2010年7月12日

《7-11 梗有您喺左近聚會》

一年一度,堪稱本港網誌上,最大型嘅親子組聚會又完滿結束。首先當然要多謝主辦單位「七師奶親子娛樂製作株式會社」,同埋 Fat Angelo's 意大利餐廳贊助部份食物。
是次參加活動嘅有:

JaysonAnson米B哲哲米爺茄茄Felix,Eason,小熊Hayden曉航,Chloe,蔚蔚,晴晴Yan ChuHazel凱蕎


同往年一樣,因為大部份人都睇得對方網誌太多,或已經玩得太熟,有啲仲要係好似以下嘅「青梅膠馬」,所以唔記得咗自我介紹!有幾位新朋友,希望唔好見怪。


而唔同嘅地方,就係終於安排到集體遊戲啦!喺早幾日,米B媽已經帶頭,率領「七師奶」諗咗好多遊戲。


雖然場面有時會失控,但小朋友都算非常合作。白雪都應記一功,佢做主持人又做得幾好喎。

見到班小朋友玩得咁開心,班大人都不亦樂乎。踫撞同爭野玩當然會有,但亦都係一班小朋友可以學習相處嘅地方。


有啲遊戲都幾有挑戰性。例如「傳豆豆」,班小朋友玩得好投入。


有兩個人玩得投入到旁若無人嘅境界。呵呵呵呵…


仲有以下呢個遊戲,通常只有喺婚宴先會見到。但因為之前太多野玩,到最後只有一班「磨爛蓆」嘅朋友先玩得到。

「Jayson,呢個係唔係媽媽呀?」


「係!」

「係?你睇下!」

「嘻嘻…」


米太婆同 Jayson 媽嘅表情都好好笑!

最後,希望有咩招呼不周,敬請原諒!明年一定要再見到大家呀!!!



~ Lindberg

26 則留言:

  1. 謝謝你們那天費心的安排,雖然小熊太小,還不能參與你們設計的活動。但小熊還是玩得很開心。他一整個下午都持續很HIGH的狀態,不肯午睡,結果晚上扭眼訓扭到癲左。

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    呢種情況,我地十分了解,因為我地前兩年,啲小朋友都係玩到癲晒!哈哈哈…
    小熊好得意呀!對眼又大又圓!依我地眾人經驗,到一歲左右就會怕陌生人些小。所以出多啲嚟同其他小朋友真係好㗎。

    回覆刪除
  3. 七子娛樂製作株式會社簡簡單單咪得囉, 又要加師奶咁累贅...
    傳豆遊戲係2人一組架? 做咩唔安排下jayson同其他人一組? 主人家 要招乎下人架嘛, 哈哈~~~

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    因為每次咁叫,都令我想起「哥斯拉」,所以覺得順口啲!
    其實實情勁搞笑!原本係四條隊咁玩。但玩完之後,佢兩個行埋一邊繼續自己玩。旁若無人!嘩哈哈哈哈…

    回覆刪除
  5. 多謝你地咁熱心攪呢啲親子活動,真係好難得,同埋終於見到blog上面咁多活潑可愛既小朋友真身,感覺特別親近,最後,Jayson好乖巧呀,全程都唔洗點理,自動波,叻仔!

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    咁小朋友有機會可以一齊玩,真係幾好㗎。所以希望起碼一年來一次大嘅囉。
    Jayson 扭計嗰陣你見唔到啫!哈哈哈…

    回覆刪除
  7. 嘜得咁長嘅主辦單位呀!!!!!

    好開心Jayson主動拍我聊我玩.

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    長啲威啲嘛!
    佢同大家玩熟咗嘛。要保持呀!

    回覆刪除
  9. 好多謝你地攪呢個 gathering!!!

    實在太好!! 可以見到O甘多個可愛O既小朋友! 真係個個都有特點!!!

    不過...我諗 hayden 真係嚇怕O左唔少小朋友 (重有大人...) 真係唔好意思~~~

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    Hayden 超好活力就真。其實我地班鐵腳,係因為成日有接觸,啲小朋友先叫做識得小小相處之道。有機會多啲一齊玩啦!

    回覆刪除
  11. 唔記得自我介紹,又唔記得講故事,又無留email,我地真係...
    不過我地幾個就真係玩得幾開心,唔知其他party點呢?
    講起米b同Jayson就唔好提,寃氣到呢...

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00



    不過真係一年好過一年!嚟緊秋季大旅行,一家再搞好啲!

    回覆刪除
  13. 露露仁秉上午8:00

    你哋來年團拜幾時呀?! 我諗僅農曆新年返嚟玩一個星期呀!
    因為,你哋啲7。1、7。7、7。11、7。23、7。24。。。。。。我都應該冇可能應約㗎喇! 如無必要,我唔會夏天返嚟㗎!!!

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00



    新年咁遠嘅事,好難講喎。而且通常大家新年都會好忙,撞啱先約到㗎。

    回覆刪除
  15. hazel 媽咪上午8:00

    係喎, 真係冇講故事, 不過以佢地果日個狀態, 要stop佢地跟住聽故仔都幾難...
    by the way, tks again!!! 你地今次都搞得好成功, 我地都玩得好開心呀!

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00



    別客氣!明年一定要玩番!好想睇下大家點講故事!哈!

    回覆刪除
  17. 七師奶....搞錯!!!
    如你所講真係一年好玩過一年, 期待越來越多人一齊玩!

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00



    個名改得幾好呢?

    回覆刪除
  19. Jayson亂認媽媽,唔通想多d人錫佢 xdd

    回覆刪除
  20. Jojit Au Yeung上午8:00



    唔知佢喎!

    回覆刪除
  21. 青梅膠馬---XDXDXDXDXD
    做主持好鬼大壓力...

    回覆刪除
  22. Jojit Au Yeung上午8:00



    工多藝熟啦!下次都靠妳啦!

    回覆刪除
  23. Maggie :
    七師奶....搞錯!!!

    如你所講真係一年好玩過一年, 期待越來越多人一齊玩!




    我地係七師奶, 佢地就係七伯父!

    回覆刪除
  24. Jojit Au Yeung上午8:00



    咁我地可以拍一套:《七伯父點蚊香》囉?哈!

    回覆刪除
  25. 真好玩得好開心呀!多謝晒大會既安排!!希望下年再玩啦!thx

    回覆刪除
  26. Jojit Au Yeung上午8:00



    一定要來呀,因為一年會搞得好過一年。呵呵呵…

    回覆刪除