2011年4月26日

《Harry 哥哥港樂彩虹交響世界》

因為 Jayson 媽這晚要參加好姐妹的婚禮,所以我應 郭生 之約,一起去看:《Harry 哥哥港樂彩虹交響世界》。


「爸爸,唔好影我同第二個女仔一齊啦!想我死咩?!」

「邊會啫。米B 明白事理,唔會咁小氣嘅!」


Harry 哥哥 加上香港管弦樂團,於 Youtube 看過預告片,還頗期待。


當 Harry 哥哥 出場的一刻,小朋友們都尖叫起來。場中大部份的都是五歲以上的小朋友。但也有些兩歲以下,甚至手抱的小朋友。Jayson 當然不明白其他人在歡呼甚麼。我只好在他耳邊簡單解釋。


其實整場表演都很不拘小節。表演歷時大約一個小時,場中的燈光都是亮起的,大家可以自由進出,方便小朋友去洗手間。小朋友可以在輕鬆的環境下(Jayson 又脫了鞋和襪),接觸一下古典音樂。Harry 哥哥 很會營造氣氛,所有小朋友都很興奮。

但我們覺得這個表演跟介紹有些出入。這是絕對不適合三歲以下的小朋友。於表演初段,Harry 哥哥 有些類似小丑的搞笑表演。背景音樂配上了很大聲的大鼓,很明顯欠缺了對幼兒的一些關顧。喊聲四起,不停有父母需要抱小朋友離場。就連 蔚蔚妹妹 也被擊倒。郭生 抱她離場半小時之後,回來沒多久便又要求離開。最後,郭生一家只好提早離開。唉…

除此之外,見到 Harry 哥哥,總是以為會看到魔術表演。但主力卻是那班 QQ Club 的小朋友,甚至有點暄賓奪主的感覺。後面彈奏的是甚麼音樂,我也不能集中聽清楚。

但話雖如此,Jayson 很投入欣賞這場表演。目不轉睛的看著台上的表演者,依著樂團的位置圖,看看不同樂器的分佈。還會跟著打拍子,最後還有跟著大家一起唱他的首本名曲:《I Can Sing a Rainbow》。

因為 郭生 一家一早已經離開了,剩下了我倆。回家的時候,我帶 Jayson 坐船過海。兩父子吃著雪榚,感受著清涼的海風,就此結束了一個愉快的晚上。




~ Lindberg

18 則留言:

  1. 兩父子撐檯腳都幾唔錯丫, 可以搭船吹下海風又食雪糕, jayson一定好開心

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    佢近排好鐘意食雪榚。

    回覆刪除
  3. 最近mavis成日唱"i can sing a rainbow"。
    2父子坐船吹風好溫馨丫~

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    如果佢阿媽唔喺到,佢都對我幾好嘅。唉… 佢仲要坐喺我到,都真係幾溫馨㗎。

    回覆刪除
  5. 同第二個女仔去拍拖下話,等我話比米b知先...

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    唔好呀,親家奶奶!

    回覆刪除
  7. 有時2父子單獨相處又真係好甜.

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    我都幾識搞氣氛㗎。嘻嘻…

    回覆刪除
  9. mag (馬姬)上午8:00

    兩父子坐船食雪糕好sweet啫~ e+天氣仲未係好熱, 坐船都仲好舒服呢~ 我上星期先至做呢個行動, 同姑姐, 一路食雪糕, 一路搭船, 好快到, 落船之後仲有"快車"返屋企, 勁正! (ps... 我知你都有"快車"返屋企附近呢~ 嘻嘻~)

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    咩快車?!因為太晏,我坐咗的士…

    回覆刪除
  11. Anson又係成日唱rainbow,下次加埋mavis可以夾歌喎!

    果啲嘭嘭聲我估anson都會頂唔住,jayson叻仔!

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00



    Jayson 應該係好奇心戰勝咗恐懼心。我都覺得唔錯。

    回覆刪除
  13. 朗B媽上午8:00

    呢個表演都幾好丫,起碼有機會入場聽聽古典音樂,大部份呢類表演都不準6歲或以下入場o架

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00



    一年中都有幾場適合小朋友嘅表演。妳個仔咁鐘意彈琴,咪帶佢去欣賞下囉。

    回覆刪除
  15. 朗B媽上午8:00

    會的。不過仲搵緊適合又唔太悶的演奏會。我打算去果d師生音樂會,又或是比賽決賽,應該無咁悶,起碼唔會成場都系果個人彈/表演。。

    Lindberg :

    一年中都有幾場適合小朋友嘅表演。妳個仔咁鐘意彈琴,咪帶佢去欣賞下囉。

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00



    我鐘意上次馬會草地嗰種。正正經經聽得嚟又無拘無束。

    回覆刪除
  17. 呢個我都諗過去...Jayson真係好欣賞喎!兩父子去聽音樂好開心呀.

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00



    雖然佢唔聽話,死都要除鞋除襪,但真係聽得好投入喎,所以我都好開心!

    回覆刪除