2011年4月20日

蚊赧

「Jayson,您個背脊仲乜花晒㗎?!您又唔係要做黑天鵝,做乜學 Natalie Portman 呀?!等我幫您剪手甲先得…」


每次見到 Jayson 抓傷自己,我都會很勞氣。例如有一晚,他(又)抓損了面上的蚊赧。一粒蚊赧,好得七七八八又被抓損流血,兩個星期也好不過來。我終於控制不住,把他罵了一
頓。因為我見到,心裡真的好痛,比起自己受傷至少痛多一百萬倍。之後,我跟他解釋,爸媽之所以這麼緊張,只因為太過愛您。

未有 Jayson 之前,我也不知道自己的身體(生命),在父母眼中是如何寶貴。不會愛惜自己,總要整個世界圍著我走。遇到挫折,甚至會把責任推到父母身上,為何把我帶到這個世界。看見 Jayson 面上一粒細少的蚊赧,我終於明白到父母的愛是甚麼一回事。

上個星期,我們公司的核數師自尋短見。這個消息令我大受打擊。原本我那天早上要打電話給他,但因為忙著別的東西,第二天找他的時候,已經找不著。之後,他的舊拍檔通知我他去世的消息,看過報紙才知道發生甚麼事。如果那天早上,我有打電話給他,他會否改變主意呢?唉…

經過了解,大概是因為工作和家庭的壓力。三十歲的年青人,頭腦很好,滿腔熱誠。自己想做老闆,但奈何(我也覺得)他自己不是做生意的材料。自己做生意,要承受得起逆境,和擁有解決「不能解決的問題」的能力。要有很堅強的意志,才能殺一條出路。

他的舊拍檔向我提起他的母親,我更是難過。以前我不明白,但現在我懂了。世界不是圍著自己而轉。年青人為何不可以放開一點呢?一躍之後,問題就會自動消失嗎?同樣的問題,濫藥濫交之後,世界就會變得更美麗呀?

心靈上的空虛,其實一早已經被注滿了愛,只是年青人還察覺不到吧。Jayson,如果您有機會看到這篇文章,只要記得那粒蚊赧、背上的花痕,就明白我們對您的愛是有多深。



~ Lindberg

14 則留言:

  1. 身體髮膚受諸父母, 這句話我都係呢幾年為人父母先深深感受到...
    p.s. 咁你公司無左個核數, 有無人follow到丫? 你都唔好自責, 佢一心求去, 你都好難改變到d咩, 希望佢父母唔好傷心太耐, 節哀順變

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    係呀。有啲野真係要自己經歷過先至明。
    我哋啲數好整齊,乜都幫佢哋做晒。基本上佢哋上嚟簽個名就得。

    回覆刪除
  3. mavis都係成日抓到自己損晒, 不過最令我心痛係佢meet指甲meet到爛晒... 唉...

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    妳之前都講過。聽到我肉都痺埋呀!

    回覆刪除
  5. 真係做咗父母先感受到做父母為何這麼緊張.

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    所以有時見到啲冇小朋友嘅朋友,都只好贈送一句:生咗你就明㗎啦!

    回覆刪除
  7. 真係做咗父母先感受到做父母為何這麼緊張.更何况...唉!

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    真係好可惜呢。唉…

    回覆刪除
  9. 感同身受~
    所以我無咩期望,最緊要米b平安健康就乜都夠~

    回覆刪除
  10. mag (馬姬)上午8:00

    我諗jayson都唔想"r"到咁嘅... 咁又真係咁痕喎, 好難忍架~ 你一係搵d外敷嘅野幫下佢啦~ 你心痛都冇用架! 努力求解吧!!!
    至於你公司的核數師... 你都唔好諗太多喇~ 佢本身都可能有d問題解決唔到, 所以至搵呢個方法去"解脫", 佢有咁嘅行為同佢本身嘅性格同價值觀有好大關連, 而且... 我信"命", 可能佢本身條命係要咁行, 佢自己唔睇化, 有幾多人幫都幫唔到佢架~ 所以... 節哀吧!!!

    回覆刪除
  11. Jojit Au Yeung上午8:00



    平安健康其實都唔係一件易事。加油呀!

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00



    有時都唔知佢痕啲乜!激死…
    我老闆都係咁講。當一個人去意已決,旁人點幫都未必幫得到。唉…

    回覆刪除
  13. Anson r損面或者跌損手腳我冇乜野,反而佢起樓我就超肉赤,個心痛過比仔飛!

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00



    總之整親我就痛啦!

    回覆刪除