2010年1月22日

我的普魯斯特問卷

終於有 Blog Tag 接啦!其實火羽所指嘅某人,咪就係我囉。早幾日睇過一篇關於普魯斯特問卷嘅網誌,覺得好得意。自己好想玩,就又冇時間寫。第一時間當然諗起火羽,佢就起咗個 Blog Tag。

轉載自 szekiu 嘅網誌:
普魯斯特問卷:著名的Proust
Questionnaire(普魯斯特問卷)由一系列問題組成,問題包括被提問者的生活、思想、價值觀及人生經驗等。因著作《追憶逝水年華》而聞名的
Marcel
Proust並不是這份問卷的發明者,但這份問卷因為他特別的答案而出名,並在當年時髦的巴黎人沙龍中頗為流行。因此後人將這份問卷命名為“Proust
Questionnaire”。
這是我的答案:
1.你認為最完美的快樂是怎樣的?
沒有代價的快樂。之前有冇唔緊要,最緊要之後冇。

2.你最希望擁有哪種才華?
繪畫。如果我識畫,就可以將我啲鬼主意畫晒出嚟!發啦!

3.你最恐懼的是什麼?
洗奶樽。準備瞓覺嘅時候,突然發現未洗奶樽。好驚㗎!其次係蟑螂。

4.你目前的心境怎樣?
心慌慌。搵朝唔得晏。

5.還在世的人中你最欽佩的是誰?
辻仁成。其實我唔識佢係邊個,不過佢老婆係中山美穗…。

6.你認為自己最偉大的成就是什麼?
我有諗過係唔係開咗幾間餐廳,養活百幾人。不過近年生意麻麻。所以唔算係乜野成就。Jayson 又未大個,唔知會變成點樣一個人。所以現時嚟講,應該係成家立室。老婆肥肥白白,間屋又唔會好臭咁啦…

7.你自己的哪個特點讓你最覺得痛恨?
三日香。如果我有多啲恆心,地球應該統一咗。

8.你最喜歡的旅行是哪一次?
希臘。好多貓!隨手都有一隻。


9.你最痛恨別人的什麼特點?
自私自利。人人都係咁,點做得到「大同世界」?其實我覺得自私自利嘅層面好廣。有錢人也好、窮人也好、病人也好。人之初,性本貪。所以我鐘意禮記嘅禮運篇。(我唔似咁有文化呢?)
《禮記 · 禮運篇》
大道之行也,天下為公。選賢與能,講信修睦。故人不獨親其親,不獨子其子。使老有所終,壯有所用,幼有所長,矜寡孤獨廢疾者皆有所養。男人分,女有歸。貨,惡其棄於地也,不必藏於己;力,惡其不出於身也,不必為己。是故謀閉而不興,盜竊亂賊而不作。故外戶而不閉。是謂大同。
翻譯:“大道實行的時代,天下為天下人所共有。選舉有德行的人和有才能的人來治理天下,人們之間講究信用,和睦相處。所以人們不只把自己的親人當親人,不只把自己的兒女當作兒女這樣使老年人能夠安享天年,使社年人有貢獻才力的地方,使年幼的人能得到良好的教育,使年老無偶、年幼無父、年老無子和殘廢的人都能得到供養。男子各儘自己的職分,女子各有自己的夫家。人們不願讓財物委棄於無用之地,但不一定要收藏在自己家裡。人們擔心有力使不上,但不一定是為了自己。因此,陰謀詭計被抑製而無法實現,劫奪偷盜殺人越貨的壞事不會出現,所以連住宅外的大門也可以不關。這樣的社會就叫做大同世界。“

10.你最珍惜的財產是什麼?
健康。

11.你最奢侈的是什麼?
應該係食。食落肚就最實際。但咁又唔真係算奢侈喎… 咁呀… 有三部針孔相機啦!

12.你認為程度最淺的痛苦是什麼?
跌咗個一蚊落坑渠。咪住!一蚊都係痛咗少少,都係兩毫啦。

13.你認為哪種美德是被過高的評估的?
義。真正嘅義氣,唔係人人都明白同做得到。

14.你最喜歡的職業是什麼?
芭蕾舞蹈員。
大家可能奇怪點解唔係地球大統領。但呢份並非一份好工呀,好辛苦㗎!最好做啲唔洗用腦嘅工作,例如車衣工人、鐘錶裝配技工、收銀員等等。

15.你對自己的外表哪一點不滿意?
我沒有六尺高…

16.你最後悔的事情是什麼?
俾 Lucky(我屋企以前隻貓)食啲野太鹹。

17.還在世的人中你最鄙視的是誰?
仲洗問嘅?喬治布殊!其次係啲唔守規則嘅人。包括:搞女人或細路嘅仆街、轉線唔打燈嘅司機。一樣係死罪!

18.你最喜歡男性身上的什麼品質?
豪爽!唔係心口有毛、視錢財為糞土、或者不拘小節嗰啲咁簡單嘅豪爽。而係對身邊嘅人嘅關懷、體貼、重情重義嘅豪爽。唔明?睇下我就知啦。

19.你使用過的最多的單詞或者是詞語是什麼?
痴筋。

20.你最喜歡女性身上的什麼品質?
溫柔。對唔住,我比較膚淺。

21.你最傷痛的事是什麼?
阿威走咗。

22.你最看重朋友的什麼特點?
毫無懷疑的支持。例如:
「我想買…」
「買啦!」
「我都未話想買乜!」
「唔理你想要乜,我講乜,最後你都係買㗎啦!」
「好兄弟!」

23.你這一生中最愛的人或東西是什麼?
自己。(起碼我誠實!)

24.你希望以什麼樣的方式死去?
Armageddon。可以同所有親友一齊去見閻羅王,雖然要排隊要耐啲,但應該好開心。

25.何時何地讓你感覺到最快樂?
Canon Showroom。其次係自己張床,聽到枕邊人嘅呼吸聲。

26. 如果有下輩子你希望成為甚麼(人或物)?
做有人疼的短毛貓。長毛好難打理,又要嘔毛球。不過最好唔洗閹啦。喵嗚…

27.如果你能選擇的話,你希望讓什麼重現?
長年被埋沒咗嘅腹肌。不過都唔知脂肪層下面有冇野… 其次係長毛象等嘅史前動物。如果地球有動物要絕種,應該絕咗我地先。咁地球會靚好多。

28.你的座右銘是什麼?
冇喎… 咁老土… 而且我時時變㗎嘛。

有興趣玩嘅朋友,自己接一下啦!用心都做,都幾發人深省㗎。



~ Lindberg

18 則留言:

  1. 搞笑!!!!

    我宜家既情況會令答案失準同有規限, 所以我唔玩~~

    回覆刪除
  2. 3. 我每日都洗,唔係好驚者。另我今早係廚房打死小強一隻,德國種。
    7. 你部大人的科學唔要時,借黎玩下。
    8. 我超鐘意希臘小島,去過兩次。
    22. 你明顯係寫俾某人睇播。

    回覆刪除
  3. Jojit Au Yeung上午8:00



    咩搞笑呀?我答得好認真㗎!

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    3. 寫個「服」字俾你!

    7. 下世啦!

    8. 咁正?!

    22. 冇咁嘅事!而且兄弟同老婆嘅要求唔同!

    回覆刪除
  5. 15.你對自己的外表哪一點不滿意?

    我沒有六尺高…
    =-=" 要咁高做乜

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    型囉!

    回覆刪除
  7. 洗奶樽..真係咁得人驚?!哈哈!
    咦..我細個都中意中山美穗,

    我只係知辻仁成係個畫家仲住嚮法國添!
    17.好少見你打粗口咁,哈哈!

    我前日都見到有架車衝燈好想行埋去向佢開槍。

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    17. 句粗口係抄 szekiu,以表我對佢嘅認同。哈哈!

    回覆刪除
  9. 沒有代價的快樂。之前有冇唔緊要,最緊要之後冇。
    乜你想-- 冇 "沒有代價的快樂"

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    咁我又唔會喎。買六合彩都要俾 $4 啦。

    回覆刪除
  11. Lindberg :

    咁我又唔會喎。買六合彩都要俾 $4 啦。



    係$5先啱~

    回覆刪除
  12. Lang Lang Ma上午8:00

    你好勇敢wor, 公開的答案!

    回覆刪除
  13. Jojit Au Yeung上午8:00



    幾時加價㗎?!

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00



    洗乜講!誠實係我嘅優點!哈哈哈哈…

    回覆刪除
  15. 前幾日

    米太公 : hum...Jaysonba都怕未洗奶樽,哈哈哈!

    佢好有同感.

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00



    有知音人真係好!

    回覆刪除
  17. '痴筋'我都成日會講 XD

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00



    好彩啲細路學唔到…

    回覆刪除