2010年7月23日

向北海道出發

  • 因為 Jayson 放暑假…
  • 因為 Jayson 表妹出世,婆婆要照顧姨姨同表妹,我地要請假自己照顧番 Jayson…
  • 因為好耐冇去旅行…
  • 因為契爺契媽都可以一齊去…
所以我地決定玩盡佢!我地要去北海道!


一團五人:
  1. 契媽:領隊兼導遊
  2. 契爺:隨團攝影師
  3. Jayson 媽:日語翻譯員
  4. Jayson:小童模特兒
  5. 我:烈火型司機
因為有契爺喺到,今次我可以唔帶大機!淨係帶完全體、ZS3、長條。輕便好多!呵呵呵呵呵…!

去嘅地點跟米B嘅差不多。我地因為有五個人,所以中間幾日喺富良野美瑛,自己揸車好似比較化算。而且我都好期待喺日本揸車。
  • Day 1-2:札幌
  • Day 3:旭川
  • Day 4-5:美瑛、富良野
  • Day 6-7:登別
  • Day 8:札幌
早兩個月前訂機票,超難亦都超貴!最後得 Maggie 表妹幫忙,總算去得成。但三張機票加三晚酒店,已經差不多去咗二萬四。而訂車亦係超難!早一個月前,四圍都已經滿晒。最後整咗架七人車,四日要三千四蚊左右!

我地一家會玩八日,而契爺契媽就繼續玩多一個星期(佢發咗…)!原本叫契爺一齊去登別浸溫泉,而且喺嗰到,Jayson 可以睇熊人、企鵝、水族館等等,但契爺竟然話怕熱,所以打死都唔去登別!我極之有理由相信,之前一班朋友去台灣玩(我冇去到),浸溫泉嘅時候發生咗啲野,所以契爺唔肯同我去浸!哈哈哈…

提起浸溫泉,我唔知點解好鐘意喺大浴場跟其他人一齊浸。並非我想互相觀摩,而係我覺得好似成班馬騮咁,好搞笑。邊浸露天溫泉,邊對啤酒,邊聽人唔知講乜,人生呀!

因為契爺唔到我地去登別,所以我地頭六日會一齊玩,之後就會分開。未出發,已經超級興奮!整個星期都無心工作。哈哈哈… 希望 Jayson 會玩得開心,同影多啲靚相啦!



~ Lindberg

20 則留言:

  1. Jojit Au Yeung上午8:00



    妳都快啲安排一個啦!

    回覆刪除
  2. 仲有旅途愉快~

    回覆刪除
  3. Jojit Au Yeung上午8:00



    多謝!

    回覆刪除
  4. 一路順風! 玩得開心d影多d相!

    部長條好堅喎~
    去登別第一瀧記得去泳池,有室內/露天按摩肉池可以成家人一齊浸好爽的!

    回覆刪除
  5. Jojit Au Yeung上午8:00



    咁要帶泳衣?

    回覆刪除
  6. Chloe Ma上午8:00

    要咁貴GA MEI?係咪PEAK SEASON 呀? 不過無所謂LA, 難得湊埋其他人一斉去, 開心好多, 食野又可以試多D, 玩得開心D LA...

    回覆刪除
  7. Jojit Au Yeung上午8:00



    係呀。遲少少都會平啲。不過夾到時間,貴啲就貴啲啦!

    回覆刪除
  8. 聽到我鄧你地興奮呀, 影多D靚寫比我地睇, 祝你地一路順風

    回覆刪除
  9. Jojit Au Yeung上午8:00



    一定!唔該晒表妹!

    回覆刪除
  10. 好羨慕呀!!! 依家我多左個,怕且呢10年都唔使出外遊ga la........... :(

    回覆刪除
  11. 嘩...豪華臀呀!!

    回覆刪除
  12. 朗B媽上午8:00

    好羨慕呀。。。。

    回覆刪除
  13. susanna識日文架? 勁!
    烈火司機? 你? 同你形象好似唔多似咁既...唔...

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00



    唔洗咁耐呱?!過多兩三年就得啦!到時大就可以照顧埋細啦。

    回覆刪除
  15. Jojit Au Yeung上午8:00



    妳先係!

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00



    妳都去得㗎!

    回覆刪除
  17. Jojit Au Yeung上午8:00



    咩呀?我一向都係一個車手嚟㗎啦!

    回覆刪除
  18. Elma EE上午8:00

    好期待你D相

    回覆刪除
  19. Jojit Au Yeung上午8:00



    有得睇啦!請收電郵!

    回覆刪除