2010年7月11日

八仙過大海 之 增進感情篇

於短短兩日一夜的旅程,其間各人的感情都增進了不少。有…

姊弟情:
「請你食朱古力呀。」


「家姐,生日快樂!」

「Anson,快啲啦。我喺後面排緊隊錫㗎。」



外父女婿情:
「外父大人,我幫你揼骨呀。」


兄弟情:
「Jayson,你睇下…」

「嘩…」


認咗人做阿媽情:
「Jayson,您今晚同邊個瞓呀?」

「Koko 姨姨。」


不用講也明白是甚麼情:


當然,還有一眾朋友的感情啦:




~ Lindberg

10 則留言:

  1. 無jayson錫mavis的相的??

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    因為 Jayson 掛住錫…

    回覆刪除
  3. 亂講, jayson邊有認錯亞媽啫, 佢真係鍾意我哩個ee架~ 呵呵~~~ 下次唔好容氣喇, 就由得jayson係我房瞓囉, 哈哈~~~

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    早知佢嗰晚扭成咁,就交咗佢俾妳啦!哈!

    回覆刪除
  5. 咩叫認咗人做阿媽情????不過jayson拖便koko個樣又真係好鬼開心

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    真係阿媽都唔要㗎!激死…

    回覆刪除
  7. jayson同米b既感情真係打風都打唔甩!

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    呵呵呵呵呵… 承妳貴言!

    回覆刪除
  9. JAYSON都有拖我架!!

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    大鑊!莫非係人都跟?!

    回覆刪除