2011年4月7日

Crocs Blogger Event 之 自製 Jibbitz 飾物

Crocs 嘅 Jibbitz,款色多,顏色又豐富。原來除咗可以裝飾對鞋之外,仲可以用嚟自製小飾物。產品介紹完之後,Kawai 姐姐為每人預備咗一盒材料:


佢叫小朋友選擇一個自己鐘意嘅 Jibbitz。Jayson 選擇咗…雪條。


材料可以做幾款小飾物。我哋男仔就整個飾針啦。而做法都好簡單。做個 B 嘅面,A 嘅底,縫合起嚟就得啦。咁簡單嘅工作,就留番俾 Jayson 媽啦。


「係唔係咁呀,媽咪?」


「等我襯下色先…」


隔離個姐姐好熟口面呢?咪網友瀅瀅囉。


睇到以下呢個情景,我突然想諗番一首詩:

「慈母手中線,遊子身上衣。臨行密密縫,意恐遲遲歸。誰言寸草心,報得三春暉?」


(突然覺得自己好有文彩。呵呵呵…)

所有家長都好忙碌。小朋友唔係個個都對做手工有興趣。Jayson 肯玩足全程,真係有賴色彩繽紛嘅 Jibbitz。


Jayson 兩母子嘅作品:


估唔到 Jayson 媽啲針紙都幾好。我幾鐘意佢圍邊啲圈圈,熊貓俠果然並非浪得虛名。


玩完之後,除咗有豐富茶點招待之外,每人仲有一大袋禮物。又玩又食又拎,真係有啲唔係幾好意思。好彩到最後,Jayson 都肯去多謝下啲姐姐。唔係就真係醜死怪喇。


最後,當然要影番張大合照啦。真係好感激 Crocs 嘅招待,同 Kawai 姐姐嘅悉心指導,當然最重要係有 Racepoint Group 嘅 Stephanie 搵我哋參加啦。多謝多謝!


回家之後,我幫 Jayson 對舊鞋裝飾一下。舊鞋果然同 Duet 好唔同。要插個 Jibbitz 入去,就分辨到新款嘅 Duet 係軟熟幾多。最後,即使我用咗佢哋教嘅方法去插,都要用九牛二虎之力先插到入去。


睇嚟遲啲都係買過對新款先得啦。



~ Lindberg

23 則留言:

  1. 阿su真係勁!整得好靚呀~

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    我都估唔到佢都有啲料到喎。

    回覆刪除
  3. jayson果然好手藝! 雪條扣針令我諗起鳳仙 XDDD

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    我都係咁諗。哈!

    回覆刪除
  5. 亞su勁丫!
    咁... 我都要帶mavis去揀返對新款先~

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    夏天就到啦!係時候出動!

    回覆刪除
  7. paddington上午8:00

    私人留言 (按此查看)

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    最衰「邊個」走咗啦!

    回覆刪除
  9. Stephanie上午8:00

    多謝你地黎就真!Jayson cool cool 地先吸引到女仔!

    將來有活動會再邀請你地啊 :)

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    Jayson 最叻係專心自己玩。但如果有細過佢嘅女仔,妳會見到佢熱情嘅一面。哈!
    好呀!要多多關照呀!嘻嘻... 啊, 我仲有好多熱血網友㗎!

    回覆刪除
  11. made by kawai上午8:00

    雪條扣針 is very cute~ thanx for attending the class~ XD

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00



    條雪條真係好似鳳仙㗎。哈!多謝妳嘅指導呀!

    回覆刪除
  13. 我朋友之前0係呢間野做過sales,佢話其實呢個牌子既成本價根本唔過過30蚊。

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00



    如果淨係計舊膠,咁就當然覺得唔值啦。但仲有設計銷售同妳朋友嘅人工呢!

    回覆刪除
  15. 慈母嘅手工梗係有番咁上下!

    小朋友坐响D大Crocs好得意.

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00



    Jayson 唔敢同人爭去坐。

    回覆刪除
  17. mag (馬姬)上午8:00

    我成日覺得呢款鞋好易著臭腳, 所以放棄唔買呢~
    jayson媽d手勢好得喎!

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00



    佢唔係話防臭咩?

    回覆刪除
  19. 乜冇鞋仔送?

    Su個針法我都識:p

    因為你呢兩篇卜,我行左幾次crocs!!!!!

    回覆刪除
  20. Jojit Au Yeung上午8:00



    我要叫主辦單位睇下妳個留言先得。呵呵呵呵呵…

    回覆刪除
  21. mag (馬姬)上午8:00

    膠喎~ 我覺得點都會有d臭架~ 熱天果陣隻腳會出汗, 落雨又會整濕隻腳, 而且又易dirty野細菌變臭腳, 所以真係唔敢買呢~ 但係你講到對converse咁正, 我真係會去望下試下呢~
    Lindberg :

    佢唔係話防臭咩?


    回覆刪除
  22. Jayson媽的針黹真的很好,比我好得多呢!^.^

    之後有冇再整其他呀?

    瀅瀅就成日叫我再整多幾個髮夾俾^^

    回覆刪除
  23. Jojit Au Yeung上午8:00



    冇呀。整完一個已經冇晒時間。遲啲有機會先用啲用剩嘅材料再玩過先得!

    回覆刪除