2010年1月6日

節瓜俠的能量預警

節瓜俠跟鹹蛋超人一樣,活動時間有限。當能量跌到一定數值,警鐘便會響起!


「奶咀…覺覺!」

其實現在已經比較好了。之前每當遇到一些不如意的事情,他便會哭著說:「奶咀…覺覺!」

到底何時才可以戒掉奶咀呢?

早前有位小學同學有個好建議。她靜靜地剪掉了奶咀頭。當小朋友要的時候,她就讓他自己打開。當他發現不見了奶咀頭,媽媽就驚訝地說:「咦!奶咀頭唔見咗嘅。去咗邊呀?莫非你尋晚食咗落肚?!」小朋友很緊張地拉高自己的衫,看一看自己的肚子。從此,便沒有再要奶咀了。

但有得,必然有失。每晚因為沒有奶咀,總要玩上一個小時有多才肯入睡。可憐天下父母心。唉…



~ Lindberg

19 則留言:

  1. 這方法行得通嗎?!

    會不會有小孩看到奶咀沒有了便大哭???

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    我地未試。試咗話妳知。

    回覆刪除
  3. 無咩意見比到添..

    jayson發脾四發得好搞笑!!

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    好乞人憎呢?

    回覆刪除
  5. 莎莉蛋糕上午8:00

    都唔算好大脾氣啫,我覺得

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    算做好咗啦!以前仲牛精!

    回覆刪除
  7. Chloe ma上午8:00

    i also cut the nipple when training chloe to drink without milk bottle, told her a mouse gave it a big bite and she has to drink with a cup then.

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    Jayson 媽鐘意佢用奶樽,唔想咁早轉杯。死未?

    回覆刪除
  9. 飛天火羽上午8:00

    owen 比老師幫佢戒左奶嘴~ 不過難少少訓覺

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    有得,必有失。我地都係決定敵不動,我不動。

    回覆刪除
  11. 櫻杏子上午8:00

    個示警都好斯文吓丫~~
    茄茄果時戒瞓覺奶都係咁,要玩上45分鐘先訓到…而家先叫好dd咋…玩半個鐘…仲要有人陪住果隻…

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00



    Jayson 有奶咀都玩成個鐘。無點算?!

    回覆刪除
  13. 好高招!哈哈!

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00



    希望我地都用得著啦。

    回覆刪除
  15. 我想相信mavis, 只好等佢3歲睇下點... 同埋我諗到時佢會明事理d, 可以靠佢自己意志啩...

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00



    我地都係咁諗… 呱…

    回覆刪除
  17. 好耐都無係你度留言, 今次想分享下我既經驗, 牛B戒奶咀既時候, 我地用左4-5日, 第一同第二日係最辛苦, 因為牛B果時得6個月大, 又唔明我地講咩,第一晚無咀咀同佢訓, 我地只係同佢講大個仔啦唔用咀咀訓啦,當然你係度爆喊啦,講完之後由得佢爆喊,3分鐘後我地再入房拍下佢再同佢講返果幾句野,當然佢唔會收聲住啦,再隔多5分鐘先入去再睇去, 如是者, 相隔既時間係會一路加長落去, 第一晚半個鐘先訓, 跟住第二晚就20分鐘, 直至第四晚, 牛B都好似唔係好記得要奶咀, 就係O甘就戒左啦! 最重要係第一,二晚要恨下心腸, 如果唔係就前功盡費!

    回覆刪除
  18. 米爺對奶咀嘅需求都强咗,夜奶更變到有奶咀响手先肯飲...

    回覆刪除
  19. 戒奶嘴都係咁上下方法, 剪爛左比佢見到話係呀, 無左, 話唔返之類, 睇下work 唔work先啦, 唔得既話, 可唔可以每次拖耐d先比佢, 又或者食既次數一次比一次少呢?
    以前哲哲都係依賴個奶嘴訓, 有排幾日出夜街, 倦到佢自己都等唔切個奶嘴就訓左, 之後慢慢佢就唔洗再食啦, 或者你都可以試試~

    回覆刪除