2011年4月28日

滿堂彩

復活節假期,我哋過咗澳門,食咗兩餐好野。第一餐:


滿堂彩 Beijing Kitchen
地址:路氹城新濠天地君悅酒店1樓
電話:(853)8868 1234
呢間係由同事介紹。馳名北京片皮鴨!用果木火爐燒嘅片皮鴨,有一種好獨特嘅香味。


同一個爐,我哋仲預訂咗一份叉燒。等緊野食嘅時間,有糖醋小排做前菜。


鴨皮被師父片成三碟:淨皮,淨肉,皮加肥肉。


淨皮真係好脆好香,一滴油都冇。配菜用嘅青瓜同大蔥雖然係切定放過入雪櫃(太凍),但都好新鮮爽脆。即使唔食蔥嘅我,都包咗幾條嚟食。


不過啲鴨肉就好奇怪。雖然啲肉好嫩滑,但一啲鴨味都冇。可能自小家中鐘意煮鴨,所以喜歡啲鴨膻味。隻鴨即使係冇醃過,都未免太過冇味。冰鮮都唔會係咁呱?

之後鴨殼攞咗去㷛湯。可能因為只係煲得一個鐘左右,但個湯都係冇味得出奇。我只係飲到旺菜及胡椒味。可能北京填鴨本身就係咁,不過我都係鐘意鴨有鴨味囉。


叉燒用木火烤過,味道都幾好。不過佢選用嘅部位比較韌,燒嘅時間唔夠長,食起上嚟比較費勁,跟嗰種木香嘅高尚感覺唔係咁配合。我都係比較喜歡「西苑」入口即溶嗰種叉燒。
松子桂魚做得好出色。皮脆肉滑,酸甜適中。而且哥斯拉咁大條魚,都只係 $200。絕對抵食。


Jayson 啲餐具同我哋屋企嗰啲一樣嘅?喺一間五星級酒店入面,確實有啲令人失望。不過我哋嘅侍應嘅服務都幾體貼。佢見 Jayson 媽用膠刀切野好辛苦,立即攞把鋼刀過嚟。


鍋貼做得好靚,不過味道就一般。而且啲皮都幾硬,有啲好睇唔好食嘅感覺。我哋仲叫咗碟芥籣,去晒皮都係唔好食。


是晚四個大人加 Jayson,食咗大約 $1,200。飽到反肚,我覺得都算幾抵。好後悔冇食到雪榚,因為兩球都只係 $50,之後過返酒店商場要 $60!不過呢間餐廳俾我嘅感覺係:用料手工普通,廚具搭夠。環境都好舒服,水滾茶靚(超多款選擇),最適合一大班人,食完之後去睇《水舞間》(喺正隔離)喇。



~ Lindberg

14 則留言:

  1. $1200又真係抵食..

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    我都係咁諗。隻鴨都只係 $380,北京樓都未必食得到。

    回覆刪除
  3. 但睇你食評好似樣樣都麻麻咁既? 咁即係抵食定唔抵食丫??@.@

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    抵食同好食係兩樣野嚟㗎嘛。哈哈哈… 質素同我預期有出入,都可以接受嘅。如果想食片皮鴨,我會再去囉。

    回覆刪除
  5. 估唔到咁既格局, d野食係好睇唔好食...

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    未至於唔好食嘅,係… 可以好味啲囉。

    回覆刪除
  7. 靚嘅表面唔一定好...

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    如果可以整好啲,咁嘅環境價錢,真係坐船去食一餐都抵呀。哈哈…

    回覆刪除
  9. 都係去自助山開心d...

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    講開心,梗係自助山啦!哈哈…

    回覆刪除
  11. 「因為兩球都只係 $50,之後過返酒店商場要 $60!」

    對我黎講50同60都係咁貴!!!!!!!

    不過見到d片皮鴨,我都流晒口水。

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00



    但當妳去咗旅行,好想好想食雪榚嘅時候,$50 或 $60 都會俾。哈哈…

    回覆刪除
  13. 個樣好好味咁,係咪你咀吊咋?!

    不過我都食過皮乾既鍋貼,堅悪哽的!

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00



    我雖然唔知真正嘅鴨應該係點,我都寫得好中肯㗎啦。

    回覆刪除