2011年7月27日

做功課 之 扮動物做動作

Jayson 的 K1 功課,很多時都需要在網上找尋圖片,或四周圍拍照,然後打印出來做功課。多得 Canon Selphy 相片打印機,可以讓我隨時打印出相片來做功課。不似得那些討厭的噴墨打印機,要打印時,墨水總是俾風乾了!買了 Selphy,絕對是我明智的決定。

Canon Selphy

其中一份功課,叫做:創意閱讀練習。讀完一本故事書之後,便要做一些有關故事的習作。 以下是其中一份模仿動物做動作的習作。

1) 貓弓背:(家上經常有真貓作示範,所以做得不錯…)


2) 大象噴水:


3) 猴子爪痕:(猴子的表情做得不錯。哈哈…)


4) 蛇爬行:


「Jayson,知唔知蛇食乜?蛇食老鼠㗎。」

「我唔食老鼠!」因為他經常說自己是蛇。

「仲係米奇老鼠!」

「…」

以為他因此不會再話自己是蛇。但原來沒有關系…



~ Lindberg

14 則留言:

  1. 無關係架,最多會話我係一條食橄欖既蛇。XP

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    仲會食巴馬芝士…

    回覆刪除
  3. Jayson 好可愛~

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    乖嗰時咪係囉…

    回覆刪除
  5. D功課都幾得意,Jayson做得唔錯喎~

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    馬馬虎虎啦… 佢鐘意扮野嘛。

    回覆刪除
  7. 買左兩年後終於有用喇!!!
    D相好爆笑!!! hahaha

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    痴筋!你檢討下你自己買嗰啲先啦!我成日都有用㗎!!!

    回覆刪除
  9. 隻象超似喎!

    我部printer+scanner唔駛錢的~~~~~~呵呵~~~~~

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    但啲墨會乾呢!我打死都唔會再買噴墨式!

    回覆刪除
  11. 嘩嘩嘩!成個月冇睇你個BLOG姐,點解JAYSON瘦左咁多既@0@!!!!!!!

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00



    佢練仙呀嘛!

    回覆刪除
  13. Lindberg :

    佢練仙呀嘛!



    =.=撞鬼咩!咁細個練仙=.=快D塞佢食多D野XDDDD

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00



    我都想!塞到先得㗎!!!

    回覆刪除