2011年4月6日

Crocs Blogger Event 之 新鞋介紹

今次好榮幸得到 Crocs 嘅邀請,參加一場介紹佢哋新產品嘅博客活動。上到佢哋嘅寫字樓,俾個維港靚景觀嚇到唔記得影相。喺呢到返工,一定特別醒神。哈哈…

Jayson 唔多需要熱身,但唔係好理會啲姐姐。唉… 但因為近排佢玩 T2-3D,所以我哋都冇佢乎。


Crocs 嘅姐姐首先向我哋介紹佢哋嘅新產品。雖然 Jayson 都有三對 Crocs 嘅鞋,但我哋對佢都冇乜認識。聽聞佢啱腳型,又見幾方便,於是就叫做人著我著啦。原來 Crocs 嘅出發點都幾「高檔次」喎。佢所用嘅物料,喺俾啲人上游艇,鞋底唔怕甩色整污漕架船。嘩…

姐姐都好醒目。為咗安撫班小朋友,攞出一大碗 Jibbitz 俾啲小朋友玩。咁講野嘅時候,就唔怕小朋友叫救命啦。


Jibbitz 可以插入隻 Crocs 入面,除咗係裝飾之外,仲有識別嘅作用。去到泳池學游水,都唔怕同其他小朋友嘅鞋掉亂啦。


新款鞋中,有類似 Converse 嘅款式,好適合大人著。而同 Converse 嘅最大分別,係輕…超輕。


如果 Rick Riordan 喺寫 《Percy Jackson - The Lightning Thief》之前見到呢對鞋,Percy Jackson 著嗰對 Converse 一定變咗 Crocs。對鞋輕到難以致信,Jayson 媽攞咗幾次上手,回眸報以一個必買嘅表情。

之後係主角 Duet。相對舊款「一舊膠」,Duet 變咗「兩舊」。底膠硬,有保護作用。面膠軟,有舒適感覺。


摸上手,有好明顯嘅分別。雖然冇舊鞋喺手作比較,新鞋個面真係軟好多。相信會幾好著。


產品介紹完,就係遊戲時間啦。Kawai 姐姐教我哋用 Jibbitz 整飾物。


待續…



~ Lindberg

16 則留言:

  1. 對convese款crocs幾靚喎!! 其實重生之後, 我見佢地鞋款都靚左, 冬天有款小童boots我想買, 點知之後有時間帶mavis去時就冇左... 夏季有mavis鍾意既叮噹公仔crocs, 打算都入返對俾佢夏天去游水著, 不過唔知仲有冇更多選擇, 所以都係遲少少先去買。

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    可以試下對 Duet。應該幾好著。

    回覆刪除
  3. 哲哲都係crocs粉絲, 你睇佢地綠色膠鞋著完唔arm著都要買返一模一樣但大size就知啦...
    話時話crocs真係掂, 就算著到勁dirty, 洗一洗就好似新咁. 期待佢地有新款!!

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    哎呀。如果佢哋搵埋妳去玩就好啦。

    回覆刪除
  5. 我次次行過crocs千色店個counter都一定摸下佢啲鞋仔,因為佢又靚又得意,今年我一正要買對比Anson先得!

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    順便自己都整對啦!

    回覆刪除
  7. Crocs係好方便,米b都有對粉紅色,但唔知點解佢著親黎跑都好容易PK.希望新鞋可以改良呢一點.

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    當 Jayson 著某啲鞋會跌倒,我發現係提腳唔夠高。如果鞋鬆加鞋頭大,問題可能會勁啲。對新鞋個面比較軟,我估會好跑啲。

    回覆刪除
  9. 連Converse款都撈埋!真係越嚟越多款

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    尋日同 Converse 比較過。真係輕幾百萬倍!

    回覆刪除
  11. mag (馬姬)上午8:00

    我係converse fans, 想知係咪真係咁正先? 有冇大人款架?

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00



    就係有大人款!雖然貴過 Converse,舒適程度真係物有所值。去睇下啦!

    回覆刪除
  13. mag (馬姬)上午8:00

    耶~~~ 你又魔鬼上身呀???
    Lindberg :

    就係有大人款!雖然貴過 Converse,舒適程度真係物有所值。去睇下啦!


    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00



    呵呵呵呵呵…

    回覆刪除
  15. T2-3D...咁有冇4同5架?

    唔緊要啦,小朋友係咁有性格啦^.^

    我覺得嗰日jayson好乖喎,坐响樹聽咁耐都冇扭計,瀅瀅响隔離嘈嘈閉佢都冇嫌棄,仲幫佢執返啲嘢添,真係乖仔^v^

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00



    瀅瀅邊有嘈嘈閉呀。大家都玩得好斯文呀。好彩有妳哋咋,先玩得咁盡情。嘻嘻…

    回覆刪除