2010年7月9日

愛上講道理

這一個月來,我們發現 Jayson 再沒好似以前一樣,失控地大吵大鬧,甚至打人。亦開始可以跟他講道理。

例如有一晚,他去完大便(現在會自己抹便便了!)洗完手之後,我叫他不如「順便」刷牙。平時媽媽要他刷牙,通常到最後都要放棄,等他玩過夠才自動自覺去刷牙。但這晚…
「唔刷牙…」如我所料,那已是他的標準台詞。我用大腿頂住他後退之路。

「Jayson,順便刷咗牙先啦。」

「唔刷牙…要玩呀…」開始扭喊和坐在木椅上。但我仍然阻著他後退之路。

「刷咗牙,咪即刻有得玩囉!爸爸應承您,您要爸爸陪您玩乜都得。」

「唔刷牙…要玩呀…」我同自己講,我不可以洩氣。

「既然您都入咗嚟,刷咗先啦。」

「我唔刷牙先呀。洗手,然後出去玩,然後刷牙,然後瞓覺。」竟然跟我說條件。但我知道,放虎歸山,必定沒有好結果(而事實亦是如此…)。所以我繼續堅持。

「Jayson, listen!  Look at papa…」跟 Jayson 講說話,我經常要求他望實我雙眼。否則,我知道他是聽不入耳的。「Jayson,您依家唔刷,一陣都要刷㗎啦。不如依家刷,一陣咪可以一口氣咁玩囉!係唔係呀?刷咗牙先好唔好?」

「好…。」然後笑著站起來,拿起牙膏擠到牙刷上。而我便以鼓勵和讚賞作回報,兩父子歡天喜地刷牙去。


另一方面,我亦發現可以利用 Jayson 的「四仔」追求完美的特質。每晚回家,我們都鬥快除鞋,和把鞋放入鞋櫃裡。通常我們都會故意讓他贏,但有一天,媽媽實在等得太耐了。「媽媽今日第一,Jayson 得第二。」聽了這句之後,Jayson 立即豪哭,說要做第一。但我們跟他說,那已經太遲了,明天快一點吧。但現在還可以鬥快去洗手,看看誰是第一。聽了這句之後,便像火箭般衝入廁所洗手。

因此,我漸漸愛上跟 Jayson 講道理。但當然,好景不常。很多時都還是要屈服在這位二少的臭脾氣之下。



~ Lindberg

14 則留言:

  1. 最尾張相好抵死, 哈哈~~~
    我地好多時都係同mavis玩鬥快, 佢又係有時第一唔到都會嘈晒, 哈哈~~~
    你好似做爸爸做得越來越上手喇!!! 恭喜晒~~~

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    唔關事,我都冇做過啲乜。只係小朋友係唔同時期,有唔同嘅需要。
    P.S. 佢更乞人憎嘅樣都有呀!不過影唔到…

    回覆刪除
  3. 做父母真係少d耐性都唔得

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    對父母真係一個好好嘅鍛煉。

    回覆刪除
  5. 做父母最難就是堅持和耐性...加油

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    生咗就有㗎啦!嘻嘻…

    回覆刪除
  7. 點解佢哋咁鐘意long腳.米爺又得好大少咁long住食!

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    果然係好兄弟!哈!

    回覆刪除
  9. 咦, 聽落同anson既性格都有點似, 白雪又係話anson鐘意鬥, 掌握呢個心理同佢地鬥快做d野先可以引到佢地

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    對付佢地,真係乜野法寶都要出齊!哈!

    回覆刪除
  11. 朗B媽上午8:00

    步入T2Q3會漸入佳境...恭喜恭喜

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00



    係喎!

    回覆刪除
  13. ANSON見到last果張相問:jayson點解唔著鞋?!?!

    比心機啦!!白羊要做唔會做唔到既!!

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00



    哈!佢喺屋企唔鐘意著拖鞋呀。唉…

    回覆刪除