2011年7月14日

超級充氣遊戲嘉年華2011

今天是 Jayson 的家長日。之前應承了他,找一個平日到香港文化博物館,參觀那個《彼思動畫25年展覽》,然後去龍華吃乳鴿(後者是我們大人的主意)。因此,我倆一早便請了假,熱切期待這天的來臨。誰知原來那個展覽於今個星期一已經結束!正當苦惱如何告訴 Jayson 的時候,我便提議去《超級充氣遊戲嘉年華2011》。

原本我們沒有打算去這個嘉年華,因為 Jayson 不太喜歡玩這些劇烈遊戲。但昨晚我叫 Jayson 媽找一些會場的相片給他看,看完之後他又說很想去喎。在車子上…

「嗰啲 Bouncy Castle 咩色㗎?」Jayson 問。

「媽咪都唔知喎…」媽咪回答說。

「我想睇下咩顏色,先知道鐘唔鐘意玩喎。」

「咁都要買咗飛入去先見到喎。」

「嗰啲 Bouncy Castle 有好多顏色㗎!您一定鐘意。」我補答說。

「嗯。」

之前聽聞這裡超多人,希望星期四的下午會比較少人吧。我們開車到亞洲國際博覽館,停車場裡不算多車。買票(普通門票:$30,小童全天任玩票:$148。如果不買任玩門票,每個遊戲 $20-$40。)之後便立即入場。場館不算很大,但那條讓人排隊的「蛇餅」真的很恐怖(超極長)。如果真的要排那條隊,我們一定會打道回府。幸好星期四的下午真的不算多人。


充氣遊戲大致上分開 3 至 11 歲或 3 歲以下。今天,每個遊戲大約要排 20 分鐘,玩 5 至 8 分鐘。據聞周末的時候,每個遊戲都要排上一個小時!每節的人數有限制,以免發生意外。

「咁耐㗎…」


「依家咪到您囉!」


充氣的地面舉步難行,比起在沙灘上走還要吃力。好處是不怕跌,但如有大人近距離走過的時候,小朋友也很容易墜入凹陷的地面。


「Jayson,您入去睇下啦!」

「我唔入喇…」


「Jayson,您滑落去啦!」

「媽咪,您拖住我滑啦…」


Jayson 不喜歡玩滑梯,又不愛爬進那些奇形怪狀的東西。只愛四圍走。


雖然只是短短五分鐘,但都算夠玩。


如果要玩多一會兒,我一定會頭暈腳軟…


除了充氣遊戲,還有「購物區」。亦有不少人推銷不同的產品。我們「時運高」,當做甚麼也看不見,直行直過。


但 Jayson 又豈會錯過爆谷呢。$27 一杯都幾貴,但作為排隊的獎勵也算不錯。有些父母會為小朋友排隊,讓他們隨處走或休息。但我覺得既然是他們要玩,為甚麼不給予他們一個機會去學習忍耐呢。小朋友,這個世界沒有不勞而獲的東西。


3 至 11 歲的充氣遊戲不可由大人陪同,所以我們沒有去玩。


唯一可以玩的,就是「中國長城」。這個大型充氣遊戲,可讓大人帶小朋友入去玩。其實也有必要大人跟進去,叫小朋友不要亂跑。但有時不聽話的反而是大人。經常會聽到廣播,叫大人要守規矩。因為以大人的重量,真的會為身邊的小朋友帶來危險。


來到長城,Jayson 也變成了一條好漢!還會策馬奔馳。


玩了兩個小時,Jayson 玩到襪子也甩掉。問他要不要玩多一個,他也說不要了。大概真的疲倦了。其實也不用買任玩門票。買四個代幣($80)便已足夠!




~ Lindberg


P.S. 之後和 Jayson 買綿花糖的時候,面前有一個媽媽走過。樣子很面善,但頭髮卻是金色的。後來見到她的老公,才確認她是謝安琪。他們也帶了小朋友來玩。我曾經也在額頭上刻上「謝安琪命」四個字,可以近距離見到偶像,當然特別高興啦。

15 則留言:

  1. 果然會做生意,入場要錢,還設有購物區來幫助增加收入 =-=

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    但啲家長掛住陪啲小朋友玩,邊有時間理佢哋呀。

    回覆刪除
  3. 哈哈~~~ jayson真係... 要睇下咩色先知鍾唔鍾意, 哈哈~~~

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    佢近排講啲野好搞笑,成日笑到我哋肚痛…

    回覆刪除
  5. 小齊~shirely上午8:00

    私人留言 (按此查看)

    回覆刪除
  6. 好想去...但只得週末時間...

    回覆刪除
  7. Jojit Au Yeung上午8:00



    如果係咁,我會話:算罷!去公園玩無咁辛苦。

    回覆刪除
  8. 露露仁秉上午8:00

    相比小小Jayson嘅背影,另一位相中人嘅背影嘅虎背熊腰.............

    回覆刪除
  9. Jojit Au Yeung上午8:00



    妳厭命長乎?!

    回覆刪除
  10. 露露仁秉上午8:00

    。。。強壯嘅背肌 係唔係 啱聽啲呢。。。。。。

    回覆刪除
  11. Jojit Au Yeung上午8:00



    妳唔慌好野呀!

    回覆刪除
  12. Felix mama上午8:00

    13/07 Felix 學校家長日, 我地都去咗玩. Felix 就玩到超興奮, 難為跟得爸爸攰死咗.

    你講得冇錯, 若然唔係閒日去, 嗰條蛇餅見到都吊頭走....

    回覆刪除
  13. Jojit Au Yeung上午8:00



    喺上面行真係好攰!!!
    嗰條蛇餅真係好恐怖!!!

    回覆刪除
  14. 嘩!好彩我果日last day見到條車龍就掉頭走啫!唔係實比又怨死!

    Jayson騎馬馬果張個樣樣好乖仔好得意!

    回覆刪除
  15. Jojit Au Yeung上午8:00



    如果要排就真係咪搞!佢哋一定怨死我哋。

    回覆刪除