2010年7月1日

八仙過大海 之 美食篇

原本想寫行程,但發現成個行程都係食!所以都係寫「食程」算數。哈!

今次一行八個家庭,分批出發去澳門。我地坐十點鐘嗰班船,但途中遇到垃圾捲入引擎,搞到我地喺最大浪嘅西環對開海面,拋咗大半個鐘。搞到同行嘅 Mavis 嘔晒電。

到埗之後,我地因為聯絡唔到其他人,就先行到酒店落腳。天不停下住雨,心情原本應該同個天一樣咁灰,但有兩個小朋友走來走去,都唔會灰得去邊啦。


其他人原來一早到咗,喺威尼斯人度假村行緊。當時已經差不多一點,肚皮打晒鼓嘅我,當然主張去醫五臟廟先啦。

我地住金都酒店,喺氹仔嗰邊。嚟到氹仔,當然要去食水蟹粥。雖然落住雨,等嘅人都好多。因為實在太過肚餓,我抱住 Jayson 去食咗個免費嘅自助餐(鉅記試食)。Jayson 食到一口都係蛋卷,個樣好好笑。

誠昌飯店
地址:氹仔官也街28-30號地下


依我嘅記憶,水蟹粥好似以前好食啲。近兩年已經冇咁鮮甜。唔知係同啲蟹有關,定係食過幾次,已經冇乜驚喜。但今次人多,所以可以叫碟肉蟹伊麵。啲蟹肉好實好甜,非常好味。但價錢都幾驚人,大約要二三百蚊一碟。


除此之外,仲食咗黃金蝦。隻蝦大隻到呀!好味!


喺官也街食得飽飽,當然例牌要去食大菜榚做甜品。

莫義記地址:氹仔官也街9A號地下
Jayson 自己揀咗個士多啤梨味嘅大菜榚。


雨不停咁落,大家都冇晒主意去邊到玩。突然有人提意去食豬扒包。據聞附近有間,好過「嗰」間大排檔。雖然已經飽到上心口,既然冇其他好去處,就去望一望啦。

新好利美食餅店
地址:氹仔地堡街13-14號


入到餐廳之後,Jayson 不停扭住話:唔坐。咁就當然啦。食完又食,真係當佢傻嘅咩。而飽到上心口嘅我,因為真係再食唔落,只係隨便叫咗一個豬扒包、葡撻、同一杯紅豆冰。豬扒包都幾好味,但有人覺得佢唔夠胞。原來呢間野最出名係葡撻同燕窩蛋撻。葡撻超新鮮,入面啲蛋仲係水汪汪。我鐘意食葡撻,除咗係佢個酥皮,仲有上面燶燶嘅焦糖味。好食!

亦好彩有杯紅豆冰,Jayson 先可以乖乖坐低。


大家再一次食飽之後,就返酒店休息一下。原本諗住 4:30pm 再出發,到賽車博物館睇下。點知坐酒店車到碼頭嘅時候,幾乎所有小朋友都瞓晒!


咁冇別辦法啦。唯有提早到今晚食晚飯嘅地方,一邊休息,一邊等食啦。突然覺得自己有啲似北京填鴨,不停咁食。

自助山 The Grand Buffet地址:中區葡京路2-4號新葡京酒店2樓

雖然因為係自助餐,而取其名「自助山」,但我一啲都唔覺佢係一座山,簡真係一條「街」!我未試過食自助餐食到不停咁咒罵:洗唔洗咁長呀!食物品種好多。有香港自助餐常見嘅,亦有一啲我地中國嘅地道美食。可惜甜品嘅選擇就唔係太多。


有幾樣野係值得推介。燒肉好味!大頭蝦好好味!蟹腳好好好味!燒牛肉好好好好味!我喺第二次喺自助餐食咁多燒牛肉。上一次係喺港畔餐廳,食燒和牛。今次嗰啲都好香,好有肉味。

今晚除咗食,我地仲「順便」慶祝及補祝埋 Jayson 媽同 Mavis 嘅生日添。


返到酒店之後,班小朋友就繼續玩。其實只要有一個地方,不論喺邊到,佢地都玩得咁開心。


第二朝,原本諗住好天就去游水。但因為有啲人怕凍或麻煩,最後只有 Mavis 落咗水。其他人就去搵早餐食。我地先到新濠天地,點知原來呢到未起好,除咗啲商店,乜都冇!於是就行番過威尼斯人度假村,起碼嗰邊有個美食廣場呀嘛。

琳琅美食廣場地址:路氹威尼斯人度假村酒店琳琅美食廣場2樓


我喺「好好運茶餐廳」買咗個通粉餐,「"和"越式牛肉粉」買咗個雞絲紮肉河,同喺「Boost Juice Bars」買咗杯草莓雜飲。啲野食都幾貴,但冇辦法啦。米B好好笑,喺咁望住我碗河粉。於是我就餵佢食咗好幾啖,好冧!呵呵呵呵呵…

食過「早餐」,其實已經十一點九。我地行番過新濠天地,睇佢嘅天幕表演。高清嘅電腦動畫,有老虎同龍飛來飛去,做得非常唔錯。但有一半嘅小朋友,因為有啲怕怕,所以中途已經行咗出去。

返到酒店攞行李,又係食午飯嘅時候!嚟到澳門,當然要食番餐葡國菜。聽台長嘅介紹,到咗一間幾特別嘅地方…

文員網球會利安餐廳地址:下環民國大馬路14號1樓

一個字:「得」!啲野好好食!


下面嗰隻雞,有啲似我國嘅八寶鴨。入面啲飯用雞嘅內臟炒過,再灌番入隻雞裡面燒。好好味。


起初以為會好貴。因為食咗超多野,而且上面隻雞已經要二百蚊。點知埋單每人都只係 $110 左右。抵呀!台長果然冇介紹錯。

澳門啲豬仔麵包真係好好食。外脆內軟,有好香嘅麵包味。


而對 Jayson 嚟講,望住米B已經好開心。


呢間餐廳嘅唯一唔好處,就係偏僻。如果好天,沿海邊行出去坐巴士都還可以。落住雨就真係掃興少少。我地上咗巴士之後,所有人都企晒起身,讓座俾我地。真係有啲唔好意思。
最後嘅目的地,係大三巴嗰頭買手信。如果唔太大雨,就帶班細路上大三巴。點知個天冇理會過我地嘅感受,繼續落大雨。加上有啲小朋友瞓咗,所以我地搵咗一個最好嘅避雨嘅地方…

麥當奴地址:中區板樟堂前地22號地下

咁就結束咗我地兩日嘅「八仙過大海」之旅。雖然兩日都落住大雨,但有美食、同一大班大小朋友,去到邊到咁開心啦!



~ Lindberg

28 則留言:

  1. 「飽到上心口嘅我,因為真係再食唔落,只係隨便叫咗一個豬扒包、葡撻、同一杯紅豆冰。」
    隨時係我正餐既份量!

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    人嘅胃真係好神奇㗎!哈哈哈哈…

    回覆刪除
  3. 麥當當都要寫?! @.@
    我都覺得誠晶以前好食d, 甜d, 不過我地果時咁餓, 又一大班朋友一齊食, 特別開心, 最正係碟蝦!
    最尾果日食匍餐都唔錯, 我地今次真係好有食神, 想食既都差不多食晒了, 除左回程超大雨果時吉唔到魚蛋...

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    咪係!如果好天,我可以帶 Jayson 入多幾次鉅記,食多佢幾條蛋卷呀嘛。唉…

    回覆刪除
  5. Man, I really look forward to binging like that - don't feel like eating much here by myself...

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    成班人一齊食,心情當然唔同啲啦!等你返嚟一齊燒牛肉!

    回覆刪除
  7. 郭生 :

    「飽到上心口嘅我,因為真係再食唔落,只係隨便叫咗一個豬扒包、葡撻、同一杯紅豆冰。」

    隨時係我正餐既份量!





    係啦...又真係好"隨便"wor...

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    我地嚟緊去日本,一定更「隨便」。

    回覆刪除
  9. ChloeFour上午8:00

    看blog文, 已覺飽到上心口~

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    呵呵呵呵呵呵…

    回覆刪除
  11. 「飽到上心口嘅我,因為真係再食唔落,只係隨便叫咗一個豬扒包、葡撻、同一杯紅豆冰。」

    食唔落都隨便叫左個包同撻同紅豆冰, 咁食得落既時候, 你會再叫d咩???

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00



    叫個碟頭飯都唔錯喎…

    回覆刪除
  13. CHLOE MA上午8:00

    睇完個BLOG, 以為係馬拉松飲食大賽...

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00



    係呀。仲飽緊…

    回覆刪除
  15. 真係詳細兼圖文並茂,資料齊全!
    去咁多次澳門,呢次食得最開心又最多野! XD

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00



    我有一次食得仲多!差啲嘔…

    回覆刪除
  17. 莎莉蛋糕上午8:00

    嘩嘩!!! 飽到上心口嘅,因為再食唔落,只係隨便叫咗一個豬扒包、葡撻、同一杯紅豆冰。真係好嘢!! 佩服佩服!!

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00



    當時大家都係咁叫,自己唔叫會好失威㗎嘛!

    回覆刪除
  19. 雪之國 (Felix mama)上午8:00

    嘩,真的不停食...不停食...不停食...

    回覆刪除
  20. 雪之國 (Felix mama)上午8:00

    BTW, 點解好似冇大合照嘅....

    回覆刪除
  21. Jojit Au Yeung上午8:00



    起初都驚悶親班細路。但原來有一大班人,點玩都唔會悶喎!

    回覆刪除
  22. Jojit Au Yeung上午8:00



    有!下篇補番!但影咗兩次都係唔齊人。

    回覆刪除
  23. 隨便叫?!頂你唔住!!

    下次一於唔食下午茶呀!!!

    回覆刪除
  24. Jojit Au Yeung上午8:00



    下次搵王子幫手食咪得囉!

    回覆刪除
  25. 做乜post我個樣唔打格仔呀!!??

    回覆刪除
  26. Jojit Au Yeung上午8:00



    係喎!費時嚇親人!哈哈哈哈…

    回覆刪除
  27. 麥記都有,你最齊!

    我覺得利安最正.

    回覆刪除
  28. Jojit Au Yeung上午8:00



    如果好天,可以慢慢行下佢個海邊仲正!

    回覆刪除