言:

  1. 節瓜俠今次呢招真係嚇親爸媽同各位姨姨叔叔囉~

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    直頭嚇破膽啦!喊死佢阿媽呀!

    回覆刪除
  3. 辛苦哂你地啦~
    小小意見...如果要Jayson轉上午班,又要面對新環境新同學新老師, 會唔會更加困難呢?

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    我都有諗過。但佢依家一早就要去婆婆到,瞓一陣又要起身食飯返學。辛苦之餘,都唔知會唔會因為咁而唔鐘意返學。雖然啲同學會唔同咗,但都係同一班老師。應該唔會太難適應。

    回覆刪除
  5. 露露仁秉上午8:00

    呢場係 節瓜俠同 Kidad王 嘅長期鬥爭

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    心血少啲都唔掂…

    回覆刪除
  7. 努力!奮鬥!JAYSON健健康康!

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    多謝!

    回覆刪除
  9. Jayson 確實擁有不平凡的身手,相信統治地球的任務,指日可待!
    無論如何,得知身體的機能整常,懂得笑和撒嬌,都值得安慰。
    不過,我以為你一路的⻆色都只是負責玩樂,原來你有負責家務麼?

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    係家務呀!!!

    回覆刪除
  11. 係因為專注力大強?

    Jayson呢次既發脾氣發得好有深度,我睇統治宇宙指日可待!

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00



    有深度妳都講得出?!

    回覆刪除
  13. Chloe 媽上午8:00

    chloe 剛2歲時每晚去5次夜尿, 我地以為佢有病仲拎佢d小便去睇醫生, 醫生話無問題, 我地無晒辦法, 每日唯有擺個憂心忡忡樣咁同佢講話我担心佢叫佢乖d唔好玩我,之後真係work 呀,唔好以為佢唔明, 不如你都試下呢招la..必要時聲淚俱下加多兩分同情分

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00



    Jayson 媽嗰日喊晒都係咁。認真玩野!

    回覆刪除
  15. 朗B媽上午8:00

    放下心頭大石。。。。

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00



    一日搞唔番好,一日都唔可以咁講呀…。

    回覆刪除
  17. As a fellow allergy sufferer, my guess would be allergy and weather related. The past week's been bad for my eyes esp. in the morning...

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00



    The doc is giving him some medicine to relieve the allergy. But doesn't seem to help his eye-closing problem. Sigh....

    回覆刪除
  19. Ballzai上午8:00

    希望jayso以後乖乖地啦...唔好嚇媽媽啦....係都係嚇爸爸好啦.... ^p^

    回覆刪除
  20. 櫻杏子上午8:00

    小朋友嘅心理問題真係好難觸摸…實擔心屎…希望你地快d搵到幫JAYSON嘅方法…

    回覆刪除
  21. Lang Lang Ma上午8:00

    到佢長大, 佢會記得爸媽的苦心的.

    Lindberg :

    直頭嚇破膽啦!喊死佢阿媽呀!

    回覆刪除
  22. Jojit Au Yeung上午8:00



    我心血少,唔好嚇我啦!

    回覆刪除
  23. Jojit Au Yeung上午8:00



    係呀,唔係食藥咁簡單。認真頭痛呀!

    回覆刪除
  24. Jojit Au Yeung上午8:00



    唔孝順就打死佢!

    回覆刪除
  25. 媽媽姐姐上午8:00

    噢!!!發生咩事呀!!!幾個星期冇嚟,一嚟就見到JAYSON..... 好彩搵到原因喇,呢幾日JAYSON媽一定好擔心!
    加油啊,爸爸媽媽!!!

    回覆刪除
  26. Jojit Au Yeung上午8:00



    當然擔心啦。唉… 好掛住班長!

    回覆刪除
  27. 同專注力有關? 專注力太強?
    我一直都覺得 jayson 係O個O的好聰明O既小朋友(可能因為從 blog 得知佢好叻數數同識好多英文生字...)
    係因為天生聰明所用O黎 draw 爸爸媽媽 attention O既方法都與別不同?

    回覆刪除
  28. Jojit Au Yeung上午8:00



    係就真係嘔血囉…

    回覆刪除
  29. 好有個人既性格喎,咁細個但係竟然因為心情而想到咁樣做....真係好特別!(不過你地就嘔血左d..)好在叫做唔係健康上既問題,都放下心頭大石丫!
    或者可能偉人細個就係咁同常人有d唔同呢!!

    回覆刪除
  30. Jojit Au Yeung上午8:00



    第二時再話妳知。

    回覆刪除
  31. 呢個terrible 2 真係十分 terrible. 放心吧!我相信好快無事!!我認同e生所講唔好就,因為小朋友好醒,就多兩就以後就會用黎對付你ga la!!

    我以前認識一個小朋友都出現過類似問題,不過佢重大件事,會 '磡'頭埋牆tim。初初個時佢地好緊張,之後佢地扮唔理佢,搞搞下個細路無癮,而且又痛,所以之後都停左。

    回覆刪除
  32. Jojit Au Yeung上午8:00



    磡頭埋牆咁絕?!不過起碼一睇就知係玩野啦。我地要搞咁多野先知,佢痛,我地仲痛。唉…

    回覆刪除
  33. 飛天火羽上午8:00

    我每日都有同妹妹更進Jayson 情況, 但實在難以令人相信, 我完全想像唔到係因為情緒~

    回覆刪除
  34. Jojit Au Yeung上午8:00



    莫講話妳,就連幾個醫生都唔信呀!可知依家啲小朋友真係高深莫測!

    回覆刪除
  35. 莎莉蛋糕上午8:00

    無事就好喇, 希望Jayson唔好再嚇爸爸媽媽啦!!btw, 我覺得Jayson真係好聰明喎,你統治地球嘅願望又跨進一步喇!!

    回覆刪除
  36. Jojit Au Yeung上午8:00



    我驚佢會阻止我喎!

    回覆刪除
  37. 真係估佢唔到...如果真係心理/情緒有關, 唯有逐個方法試, 或者試下白雪個招, 每晚臨訓前同佢傾下計喇?
    你地一定得既, 加油!

    回覆刪除
  38. Jojit Au Yeung上午8:00



    我情願醒咗同佢不停講。一陣瞓咗都唔知聽到啲乜!聽錯咪大鑊!哈哈哈…

    回覆刪除
  39. 雪之國 (Felix mama)上午8:00

    咁樣攪法真係嚇屎人囉,兩歲小朋友竟然都有心理問題,真"ar"頭?!

    回覆刪除
  40. Jojit Au Yeung上午8:00



    我地仲未驚完呀!

    回覆刪除