2010年7月13日

鰂魚涌公園新遊樂場

前個星期六,Jayson 媽要開工。原本打算送 Jayson 到婆婆那裡去,但因為婆婆感到腰背不適,我便說讓我自己一個照顧 Jayson 吧。其實 Jayson 現在不太需要人專注地去照顧,如果大人走去做飯或洗衫,都沒多大問題。

早上是 Jayson 最活躍的時段。鰂魚涌公園遊樂場重開之後,也沒有去過。懷著挑戰自己的精神,我趕快準備好一切(包括為 Jayson 梳洗、食奶、換衫、還開了一個大…),然後便踏上征途!

「Jayson,今日好曬呀!戴頂帽,然後我地坐小巴去公園玩!」

「戴帽,然後去坐小巴去,然後到公園玩!」


Jayson 近排很注重流程這個問題。每次問一大輪之後,然後便然後便然後…的說出來。

新的遊樂場非常漂亮!


這個遊樂場分兩邊。原本這一邊比較適合一些年紀較大的小朋友。但現在變成全都適合 Jayson 這個年齡的小朋友!當他見到那些斜路,便立即飛奔過去。


雖然天氣很熱,而見當時已經是早上 11:00,但亦無減 Jayson 興奮的心情。


這裡用的物料很不錯。啡色地板是一些不太傳熱的物料,摸上都不會太燙手。

跑了上去,Jayson 便要滑滑梯。但我記起之前有小朋友因為滑下一條被太陽燒滾的滑梯而灼傷,我起初也有點擔心。


我摸過滑梯表面,跟之前的地板一樣,也不算太燙。於是便叫他滑下來。

「熱呀…」看他的表情便知道有幾熱。原來坐下來一會,還真的有些熱。

「咁仲唔快啲滑落嚟!」


滑過一次之後,便不再滑了。

這裡的地方真的很大。而且是星期六的早上,沒有太多人。Jayson 四圍跑,也不怕踫到甚麼。但之前這地板有一串 A 至 Z 的英文字,Jayson 很喜歡,現在新的地板卻沒有了。


不停拿著「E-PL1 完全體」拍照的我,也可以跟他玩搖搖板。


看著他跑來跑去,滿頭大汗的玩這個玩那個,都是一件賞心樂事。


那裡還有一些大 Jayson 少少的哥哥姐姐。小朋友間,竟然也有些交流!

「哥哥,呢邊…。」


玩了大概半小時之後,已經滿面通紅,流了一身大汗。


坐了下來,喝了一盒果汁,吃大半條丹麥條之後,便是回家的時候。


回到家後,我繼續挑戰自己,替他沖了一個花灑涼。沖慣浴缸的 Jayson,當然萬分不願意,但最後都還算合作,只是沐浴露搽得不太勻巡吧。然後我煮了一個通粉給我倆做午餐。吃完之後,疲憊的他就讓我抱他入房午睡。


除了一個「強」字之外,再也找不到別的去形容自己。呵呵呵呵呵呵呵呵…



~ Lindberg

28 則留言:

  1. Chloe Ma上午8:00

    呢個公園好多毒蚊GA, 尤其4-5PM收左太陽之後,記得搽多D蚊怕水及蚊貼, 上個月CHLOE 係果度比毒蚊針左最少3下, 腳踝腫晒及起水泡及流膿,睇左2次醫生食抗生素兼成個WEEK先消腫呀!被針GEI地方已經有SOCKS包住都唔知點針, 醫生話早輪佢要幫個病人放膿TIM 呀, 同一出事地點...

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    嘩!好彩我一早做定預防措施啫!

    回覆刪除
  3. 個公園整完真係正過之前好多wor...但大熱天時去真係勁辛苦, 搵日5-7點去又玩返轉先!

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    有人話多蚊喎!

    回覆刪除
  5. Chloe Ma :

    呢個公園好多毒蚊GA, 尤其4-5PM收左太陽之後,記得搽多D蚊怕水及蚊貼, 上個月CHLOE 係果度比毒蚊針左最少3下, 腳踝腫晒及起水泡及流膿,睇左2次醫生食抗生素兼成個WEEK先消腫呀!被針GEI地方已經有SOCKS包住都唔知點針, 醫生話早輪佢要幫個病人放膿TIM 呀, 同一出事地點...

    毒蚊..咁利害!CHLOE攪到要食抗生素好陰公啊!lin兄下次要做好防蚊準備

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    我咁醒,當然一早噴晒野啦。呵呵呵呵…

    回覆刪除
  7. Jayson熱到面豬登好卜卜,哈哈!

    個通粉好似好好食...

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    我煮嘅,當然有番咁上下啦!呵呵呵…

    回覆刪除
  9. Chloe Ma上午8:00

    無關係, 我都有幫CHLOE噴野加蚊貼加長PANTS加SOCKS, 都中招, 仲係第2次LA, 第一次手(比)腫少少有睇醫生但唔駛食抗生素, 今次D毒太勁腳跟對落係瘀黑色到依家個多月都未散得晒呀陰公, 唯有教CHLOE不要停下來否則蚊會針佢, 醫生話有人係個場點蚊香TIM...
    Lindberg :
    我咁醒,當然一早噴晒野啦。呵呵呵呵…

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    其實 Jayson 以前都試過。可能唔關啲蚊毒,而係小朋友啲反應比較勁。我地當時都嚇到唔知係乜。不過都唔洗食藥。

    回覆刪除
  11. 很懷念康景花園的小巴站啊

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00



    Jayson 好鐘意坐小巴㗎!

    回覆刪除
  13. 強呀!可以轉行做湊仔公啦~

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00



    順手湊埋妳個女都得㗎!

    回覆刪除
  15. 櫻杏子上午8:00

    你真係越戰越勇!如果某人可以學到你一半我就無限安慰囉~~~~

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00



    但尋晚我先鬧咗佢一大鑊喎…

    回覆刪除
  17. 朗B媽上午8:00

    原來個公園大修,修完仲咁靚,不過我都唔敢去,因為怕熱果個系“我”。。。

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00



    一大清早去玩囉。

    回覆刪除
  19. 你真係犀利!! 餵奶, 開大, 重要煮埋通粉!! 個遊樂埸好正!! 遲吓等我都帶 Hayden 去玩轉先~

    回覆刪除
  20. Jojit Au Yeung上午8:00



    仲要開咗兩次!問妳服未?哈!

    回覆刪除
  21. MaG (馬姬)上午8:00

    我上次係plurk講完你就咁快去喇~ 勁喎!!! 一個人做咁多野~ 仲要同jayson玩得咁開心! 比十個叻你兩父子呀!!! 我上次同姨甥女去係下午點零, 所以冇蚊, 但係若果下次再去, 都係要做足安全措施先得!!! 見到jayson玩得咁開心, 我都心郁郁想同d姨甥仔女去多次添!!!

    回覆刪除
  22. Jojit Au Yeung上午8:00



    今個星期六如果有能力就再去過!

    回覆刪除
  23. 幾時帶戰隊勇闖下先?!?!

    回覆刪除
  24. Jojit Au Yeung上午8:00



    妳話事啦。

    回覆刪除
  25. Good Job. You're getting better.

    回覆刪除
  26. Jojit Au Yeung上午8:00



    Nah... I am the best of the best. Can't get any better than that. HA!

    回覆刪除
  27. Kenさん上午8:00

    good job man! 借問"E-PL1 完全體"即係您加o左咩新配件呢? EVF? :d

    回覆刪除
  28. Jojit Au Yeung上午8:00

    正是!呵呵呵呵呵… 真係要㗎!星期日俾你睇。

    回覆刪除