2010年7月6日

遙遠的豬扒米

一般人唔會去嘅地方,通常都會有非一般嘅好野。(唔好問係乜野道理…)Jayson 媽呢日帶我到「香港大學何鴻燊體育中心」,據稱呢到有好好味嘅豬排米。


其實 Jayson 媽耐唔耐都會同班同事嚟呢到食。對於大部份人嚟講,地點唔多就腳,要去都幾麻煩。想當年同鄧生(即熙爸)一齊去嗰到游水,雖然個池好正,不過一隻手都數得出去過幾多次。仲每次游完之後上小巴,都俾司機鬧到七彩,話我地個身好陣大氯氣味。

View Larger Map
要做到一碗好味嘅豬扒米,首先,當然要睇下塊豬扒。豬扒同米粉分開上,令到豬扒嘅味道唔會被沖淡。塊豬扒除咗有豬味同唔韌之外,仲醃得好有味。米粉配幾條生菜,即使我好肚餓,都可以食得飽飽。一碗賣$22(如果冇記錯…)。


雖然只係一個小食亭,環境非常唔錯。Jayson 媽仲話附近有好多貓嘅影蹤添。


小貼士:如果自己揸車去,可以同看更話嚟食野。如果唔係撞啱有乜特別活動舉行,都會入到去嘅。



~ Lindberg

14 則留言:

  1. 豬扒放埋落碗米粉度唔係好味D咩? 豬扒味入晒d粉度, 應該好入味架...

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    但舊豬扒就會被沖淡呢。

    回覆刪除
  3. ...真的山長水遠~!

    有機會,我都想試下~

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    其實冇乜事,都幾難去嗰頭…

    回覆刪除
  5. 有車真係方便好多

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    因為依家日日要用,就覺得抵啲囉。唔係都幾重皮。

    回覆刪除
  7. 我閒時會過來游游水,真係好爽。

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    我冇搞到入場證。好耐唔入得囉…

    回覆刪除
  9. 朗B媽上午8:00

    原來你o地“後生”時咁多地方去玩

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    小心啲講野!我地仲好後生㗎!

    回覆刪除
  11. 嘩..真係好唔就腳, 雖然見到塊豬扒都流口水, 但真係好遠

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00



    所以咁多年都係去過一次。

    回覆刪除
  13. 莎莉蛋糕上午8:00

    好正塊豬扒呀,咁遠去唔到吖,我反而想自己試下整嚟食

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00



    我唔識整豬扒。整到教我!

    回覆刪除