2011年4月12日

李小蛇

Jayson 一直都喜歡說自己是蛇。例如當我們笑他是「傻豬」,他會說:「唔係!我係蛇嚟㗎!」如果我接著說:「哦,唔係傻豬,係傻蛇。 」他會氣忿地說:「唔係傻蛇。係一個字:蛇!」哈哈…


到底這條「蛇」是從那裡來的呢?首先,他生肖不是屬蛇。家中也沒有蛇的玩具,或關於蛇的書本、電視節目等。可能是學校那裡發生過甚麼事情吧。

有一天飲茶的時候。Jayson 媽叫他自己食飯。他回答說:

「我係蛇嚟㗎!」

我倆對望一下,已經忍不住笑。

「您係蛇又點呀?」我們問道。

「蛇冇手㗎。」他回答說。哈哈哈哈…

最後,我們當然沒有讓他奸計得呈。我向他解釋說:「Jayson,有種蛇叫做四腳蛇呀嘛!有手㗎!呵呵呵呵…」他一臉無奈的望著我。自己吃多幾啖之後,便…


唉…

註:「四腳蛇」並非是蛇。而本篇文章叫做《李小蛇》,當然不是我們姓「李」,只是那張相令我聯想起一個人吧。嘻嘻…



~ Lindberg

20 則留言:

  1. 頭腦急轉彎, 勁, 四腳蛇都即刻諗到!!! 換左我... 我都唔知點搭咀... 6_6 er... 真係諗唔到...

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    唔轉快啲點同佢哇鬥呀?!哈哈哈…

    回覆刪除
  3. 你試下帶d其他玩具比Jayson啦,成日打機真係唔多好~

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    其實通常我哋都會帶好多玩具嘅。不過妳講得啱,即使佢玩嗰啲遊戲都係寫字併音,但都係少玩為妙。

    回覆刪除
  5. 朗B媽上午8:00

    佢好得意。。。。

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    好聽:得意,唔好聽:激死人!!!

    回覆刪除
  7. 又會咁鐘意蛇既~~

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    我懷疑佢前一世係荷蘭人養嘅大懶蛇!

    回覆刪除
  9. 你哋都應變好快呀

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00






    當然唔可以俾佢奸計得呈啦!哈哈…

    回覆刪除
  11. mag (馬姬)上午8:00

    「蛇」... 真係摸不著頭腦呢~~~ hahahahaha... jayson果然青出於藍呀!!!

    回覆刪除
  12. 嘩...節瓜俠好醒會話自己係蛇無手要人鍡佢..真係叻

    回覆刪除
  13. Jojit Au Yeung上午8:00



    唉…

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00



    激死人就真!

    回覆刪除
  15. 又會鍾意做蛇咁搞笑嘅^^...

    蛇冇手就唔使自己食飯呀?好嘢喎!咁都俾佢諗到wakakaka!

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00



    係呀。我哋都有啲驚訝,所以都唔知好嬲定好笑。哈哈…

    回覆刪除
  17. haha!!! 大人小朋友都好有創意!

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00



    Err.... 多謝!

    回覆刪除
  19. Jayson遲下會話:「四腳蛇得四隻腳,一樣係冇手食飯!」

    咁點算?

    回覆刪除
  20. Jojit Au Yeung上午8:00



    我講完都有啲驚佢咁答!哈!

    回覆刪除