2011年4月24日

滅蟲霸王 2000

夏天將到,住喺山邊嘅我哋,就會開始有好多飛蟲嚟探訪。尋晚陪 Jayson 瞓嘅時候,一望上天花板,我「嘩」一聲叫咗出嚟。好大隻不明飛行物體呀!

為免俾 Julie 見到之後發癲,而且更唔想佢趁我瞓著,飛入我個口到。於是,我就攞出「滅蟲霸王 2000」,即手提吸塵機。將佢吸咗去異次元空間。


之前如果吸咗啲烏蠅之類嘅物體,我會好小心咁,向馬桶傾倒。通常佢哋暈暈地,都可以直接送佢哋到西方極樂。但今次捉蟲就真係捉蟲啦。隻不明物體好大隻,唔知仲以為係外太空生物。所以我只好用保鮮紙,包住吸塵機嘅入口,以防佢爬出嚟報仇。然後留番俾…工人姐姐第二朝處置啦。嘻嘻…

聽日,都係要點啲香茅味嘅香薰先得。聽講話會驅蟲喎。



~ Lindberg

14 則留言:

  1. 我正好奇吸左入去既話, 你清理吸塵機果陣佢都係會走出黎架...你要叫姐姐小心d好, 唔好清理果陣一個唔小心比佢捐左唔知去邊丫~~~
    住山邊真係好多昆蟲,好得人驚~~~

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    我當然會叫佢行出屋先好處理啦。嘻…

    回覆刪除
  3. 我通常都會由佢, 佢會自己飛走... 不過你唔想julie見到又真係要快D處理既...

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    咁佢死人都唔飛走點算?!如果死埋咗一邊點算?!如果佢喺到建立自己嘅家庭點算?!

    回覆刪除
  5. mag (馬姬)上午8:00

    唔可以由佢架~ 我試過, 有次由佢, 點知係咪佢冇野食, 餓死左, 我又唔知喎~ 搞到有蟻係我間房行, 我先搵到個原兇咋~ 所以呢d野真係唔可以唔搞掂佢呀!!! 話時話, 你地不如係窗度掛d紗布啦~ 防蚊蟲果d呢... 你估得唔得呢?! hehe...

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    嘩!好核突啫!
    我唔係好想裝蚊網。又係好核突啫。

    回覆刪除
  7. 裝蚊網一勞永逸嘛~

    我都要裝,因為家陣多咗隻貓 @_@

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    咁核突!又積塵!

    回覆刪除
  9. mag (馬姬)上午8:00

    裝蚊網都係當你開窗先掛上去啫~ 平時夏天你地都開冷氣架啦~ 咁就唔駛掛啦~ 而且都係裝到秋天就唔駛裝喇~ 都唔係好大問題啫~ 唔會好核突架咋~ 為左阿仔, 為左julie, 為左你地一家, 裝左佢啦~
    Lindberg :

    嘩!好核突啫!

    我唔係好想裝蚊網。又係好核突啫。


    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    我有窗花,再加扣帶,Julie 走唔到出去㗎。

    回覆刪除
  11. 我特訓緊阿仔唔怕小強飛飛,大啲要佢捉埋!

    裝蚊網係好核突,空氣會好唔流通,又要定時洗,煩爆!

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00



    妳同我一樣,唔洗多講!哈!

    回覆刪除
  13. 佢會返嚟報仇...

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00



    都去咗西方啦,唔會再返嚟㗎啦!!!!

    回覆刪除