2011年4月19日

生多一個的原因

事先聲明,我哋諗都冇諗過。只係前幾日排隊買野食嘅時候,聽到以下一段對話:

「我生第二個,都係為咗第一個咋嘛!」一位年輕媽媽用好堅定嘅語氣講。

佢朋友好贊同咁話:「係呢!好似養狗一樣。養得一隻,梗係想養多一隻陪佢㗎啦。」

「係呀係呀。」

我聽完立即打咗個震。雖然我都視 阿威 同 Julie 如己出,但邊到有講得咁簡單㗎?而最大問題係,點可以將生小朋友嘅責任推卸俾人呢?

我覺得如果計劃生小朋友,一定要出自本身嘅意願。唔好話為咗啲乜,或者為咗邊個。責任一定係自己到。否則日後遇到問題,唔通要搵其他人負責任?

「阿媽,我唔鐘意細佬呀。」

「邊有得唔鐘意?!我生佢都係為咗陪你咋!!!」

小朋友夾唔夾得嚟,總係未知之數。有可能某啲配搭,會有正面嘅影響。例如家姐帶住個細路,或者(九型人格中)二加個九,咁就真係天下太平。但幸福唔係必然。朋友中亦有例子,性格孤僻嘅家姐,遇著一個得人歡喜嘅妹妹,性格就變得更加孤僻。

我仲好記得 Julie 初初加入我哋嘅家庭,阿威好唔開心。有一刻,真係好後悔帶咗 Julie 返嚟。雖然我哋當時嘅出發點,都係搵 Julie 返嚟陪 阿威,但唔通我同 阿威 講:「我哋收養 Julie 都係為咗陪你咋!」既然行出咗第一步,就要做一個盡責嘅父母,努力一齊行落去。

其實我想講嘅係,千祈唔好擅自作太多假設。正所謂:「誰家灶頭無煙火」,所以我覺得作為父母,責任心係好重要。只要有責任心,到時意外生一個又好,計畫生兩、三、四個、甚至一打小朋友都好,都可以係一個健康快樂嘅家庭。



~ Lindberg

16 則留言:

  1. 咁我想問下阿威後來有無接受julie同佢玩呀.

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    都有親埋一舊嘅。但我知 阿威 唔開心囉。睇得出嘅。唉…

    回覆刪除
  3. 嗯, 我覺得生第二個除左個人本身鍾意小朋友之外, 可以有好多原因, 為左第一個都可以係原因之一, 不過講到尾點樣都好生左就要負責任, 唔可以推卸, 即係咁, 如果我將來有第二個, 我會係因為mavis希望有弟妹, 可以係因為希望mavis成長中有個出口, 但萬一世事未能如人意, 有左弟妹之後同mavis唔夾, 或者弟妹好曳唔好湊or帶好多麻煩, 作為一個有承擔既大人斷唔可以有「最衰都係你(mavis)話要弟妹我先生」「一日都係你(mavis)唔好, 唔係你要細佬妹我又點會生」哩d咁既諗法同說話!!! 我絕對唔認同後悔、怨天尤人既行為同諗法, 做人應該要面對要承擔!!! 但我就覺得為左邊個、為左咩原因、為左d乜乜物物而生第二個只係想多d支持點or理由啫, 令決定更加堅定, 都不為過既... 6_6 不過點都好, 我諗都係好睇個人態度既...

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    妳都講得啱嘅。我相信妳得嘅!加油!!!

    回覆刪除
  5. 其實我想生好多好多個...

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00

    好多好多咁厲害?!莫非妳想做...
    但有啲野真係不宜諗太多。負得起責任,都最緊要一家健康開心。

    回覆刪除
  7. mag (馬姬)上午8:00

    睇完你篇文感受好深, 但係又唔可以喺度講點解... 唉...

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    見到身邊啲人嘅價值觀同自己唔同,唔緊張自己緊張嘅野,當然會有啲感受啦。

    回覆刪除
  9. 我同betty一樣, 如果唔計錢同精力既話, 我想生三個...

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    我就貴精不貴多,因為我精力不多。哈哈哈哈…

    回覆刪除
  11. 又係呢個問題...其實我想養多一...隻狗去陪個人仔,哈哈!

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00



    我最近發現兔仔比想象中好玩喎!

    回覆刪除
  13. 你好, 我們發現您的blog對養育小朋友的見解十分獨到, 因此誠邀與你有一個合作的機會。
    計劃內容能為您的小朋友留下一個美炙的回憶和紀錄, 並且是絕對免費, 您的blog友-白雪的堡壘也正在使用我們的服務。
    請回覆電郵到teresa.lum@esensehk.com

    再作詳細解釋和傾傾吧~ 期待您的答覆。
    回應此內文:

    專家分析最好3年後才有第2個小朋友, 對家庭兄弟姊妹間的關係也較好, 不知道是不是??@.@

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00



    你哋嘅服務,我都有了解過。我睇唔需要啦。多謝妳嘅邀請。
    道理上,第一個過咗三歲,應該係好應付一啲。但正所謂幸福唔係必然,所以我先覺得父母要有責任心啫。

    回覆刪除
  15. 我同betty mag一樣,有錢都想生多兩個;

    不過話就話為阿大生阿二啫,到有咩起上黎我估都好少賴阿大既,反而我聽到最多係一啲比較之類既傷人說話。。。

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00



    我反而覺得錢唔係咁重要。我哋又未至於咁窮!最緊要有心囉。

    回覆刪除