2010年1月18日

調節中…

經過上星期一役,我們絞盡腦汁,希望可以幫 Jayson 投入原本的生活模式。一方面,Jayson 媽怕欲速則不達,另一方面,我又怕時間拖得越長就越難適應。能夠做的,就是不停為他「洗腦」,然後見步行步吧。

星期天,我們到了公園玩。除了讓他可以在陽光下,高高興興地活動一下,亦都不停在他耳邊「洗腦」。


「Jayson,今日係 Sunday。您識數 Sunday 到 Saturday 㗎。聽日係 Monday,爸爸媽媽要返工。婆婆公公陪您玩好唔好?」


「到 Saturday,我地去搵 Miss Ruby 玩。Sunday 又可以同 Jayson 嚟公園玩!好唔好?」


「周圍好多小朋友喎。下星期返學同啲同學仔玩呀,好唔好?好開心㗎!有 Alex,有 Chole,仲有…」


「您有冇掛住 Miss Fan 呀?想唔想同 Miss Jackie 玩呀?老師同校長都好錫您喎。」

「您睇,爸爸俾 Juice 您飲。唔係只係得媽媽㗎。爸爸都好錫您㗎。」


這兩天都有試過閉起雙眼。當我們星期六去 Kindermusik 的時候,還以為他會很高興。但可能因為有很多試堂的小朋友和家長,眼睛立即閉上,說要去廁所。當媽媽抱他出他出課室時,我剛剛泊好車到來。聽到我逗他幾句,又張開眼了,然後笑起來。回到課室還是很黐媽媽。要大約十分鐘的熱身,才回復之前一樣,獨自四圍走。還是要畫力慢慢調節吧。 



~ Lindberg

20 則留言:

  1. 嘩..我真係好耐無來你個blog,估唔到個多節瓜俠已經長大咁多

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    係呀。大舊晒啦!

    回覆刪除
  3. 辛苦你地啦,Jayson要加油呀~

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    加油!加油!努力加油!

    回覆刪除
  5. 比心機作戰~~~

    雖然當中既磨鍊好苦, 但一定可以苦盡甘來!
    另外...不如試下用暗示法..

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    點暗法?

    回覆刪除
  7. 朗B媽上午8:00

    相信這星期閉起雙眼的時間是短了吧?

    慢慢來。。。

    我有個建議,不如搵日只由你一個照顧Jayson, Jayson媽玩失蹤(去下shopping自己玩翻日),咁咪知道呢個系唔系問題所在囉!

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    咁妳即係叫我去死啫?或者係叫我播足一日 Thomas 囉…

    回覆刪除
  9. 飛天火羽上午8:00

    辛苦晒啦, Lin兄...

    呢種心理建設最花心血, 加油!!

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    我地會㗎啦!

    回覆刪除
  11. Jayson媽上午8:00

    Lindberg :

    點暗法?



    我有試過好似你咁講喺佢淺睡時間不停講:返學好開心!

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00



    得唔得㗎?俾著我,妳煩住我瞓,理得理講得有幾好聽,我一定同妳唱反調!

    回覆刪除
  13. 小波波班長上午8:00

    見到JAYSON哥哥走來走去就放心喇,依家JAYSON哥哥要唔要返醫院覆診呀?
    佢係自己閉起雙眼還是不自覺呢?

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00



    佢應該係自己嚟。月尾要復診。

    回覆刪除
  15. 櫻杏子上午8:00

    其實要洗人腦都好攰嫁,辛苦你兩老喇,不過相信日子有功,Jayson一定會明白的~

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00



    係呀。不過都冇辦法啦。係要同佢講多啲,等佢明㗎啦。

    回覆刪除
  17. 莎莉蛋糕上午8:00

    睇嚟真係一項長時間嘅(你同jayson)嘅心理戰,做人父母好偉大,辛苦晒!!

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00



    養寵物其實都係要放大把心血啦!

    回覆刪除
  19. 慢慢來吧, jayson一定會感受到你同jayson媽既苦心, 唔會再要你地擔心ga la

    回覆刪除
  20. Jojit Au Yeung上午8:00



    望就咁望啦…

    回覆刪除