2011年7月19日

衝破百萬大關

足足用咗四年零十一個月,係四年零十一個月,我嘅網誌點擊次數終於過咗一百萬大關!雖然時間係長咗啲,而且同人哋過千萬點擊仲有好大段距離,不過對於一個咁懶嘅博客,又唔會主動去「開拓」新讀者,有咁嘅成績,我已經好心滿意足。


非常多謝各位網友多年嚟嘅鼎力支持,及對我哋一家人嘅關心。本網誌由最原先嘅少男日記,變咗湊仔血淚史。有時鐘意寫下呢樣,有時鐘意又寫下嗰樣。網誌變咗我哋家庭生活嘅一部份,跟身邊所有人嘅一種聯系。我會好好珍惜呢份聯系,令網誌精神繼續發揚光大。

喺不久嘅將來,我會繼續同大家分享我對統治地球嘅理念。而另一方面,節瓜俠要保護人類,並非係我隨口咁講。原本諗住等佢三歲嘅時候同大家解釋一下,點知唔記得咗…。唯有等四歲記得先啦。嘩哈哈哈哈…




~ Lindberg

16 則留言:

  1. Jojit Au Yeung上午8:00



    唔敢當… 唔敢當…

    回覆刪除
  2. mag (馬姬)上午8:00

    努力衝破千萬大關呀!!! 加油!!!

    回覆刪除
  3. Jojit Au Yeung上午8:00



    可能要等多 40 年喎…

    回覆刪除
  4. 我係新的支持者~

    回覆刪除
  5. Jojit Au Yeung上午8:00



    多謝支持!無言感激!

    回覆刪除
  6. 繼續加油!地球靠你地啦!

    回覆刪除
  7. Jojit Au Yeung上午8:00



    我哋會㗎啦!

    回覆刪除
  8. Elma ee上午8:00

    犀利! 繼續加油!
    自問自己真係無恆心寫blog,寫寫吓都懶得寫,你要繼續,有好多支持者呀!(連我呀媽都將你個blog bookmark 左!)

    回覆刪除
  9. Jojit Au Yeung上午8:00



    我知呀。上次 Jayson 媽探妳,佢有同佢講。哈哈哈…
    寫,係需要有一種動力。自話自說係可以,但如果知道有朋友會睇,咁就寫得特別起勁!多謝支持!

    回覆刪除
  10. 我都係新的支持者 ^-^

    努力呀!!

    回覆刪除
  11. Jojit Au Yeung上午8:00



    好感動呀… 多謝支持!

    回覆刪除
  12. paddington上午8:00

    super!!! you have set a goal to me :)

    回覆刪除
  13. Jojit Au Yeung上午8:00



    我都有一排無去睇下妳缸魚啦。好鬼死忙呀…

    回覆刪除
  14. 你有少男過咩?

    印象中你係由兒童一變就變成男人囉喎!你果啲美加之旅。。。

    回覆刪除
  15. Jojit Au Yeung上午8:00



    殺死妳!

    回覆刪除