2010年7月8日

第一次到中央圖書館

這些年來,還是第一次帶 Jayson 到圖書館。這次除了是 Jayson 的第一次,竟然也是 Jayson 媽第一次到中央圖書館。


因為 Jayson 喜歡看書,我們起初以為他看到這麼多圖書,會很興奮。誰知完全沒有興趣!!!
我和 Jayson 媽很辛苦找一些他會有興趣的書,但都被打回頭。原因應該有好幾個:
  1. 陌生地方;
  2. 書本種類太多,令人眼花遼亂;
  3. 因為人太多,沒有地方可以讓我們好好坐下;
  4. 但最大的原因:兒童書籍的那一層,正正有一個玩具圖書館!見到有那麼多東西玩,而我們又沒有預約,不能進去,自然覺得很沒趣。唉…
走出門口之後,就生龍活虎一般。


下次還是去一個細少—點的圖書館吧。





~ Lindberg

16 則留言:

  1. 朗B媽上午8:00

    我成日見銅鑼灣維記在上課時間帶學生來呢間圖書館,你地果間可能都有o架,不過可能K1開始。活動教學丫嘛!

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    嚟緊有啦!

    回覆刪除
  3. 青衣果個幾好架...:p

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    新區新野?

    回覆刪除
  5. 中央個玩具圖書館幾好玩架,不過超難book。同埋果道真係長時間都咁多人,如果想靜靜地咁睇,就要攞啲書去啲小人既地方(或其他層數)先得。

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    Jayson 先冇我地咁好氣去搵位。過公園玩好過…

    回覆刪除
  7. Chloe Ma上午8:00

    the QB one is much closer to you, later when your maid arrives, you can tell her to bring Jayson there, but Chloe likes central library more, however, we are too lazy, so far took her there 2 times only

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    都好喎。等我去望下先…

    回覆刪除
  9. 玩具圖書館? 第一次聽

    但要預約..很煩呢 ~____~

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    好多野玩㗎!所以咁搶手囉。

    回覆刪除
  11. Jayson仍然好開心呀!我都係好似去過一次...仲要係聽講座咋.

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00



    有機會同米爺去睇下呀。真係好多書㗎!

    回覆刪除
  13. 我都覺得中央果個太多書, 好難搵書...頭都暈埋@.@
    果個玩具圖書館真係好多人book, 你要早一個星期前打電話去book先有位架

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00



    但我地連圖書證都未有…

    回覆刪除
  15. 我中意佢個遊戲室喎!!

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00



    我睇 Jayson 都好鐘意。所以先咁唔開心。

    回覆刪除