2010年1月8日

一闊三大

首先睇下以下兩張相,睇下有乜唔同。



其實我都希望「某人」睇唔到有咩分別。但可惜我竟然唔記得毀屍滅迹,冇掉到個盒!失敗…


因為買咗部 Panasonic ZS3 拍高清短片,需要大容量嘅儲存。但我一向都唔鐘意用碟去燒錄。因為以我嘅經驗,好多時都攞唔番。所以安全起見,都係用硬碟好。但硬碟都會有死嘅一日。所以,以經濟效益為基本,兩隻硬碟行 RAID1 就安全得多。RAID1 嘅意思,係兩隻或以上嘅硬碟,互作映像(mirror)。如果死咗一隻碟,換咗佢就得。因為大家擁有共同嘅資料,所以唔怕有野會唔見。


右邊嗰隻係我原本已經有嘅外置硬碟,俾我部 iMac 當 Time Machine 用。即時備份,安全至上!

Lacie 呢隻 2big quadra,內有兩隻 1G 嘅硬碟。除非兩隻碟同時損壞,咁就神仙都難救。所以可靠性都好高。如果放未經壓縮嘅影片,大約可以放 20 個小時嘅影片。壓縮嘅,大概有 50 小時。雖然好似唔係好多,但以我拍片嘅份量,睇怕都應該頂到好幾年。 $2,800 買一個安心,抵呀!



~ Lindberg

14 則留言:

  1. 我搵到,嘻嘻~

    2TB,近!

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    希望頂到一排啦!

    回覆刪除
  3. 男 NANA上午8:00

    Yes, Agreed.

    I just use MacBookPro sync with my

    time capsule for safety purpose.

    有什麼3長兩短, 真係吾知怎 reproduce 番.

    個仔都大晒lu... haha
    ~~~ but is it really 1Gb HD or actual 1Tb in sync ~~~

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    It's 2 x IT HD running RAID1. So, only 1T in usable capacity. OK la...

    回覆刪除
  5. Good buy, data can never be too safe!

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    Thanks for being so "supportive"!

    回覆刪除
  7. 我都睇到個分別, 只要盞燈一著就睇得出...

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    呵呵呵呵… 仲諗住差不多,睇唔到添…

    回覆刪除
  9. 我看了很久才看得出分別 T^T

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    咁… 我下次影好啲啦!

    回覆刪除
  11. As a natural evolution, next thing you should consider......offsite backup :-)

    回覆刪除
  12. 莎莉蛋糕上午8:00

    我仲停留响用手機拍片嘅stage咋

    回覆刪除
  13. 咁大個咁既!?

    回覆刪除
  14. 我睇左好耐都搵唔到...真水皮
    不過我個hard disc都用得七七八八, 係時候...又要諗諗計了...

    回覆刪除