2010年7月5日

朗文英文故事共讀課程:超鼠系列(二)

前文提到有網友送咗兩套《Super Mice Series 超鼠系列》俾 Jayson 試讀。入面有隻 VCD,起初我都有啲抗拒播俾佢睇。因為覺得佢會覺得好悶。但我近排發現,真係唔好覺得小朋友覺得會點。唔試過真係唔知。


以下繼續回答網友想我同大家分享嘅問題:

4) 在使用 Super Mice Series 的短短日子裡,小朋友有什麼顯著得着?
我地每晚大概九點半返到屋企。通常都會俾佢玩一陣,或者睇一陣書。其實屋企都有好多書,但 Jayson 有時都會要我地同佢睇《超鼠系列》,咁至少有興趣啦。


最直接嘅得益,當然係三語嘅正確發音。但因為 Jayson 掌握 Tonal Language 幾好,就連廣東話都好有高低起伏,所以見唔到英語有乜顯著進步。而且我地唔係成日播㗎嘛,好難有咩即時見效。對呢個年齡嘅小朋友,平衡發展先係最重要。

而唔同嘅題材,亦見到佢嘅幫助。例如利用《Let's Make a Zoo》,都可以培養下佢嘅想像力。

5) 你會否推介 Super Mice Series 給其他家長使用。
咁即係首先要講,如果要自己俾錢買,我會唔會買。老實講,如果我未睇過呢本書,我未必會買。原因好簡單,因為佢話係俾五至八歲㗎嘛!但玩過之後,都係嗰句:深淺自己決定。對於年紀比較輕嘅小朋友,重點可以放喺書中嘅故事,和所圍繞嘅學習範疇。大個啲嘅小朋友,就可以學習下其中嘅三語。以我所見,三至八歲嘅小朋友都適用。

但如果冇《超鼠系列》,又有冇其他野可以代替呢?我之前真係比較少接觸呢類型嘅書。買來買去都係故事書,活動書等。所以都唔知原來有啲咁嘅野。網友話呢套野,會喺嚟緊書展賣 $118 一套。咁都諗得過。

6) 透過這次體驗,會否對朗文英語學習教材更加有信心?
之前都提過,對郎文嘅感覺,一直都係好教科書。但睇過整套書嘅配套之後,除咗覺得質素非常唔錯之外,Jayson 亦表現得好有興趣。如果下次再接觸到朗文嘅其他英語學習教材,都會用心睇一睇。

7) 在未來日子,會否想進一步了解其他朗文英語學習教材。
會。

8) 家長對哪類型的教材較有興趣?
語文方面,下一步應該係 Phonics。識講唔識讀,豈不是文盲!我自己唔識 Phonics,以前只係學過查字典嘅 IPA(International Phonetic Alphabet)。到時 Jayson 就可以教下我呢個文盲喇。哈!



~ Lindberg

9 則留言:

  1. CHLOE MA上午8:00

    Chloe Ba 都有跟我研究過需唔需要比CHLOE學PHONICS, 結論係NO, 因為CHLOE BA 自己都唔識, 同好多時睇字面都估到點讀, 且原來PHONICS 有好多特別例子要記, 例如SILENT H (HORSE/HOUR)...同好多串字陷阱(GRAPH/GRAF),開始有人話學IPA 好D WOR

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    我只係覺得用途有啲唔同。IPA 真係用嚟睇個字點讀。而 Phonics 就好似雙向一啲。

    回覆刪除
  3. Phonics 方面,我推薦 oxford 套 RWI,我自己學校P.1 行緊,睇到d 學生係讀音個方面有好大進步

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    有冇啲教家長㗎?之前睇雜誌,叫我地啲半桶水家長唔好自己亂教。諗落都啱嘅,以前讀書都冇。都係等 Jayson 教我啦。

    回覆刪除
  5. phonics朗文都有出喎, 我咪有套囉...

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    係喎!

    回覆刪除
  7. 想問個傻問題...點解叫超鼠系列?

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    我都唔知。佢個 VCD 有個開場白,有兩隻老鼠跳來跳去,最後去咗開一本大故事書。可能因為本本主題唔同,所以就搵啲野串起佢地啫。

    回覆刪除
  9. 朗B媽上午8:00

    Jayson每說完一句都有些怕醜的望望鏡頭。跟著讀,發音都唔錯呀!

    而家sofa離電視好鬼遠呀,要買個再大d電視返來喇。

    回覆刪除