2011年7月22日

我愛 Smokey Eyes

有一晚,Jayson 媽化了妝。Jayson 看見了便問:

「媽咪隻眼點解紫色嘅? 」

「媽媽化咗妝嘛。靚唔靚呀?」

「唔靚。」我暗裡滴汗,有點怕殃及池魚的感覺。

「唔靚咩?咁您鐘意媽咪黑眼圈多啲呀?」

「嗯。」

正所謂童言無忌。如果這是出自我口中,相信我已經…

我覺得這一兩個月,Jayson 的表達能力又進入了另一個階段。很有創意之餘,還有些男子氣概。在學校中,我們發現 Jayson 會跟同學玩一些很「低能」的遊戲,很多時都只是用身體語言,或甚至講一些我們聽不懂的說話。但回到家中,他又會變成另一個人。昨晚在車子上,他很豪氣的拍拍我心口,然後叫我:「爸爸,您睇下出面架巴士,嗰個人好搞笑呀。呵呵呵呵…」我看不見那架巴士的廣告,但聽著他說已經覺得很好笑。感覺他又長大了(但為甚麼沒有長高呢?!)。




~ Lindberg

6 則留言:

  1. 你又知冇高過? 度住架?

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    有成日度住㗎。

    回覆刪除
  3. 咁Jayson都唔算好矮,放鬆d啦~
    我從來都唔敢問米b'媽咪靚唔靚'呢個問題...

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    喺同學之中,佢算係最矮嗰幾個㗎啦。唉…
    咁不如妳試下問:爸爸靚唔靚仔?哈哈哈…

    回覆刪除
  5. 咁快識見唔同人講唔同既野?不過我都信,佢地冇乜雜念read人仲心水清!

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    係呀。有嗰句講嗰句。等我問下佢我係唔係好靚仔先…

    回覆刪除