2011年4月4日

食之無味

我懷疑我同「處女座 」嘅沙加有仇。今年才過咗三個月,每個月都要中佢嗰招「天舞寶輪」。對於唔係好認識《聖鬥士》嘅朋友,黃金聖鬥士仙女座沙加 其中一招絕招「天舞寶輪」,可以用嚟剝奪對手嘅六大感官。而我被佢剝奪咗…味覺。


年頭中咗流感,冇咗嗅覺,只係食到甜酸苦辣。上個月俾炸雞翼入面嘅滾油焯到條脷。起初以為少事,點知足足一個月食唔出鹹甜。剛剛先好番,前幾日又因為公司其中一間餐廳關門大吉,可能清場嘅時候太多灰塵,搞到個鼻又衰咗。再次食之無味。唉…

而另一邊箱,近來工作上,都一樣乏味。業主加租,人工越來越高,又無人願意入行,即使餐廳有生意,但都非常難做。


我記得好耐以前有個業主同我講過,佢話如果俾佢知道可以搾到個租客,有乜理由唔搾到盡呀?如果搾到一萬,個舖位可以賣多五百萬,一千蚊都同你搾到盡呀!望住佢,雖然好無奈,但我都好欣賞佢嘅坦白。結果,佢真係搾得好盡,然後賣咗間舖。新業主同新租客後來先知道中咗招。

有令人乏味嘅業主,亦都有令人乏味嘅租客。嗰個就係我老闆。最近餐廳關門大吉嘅時候,佢貼咗張字條喺門口,大概嘅意思係「業主要我哋俾好多錢,所以我哋無奈地要結業喇。」臨尾攞彩嘅行為,我覺得好幼稚。其實呢個業主嘅要求唔算過份。但奈何舖位太大,我哋點都做唔夠數,唯有交番個舖位俾人。仲要害我之後要同業主解釋點解講啲咁嘅說話,真係樣衰到爆。

慶幸嘅係最低工資對我哋無影響。但近日聽到啲關於休息日及飯鐘嘅爭議,都感到好無奈。其實我唔贊成立法,因為我覺得市場「應該」可以調節得到。而且有啲職位,真係要喺某個低工資水平先可以圍到皮,亦都會有人唔介意用佢哋多餘嘅時間,去換取呢啲比較微薄嘅收入。如果強行要一個最低工資,某啲職位就會無咗。嗰啲人連賺取微薄收入嘅機會都冇埋。要等達到另一個平衡點,呢啲工作先會慢慢走出嚟。但到時可能又要上調最低工資。

但奈何部份工種,市場供求達唔到一個合理嘅調節,咁唯有立法加以干預啦。(所以我係唔贊成,但支持立法。)近日關於某茶餐廳嘅言論,作為資方,我都感到幾有口難言。聽見電台評論員話(如果我冇記錯)餐廳有二千個員工,其中只有四百個員工達唔到要求。做乜唔加俾佢哋,要做啲改合約嘅小動作呢?呢位電台嘅朋友,可能對商業社會唔係好了解。 加人工,永遠唔係一個人嘅事。當呢四百個人加咗人工,佢哋對上嗰四百個一定要加。到頭來,所有餐廳基層員工都要加人工。都咪話唔驚㗎。所以茶餐廳咁樣做,我只可以付諸同情。

正所謂食得鹹魚抵得渴。但我食之無味… 條脷幾時先好番呢?



~ Lindberg

20 則留言:

  1. Jojit Au Yeung上午8:00



    唉…

    回覆刪除
  2. 祝早日康復

    回覆刪除
  3. Jojit Au Yeung上午8:00



    多謝!

    回覆刪除
  4. 其實你有無諗過唔好幫老闆打工, 自己跳出黎做呢?

    回覆刪除
  5. Jojit Au Yeung上午8:00



    有㗎。仲有諗過搵妳幫手添。但下面咁多人,唔係話閃就閃得咁容易。

    回覆刪除
  6. 船到橋頭自然直... 你得嘅... 醒目仔嚟嫁嘛...

    回覆刪除
  7. Jojit Au Yeung上午8:00



    咁我都知我醒目,不過問題嘅核心,唔係咁易控制。我要中六合彩!

    回覆刪除
  8. 辛苦你啦~

    回覆刪除
  9. Jojit Au Yeung上午8:00



    唉…

    回覆刪除
  10. 我都覺得你自己做仲有可為,整扒整餅整咖啡!正!

    回覆刪除
  11. Jojit Au Yeung上午8:00



    我驚死得仲快喎… 哈!

    回覆刪除
  12. Ken さん上午8:00

    祝晦運早日完結!
    晌香港做門市生意越來越困難,長線做得住只有自己買鋪(仲要地點唔差)同做中高價產品/服務(唔駛煩最低工資),不過晌今時今日香港,又談何容易?

    回覆刪除
  13. Jojit Au Yeung上午8:00



    冇錯。談何容易呢… 唉。

    回覆刪除
  14. 無奈...

    回覆刪除
  15. Jojit Au Yeung上午8:00



    唉…

    回覆刪除
  16. mag (馬姬)上午8:00

    學我老細話齋... e+最好就係買舖收租, 咪鬼同人打工同埋唔好自己做生意, 咁就搵到錢喇~
    唉... 大家一齊努力吧!

    回覆刪除
  17. Jojit Au Yeung上午8:00



    買舖?發咗咩?!呢啲咪富者越富囉。

    回覆刪除
  18. mag (馬姬)上午8:00

    我老細都未有咁富貴可以去買舖, 所以e+大家都仲係捱緊騾仔囉~ 唉...
    Lindberg :

    買舖?發咗咩?!呢啲咪富者越富囉。


    回覆刪除
  19. Jojit Au Yeung上午8:00



    四個字:遇窮越窮。唉…

    回覆刪除