2010年7月24日

Yr2Q3 報告

體重:31 磅
身高:90 厘米

發展報告:
飲食方面:
  • 早晚各一餐(八安士)奶。
  • 正餐甚麼都吃,但份量不大。通常自己吃到一半便要人餵。唉…
  • 不喜歡吃菜葉,可能是滑滑的關系。
  • 吃很多水果。
  • 但突然不太喜歡喝湯。
上學方面:
  • 足足一年,也調節不到中午要睡覺的習慣。每當要上學,婆婆就要跟 Jayson 大戰一番。唉… 但上到學校,卻又很開心。問他喜不喜歡上學,跟 Ms. Fan、Ms. Jackie、Ms. Cheung、方老師玩,他又說喜歡。最喜歡的仍是群姐。但怎樣跟他講,也幫他改變不了這個時間上的問題。
  • 有一天,我送他到學校。因為剛剛才睡醒,所以非常扭計。於是我抱著他到課室。班主任見到我,第一句便是叫我不可以抱,因為 Jayson 的大腿還不算太有力,應該鼓勵他行多一些。我這麼大個人,竟然還會給老師鬧,真的多得 Jayson 不少!
  • 成績表派回來,總算樣樣合格。就是怕醜一點吧。


體能方面:
  • 終於懂得雙腳離地跳。
  • 翻筋斗
  • 會做瑜伽…


學習方面:
  • 懂得分左右。(我不明白有甚麼難度,但 Jayson 媽說她很大個之後才會…)
「我要做醫生!」


  • 中文表達能力不錯,已經可以以完整句子對答。
  • 但英文反而沒有多大進步。生字方面有很多,卻很少用來對答。可能是我們跟他少講和少鼓勵的關系。
  • 學校有教普通話。懂得數一至十、「方老師午安」、「謝謝方老師」。但其他的,我們都聽不懂。哈!
  • 繼續 Kindermusik。應該是最後一季吧。九月試試玩別的。
  • 懂得以英文串自己的名字。
  • 開始學加減數。但只是我貪玩半認真地跟他玩,還未有真正成果。
  • 開始懂得觀察和運用邏輯。有時見他玩的遊戲,就可見一二。以下這個 iPhone 的《Feed Me》遊戲,即使我不喜歡他玩電話,但也真的幫助不少。

問題兒童方面:
  • 經常會問下一件事會做甚麼:「跟住呢… 跟住呢…」。然後重整後說出來:「刷牙,跟住痾 wee wee,跟住 story time,跟往瞓覺。」
  • 經常會問:「邊到呀?」。
音樂方面:
  • 很喜歡唱歌,更喜歡唱自己的歌。
  • 拍手的節奏不錯。
  • 會彈著琴唱:Do-Re-Me-Fa-So-Re-Ti-Do。但往往去到 Re 已經太興奮而亂彈。哈!
自理方面:
  • 會自己除面褲、底褲、趷高腳、小便、然後穿回底面褲。
  • 懂得自己抹大便。真的要多得老闆娘的提醒。我覺得放手讓小朋友去嘗試真的非常重要。
  • 還需要「積極鼓勵」下,才會去刷牙。
  • 每晚都是上十一時才睡。唉…
  • 睡覺還是要穿尿片。因為臨睡之前有一支奶,所以比較困難吧。之後會讓他早一點喝,希望有幫助。
  • 突然戒了奶咀!雖然不算太過辛苦,但都需要一段長時間過渡。
性情方面:
  • 仍很會扭計,但可以跟他平心靜理地解決。不會再大叫、拍檯、亂掉東西等。
  • 要這樣,就一定要這樣。不要公公坐梳化,就一定要趕他走。有次還趕了他出街。唉…
  • 還不會體貼別人。不喜歡的時候,會把人推開。雖然不經常發生,老師亦有叫我們多加注意。
  • 繼續:「要媽媽、唔要爸爸。」唉…


~ Lindberg

14 則留言:

  1. Jayson,你都算惡喎,居然係公公地頭趕佢出街,沙膽!

    回覆刪除
  2. 飛天火羽上午8:00

    其實Jayson 都係性情中人, 扭計d但身體健康, 其實唔錯. 相反成日身痕或氣管差而半夜喊醒, 抱成個半鐘都訓唔到, 你會覺得Jayson 好好湊.

    另外, owen 岩岩相反, 佢被人餵到一半要自己執野食, 唔比人餵[可能鬼仔性格]. 雖然owen 只係我姨甥仔, 我好明白湊細路個種辛苦.

    回覆刪除
  3. 好詳細喎!!

    左右係好難分架, 我到今日都未分到!!

    回覆刪除
  4. 朗B媽上午8:00

    是不是今年可以轉上午班?應該可以調教翻好。。。我剛好調轉,翻上午好大壓力。

    回覆刪除
  5. 11點訓...第日訓晏覺既時間又調節唔到, 又真係幾頭痛...哲哲最近都差不多11點先訓, 雖然係夜, 但無計啦, 早極叫佢上床佢都唔訓係咁玩, 反而11點上床佢自然好快訓得著, 唯有屈服

    回覆刪除
  6. wingwing上午8:00

    jayson 好勁啊, 隻腳可以放上塊面度啊!

    回覆刪除
  7. Jojit Au Yeung上午8:00



    我見到都好無奈。唉…

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    肯自己食咪好囉!我最怕 Jayson 真係變咗大爺咁就死啦!

    回覆刪除
  9. Jojit Au Yeung上午8:00



    唔好同妳比啦。我相信妳個仔已經醒過妳!哈!

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    係!再過一個星期就知有冇幫助!

    回覆刪除
  11. Jojit Au Yeung上午8:00



    如果第二朝唔趕住出街都得嘅。最衰我地唔係。

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00



    啲小朋友嘅筋骨真係好好彈力!

    回覆刪除
  13. 瑜伽功好勁!

    慢慢幫佢提早番D瞓呀!!!!

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00



    又去返婆婆到食晚飯,都幾難有得早…

    回覆刪除