2011年4月5日

另外版本的《ABC Song》

都有一段日子,沒表演過 Jayson 的歌聲。因為他來來去去都是唱那兩三首。但為了要跟戰隊其他成員於網上交流,只好獻醜啦。


Jayson 跟韓國的 Wonder Girls 組合一樣,唱來唱去都是同一首歌,只是不同的版本。

小朋友過了兩歲之後,原以為 T2 已經完結,可以有點好的日子過。誰知緊接的,竟然是 T2-3D(Terrible-Two-Three-Devil)。由表達能力不足以致亂發脾氣,變成了堅持己見,不惜歪曲事實的亂發脾氣。每天也活在「砂糖」和「臭屎」之間。

以「四仔」為藍本,我經常跟 Jayson 說,發脾氣是可以。因為沒有地方去宣泄情感,對我們這些「四仔」是很危險。但無理取鬧是不可以接受,因為他已經(大個仔)聽得懂我們的說話,要開始明白事理了。要別人理會您,亦要先學會尊重別人。希望持之以恆,慢慢會步向光明吧。




~ Lindberg

18 則留言:

  1. 為左同戰隊其他成員於網上交流? 唔明...
    T2-3D, 真係有咁既名詞架? 你作架!? 第一眼睇我以為係立體化T2, 哈哈~~~

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    即係叫妳返屋企播俾 Mavis 睇呀!!!
    T2-3D 原本只係喺 Universal Studio 有得做。依家我日日都有得睇。唉…

    回覆刪除
  3. 朗B媽上午8:00

    你不要嚇我呀,我家的小女孩剛剛開始步入T2,你講到好似要去到3,仲唔知會唔會4.。。。。真是漫長戰鬥。

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    哈哈哈… 睇性格嘅。祝妳好運!
    P.S. 妳老公真係好野,輪流抱住佢哋三隻野玩咁耐都得!

    回覆刪除
  5. Lindberg :

    即係叫妳返屋企播俾 Mavis 睇呀!!!

    T2-3D 原本只係喺 Universal Studio 有得做。依家我日日都有得睇。唉…



    哦~~~~~~~~~~~~~~ 唔怪得之個t2-3d咁熟口面喇!!! 日日有得睇都唔錯丫, 哇卡卡~~~

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    Err...

    回覆刪除
  7. 朗B媽上午8:00

    哈哈,平時都兩件,加多件都OK的。

    Lindberg :

    P.S. 妳老公真係好野,輪流抱住佢哋三隻野玩咁耐都得!

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    咁又係,加多 50% 啫。哈哈哈… 強呀!咁係唔係暗示妳可以再生多個?嘻嘻…

    回覆刪除
  9. 我都睇到一頭霧水。

    點解i phone睇唔到video ?佢話不支援格式喎。。。

    Anson就未去到發脾四,但真係好堅持,樣樣都要自己做~

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    佢唔係要自己做,係要順佢意。好攞命!

    回覆刪除
  11. 我又唔覺米b有咩特別喎,真係好彩~

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00



    咁就恭喜啦。

    回覆刪除
  13. 都叫有甜頭呀~

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00



    咁又係。否則就一早唔要佢啦!

    回覆刪除
  15. mag (馬姬)上午8:00

    哈哈哈哈... jayson一路反白眼一路唱abc, 好抵死!!!
    jayson咁可愛, 你唔會捨得唔要佢嘅!

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00



    佢發脾氣嘅時候,真係好攞命㗎!

    回覆刪除
  17. 所以我一向都話3重惡搞過2...冇有怕,過咗4真係會好好多喇^.^

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00



    望就咁望啦。但到時就到做功課忙啦!希望佢哋生生性性,唔好要我哋嘔血就好啦。

    回覆刪除